Skocz do zawartości

Do Właścicieli Suzuki GT 80 Pomóżcie raz jeszcze !!!!!


mario001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was wrzystkich raz jeszcze, ostatnim razem opisywałem problemy z gaźnikiem a więc zrobiłem już wszystko z moim gaźnikiem w Suzuki GT 80 a znam się na tym miałem już kilkadziesiąt motorowerów i motocykli a w kilkuset robiłem remonty i nie tylko od silników po elektromechanike.

próbowałem gaźnik regulować i ustawiać puwaki!!! a dokładnie poziom paliwa na różne tematy pierw pszelewało bartdzo dużo palił po otwarciu gaźnika znalazłem dwa pływaki które pracują niezależnie blaszka zamykająca zawór paliwa był na odwrót założona tak że opadała do oporu topiąc pływaki pod własnym ciężarem gdy odwróciłem blaszke za hinny niemożna ustalić właściwego poziomu paliwa albo jak mniejsza to idzie do 3 tyś obr. lub do 5 tyś. obr. i koniec jazdy a jak znowu większy poziom to zalewa i nawet czuć to po obrotach chodzi silnik ciężko i widać że nie przepala paliwa.

 

 

Witam was wrzystkich raz jeszcze, ostatnim razem opisywałem problemy z gaźnikiem a więc zrobiłem już wszystko z moim gaźnikiem w Suzuki GT 80 a znam się na tym miałem już kilkadziesiąt motorowerów i motocykli a w kilkuset robiłem remonty i nie tylko od silników po elektromechanike.

próbowałem gaźnik regulować i ustawiać puwaki!!! a dokładnie poziom paliwa na różne tematy pierw pszelewało bartdzo dużo palił po otwarciu gaźnika znalazłem dwa pływaki które pracują niezależnie blaszka zamykająca zawór paliwa był na odwrót założona tak że opadała do oporu topiąc pływaki pod własnym ciężarem gdy odwróciłem blaszke za hinny niemożna ustalić właściwego poziomu paliwa albo jak mniejsza to idzie do 3 tyś obr. lub do 5 tyś. obr. i koniec jazdy a jak znowu większy poziom to zalewa i nawet czuć to po obrotach chodzi silnik ciężko i widać że nie przepala paliwa.

Po znalezieniu fotek jednego suzuki tu na forum stwierdziłem że mam wogule jakiś inny gaźnik wogule inny który ma jak pisałem w moich wcześniejszych postach ma całą mase różnych wyjść zakończonych szlauszkami i zaślepionych powkręcanymi śróbkami niestety nie da się jeździć na tym gaźniku a drugiego już szukam kilka tygodni niestety niemożna nigdzie od nikogo kupić jutro wieczorem wstawie fotki dokładnie tego gaźnika. Apropo gażnika ledwo się mieści wchodzi na styk za cylinder właśnie to zwróciło moją uwage żadna zmiana ustawień nigdzie ani na iglicy nic niedało.

Może ktoś z was wie z kond zkołować taki gażnik jestem w stanie zapłacić dość dużo.

Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeszcze tego nie robiłeś to szukaj też gaźnika od TS 80 bo silniki w tych bzykach są prawie identyczne (poza głowicą ze ściętymi żeberkami w TS aby zmieścił się dyfuzor)

zapytaj tutaj: http://www.allegro.pl/item373328572_suzuki...ie_czesci_.html

 

Ew. zmierz śr. wewn. króćca ssącego i do niego dobierz gaźnik od jakegoś innego piździka 80cc...

 

ps: jakby coś to mam kserówkę serwisówki do tego bzyka...

Edytowane przez Lysy5g1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od RG też będzie taki sam. Bodajże jakiś Mikuni.

 

tak? a ile widziałeś na naszym Polskim rynku Suzuki'ch RG 80 chłodzonych powietrzem?

owszem, są takie ale w Polsce jeszcze rzadsze niż GT...

 

PS: Wg. serwisówki gaźnik w GT 80 to MIKUNI VM20SS 26420.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeszcze tego nie robiłeś to szukaj też gaźnika od TS 80 bo silniki w tych bzykach są prawie identyczne (poza głowicą ze ściętymi żeberkami w TS aby zmieścił się dyfuzor)

zapytaj tutaj: http://www.allegro.pl/item373328572_suzuki...ie_czesci_.html

 

Ew. zmierz śr. wewn. króćca ssącego i do niego dobierz gaźnik od jakegoś innego piździka 80cc...

 

ps: jakby coś to mam kserówkę serwisówki do tego bzyka...

wyślij mi te serwisówka jak byś mógł najszybciej ogromne dzięki za pomoc

[email protected]

 

tak? a ile widziałeś na naszym Polskim rynku Suzuki'ch RG 80 chłodzonych powietrzem?

owszem, są takie ale w Polsce jeszcze rzadsze niż GT...

 

PS: Wg. serwisówki gaźnik w GT 80 to MIKUNI VM20SS 26420.

WITAM PONOWNIE z moich poszukiwań wynika że do MRX 125 Yamaha jest zakładany taki gaźnik MIKUNI VM20SS natomiast jeśli chodzi o dalszą nazwe 246420 to niewiem co to oznacz może model gaźnika mam tu link http://pilarmet.moto.pl/cms/786/rieju_mrx_125_yamaha

na alegro jest pare gaźników mikuni i 20mm i więcej i do tóżnych yamah 125 niestety niewiem jak wygląda taki gaźnik jaki powinien być w suzuki gt80 najwyżej ktoś z was którzy mają orginalny gaźnik mogą przeszukać alegro lub gogle ipowiedzieć mi że ten lub tamten gaźnik mogie kupić bo jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema do tego co ja mam w Suzuki Gt 80 najbardziej podobny jest ten gaźnik:

http://www.allegro.pl/item379681686_gaznik...uni_mokini.html

 

Tylko że ten jest od 125 i jakaś podróbka mikuni ale z wyglądu tak na pamięć to różni się tylko tym że śróbka regulacji benzyna-powierze jest wyżej niż u mnie a tam na dole tak jakby było zaczęte wiercenie zarazz pod ta sróbką to u mnie w GT 80 tam jest ta sróbka, czyli musisz szukać czego ś takiego tylko do 80 i mikuni.

 

P.S. Kiedys mój brat miał dt 80 i mój drugi brat mający wtedy gt 80 twierdził ze to ten sam gaźnik sprwadź to:)

 

 

EDIT: oo to jest coś takiego

 

http://cgi.ebay.de/Suzuki-GT-80-Chopper-or...1QQcmdZViewItem

Edytowane przez tomasz90skomra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik VM20SS pracuje w seryjnej DT80 LCII ja mam taki gaźnik założony w mojej MX i też dobrze chodzi...jak coś to mam takiego ale nie kompletnego..lepiej poszukaj w częsciach od DT tylko że są dwa rodzaje VM18S VM20SS zatem najpierw sprawdz jaki to gaxnik zanim kupisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik VM20SS pracuje w seryjnej DT80 LCII ja mam taki gaźnik założony w mojej MX i też dobrze chodzi...jak coś to mam takiego ale nie kompletnego..lepiej poszukaj w częsciach od DT tylko że są dwa rodzaje VM18S VM20SS zatem najpierw sprawdz jaki to gaxnik zanim kupisz :D

 

Witam a zobaczcie ten gaźnik to od yamahy dt80 http://www.allegro.pl/item380918901_czesci...pompa_itd_.html

jak by wogule ktoś z was miał jakąś pewność co do gaźnika który na 100% może być zamontowany to prosze piszcie [email protected] gg7107174

 

ten gaźnik orginalny z linku ebay http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a750b1c8240cd05.html

ateraz gaźnik yamaha dt 80 lc2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/071414272f960663.html

 

zobaczcie sami faktycznie jest podobny

 

jeszcze jedno bardzo ważne wydaje mi się że do takiego gaźnika szedł orginalny króciec ssania i membrana tego też niewiem z kond wdziąść ani z kond kupić

 

dodaje fotki mojego obecnego gaźnika

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92aa3068e1b7f6a1.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67e533b3dd794053.html

Edytowane przez mario001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...