Skocz do zawartości

honda hd06 78ccm porady dla chcącego rozpołowić


michoa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

1.dużo choinek jest w środku ?? jak ściągne karter to nie wystrzeli mi nic w kosmos ?? który karter lepiej ściągać lewy czy prawy ??czy to jak w komarku nie ma znaczenia ??

2.uszczelki..........między karterami jest uszczelka ?? uszczelka cylinder kartery czy karter -miejsce gdzie jest olejsą zwykłe papierowe ??

3.uszczelka pod głowicą jest?? to jest jakiś specjalny materiał czy jak w komarkach kawałek blaszki alu ??

4.na co zwracać uwage rozkręcając ?? jakieś newralgiczne punkty uwagi ??

5.konstrukcja sprzęgła ?? z grubsza jak komarek tarcze w koszu sprzęgłowym spręzyny na zapadki etc ??

6.więcej grzechów nie pamiętam za wszystkie serdecznie żałuje i obiecuje poprawe...

 

chyba wszystko.......może ktoś już złożył i rozłożył ten silnik i w razie czego sdłuży radą ??

 

i ostatnia sprawa jak tam prawidłowo jest zamocowana zębatka od łańcucha na tym wałku z silnika ?? bo u mnie czegoś brakuje bo jest to powiązane na druty i nie spełnia swej roli...

 

i naprawde ostatnia.......można gdzieś kupić NOWE częsci do tego silnika typu trybik wałek do skrzyni etc.........da się w ogóle ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam serwisówkę do tych silników jak chcesz.

Uszczelka jest pomiedzy karterami, pod cylindrem jak i pod głowicą. Uszczelka pod głowice ma specjalne wcięcia w których przepływa płyn ukł. chłodzenia.

Może ci wyskoczyć sprężyna kick startera, ale pogłówkujesz i złożysz, męczyłem się z tym 30 minut (to wypadła podkładka, to źle ustawiłem naciąg sprężyny itd.), w każdym bądź razie jest troche roboty.

Sprzęgło jak sprzęgło. Nie ma co się stresować, tym bardziej, że będziesz miał serwisówkę.

Podaj mi swojego maila, to wyślę ci ją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[email protected] flaszke wyśle pocztą

 

Uszczelka pod głowice ma specjalne wcięcia w których przepływa płyn ukł. chłodzenia.

 

ja mam powietrzaka więc nie dotyczy......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. rozpołowiłem ostatnio silnik od ns1 a mbx to można powiedzieć że to samo . więc tak: jeśli chcesz rozpołowić sinik żeby się nic nie rozleciało to lepiej sprzęgła nie rozkręcaj , zostaw całe , ale pokrywę od tej strony musisz zdjąć żeby odkręcić nakrętkę od wału co go trzyma i to tyle roboty od strony sprzęgła . ale z 2 już wszystko musisz wyjąc i napewno tą zębatkę przednią . silnik kładziesz w góre tą stroną gdzie jest była właśnie ta zębatka przednia i cewki.... i lekko pukniesz i silnik zacznie się rozpoławiać .pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki chłopaki w szczególności wicek15 kiedyś sie stykniemy wszyscy wypijemy 1.2 .10 blabla :icon_mrgreen:

 

jeszcze jedno pytanie.....jest w tej skrzyni teoretyczna możliwość że wywale trybik od 6 biegu i będzie działać ??bo ja niemam 6 biegu :icon_mrgreen: tylko nie wiem dlaczego nie rozkładałem narazie..........czy bardziej obstawiacuie uszkodzenie jakiegoś wodzika lub zmieniacza jak ja ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mtx 80 hd06 chłodzone powietrzem miały 6 biegów na 100% .......wiesz po czym można to poznać ?? pisze nawet na pokrywie :Dszkoda tylko że dowiedziałem sie o tym po kupnie :icon_twisted: ......... jest 1 N 2 3 4 5 6 ..... to nie dt 50 które miały 5 biegów chłodzone powietrzem.

 

po pierwsze pisze na pokrywie po drugie zrobiłem ankiete po polskiej jeździ wypytałem chyba 12 osób mających mtx 80c z roxcznika 81-84 i wszyscy mają 6 biegowe

 

pokrywa lewa (ta plastikowa nad prądnicą i łańcuchem) ma inny kształt osłony łańcuycha w chłodzonej cieczą i powietrzem więc pokrywe mam na 100% orginalną

 

po któreś tam czuć brak 6 bo na 5 przy 7tys/obr jest koło 50km/h a te motongi uzyskują po 70-80km/h przelotowej więc chyba nie powicie mi że prędkośc przelotową mamy przy 10 czy 11tys obr/min :banghead: ??taką prędkośc mamy przy 6-8tys na 6 biegu..........a przełożenie mam takie średnie (kiedyś liczyłem wyszło mi że ani na maxa na moc ani na maxa na prędkośc )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...