kubus2905 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 jest mocne ale nie ma dobrej gory jakmialem crm to szla na gorze lepiej ale za to doł jak 4t;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 jest mocne ale nie ma dobrej gory jakmialem crm to szla na gorze lepiej ale za to doł jak 4t;p No kopa ma od 4000 obr, drugi (mocniejszy) kop jest od 6500 obr :) Zobacz ustawienia zaworu. Mialem cz 125 cross, kmx 125 zostawal w tyle daleko.... Moze byl zblokowany:DCZ 125 ma jakieś 5 koni więcej :evil: A co do tego pomysłu rzemyka, to ja już bym wolał kupić cylek i mieć święty spokój. :lalag: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 hm mam ciekawe rozwiazanie zaworu jest podpiety na linke gazu zamiast dozownika ;p ale najlepsze to ze jak to odczpie i otworze lub zamkne zawur to padaczka ;p musze poszukac silnczka bo nie mam ile powinna palc dt 125 a i jeszce czy wzstkie dt maja taki sam wal tzn te z tym nowszym silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 A co do tego pomysłu rzemyka, to ja już bym wolał kupić cylek i mieć święty spokój. :biggrin: Tak ale zobacz. 300 zl + 160 = 460 zl. Tyle mnie wyszedl koszt przerobki na 80 cc. Po tyle samo chodza cylindry 80 cc na allegro. Ale te z allegro to sa zeliwne wiec temperatura normalna wynosi okolo 80-85(kolega ma taki cylinderek w rx 80 i 4 kolka na torze z otwarta przepustnica i woda sie gotuje jak w czajniku), i praktycznie jednorazowe, bo kiedy zrobi sie 3 szlify to juz koniec i gar do wyrzucenia. Natomiast ja mam aluminiowy cylinder, z tuleja ktora po prostu moge wyjac w domowych warunkach, a wiadomo, ze cylider aluminiowo zeliwny tak jak jest w moim przypadku jest bardzo podatny na tuning, bo wyjmuje tuleje, zmieniam fazy rozrzadu, wkladam i mam moc :icon_mrgreen:Zreszta moge sie bawic, mam duze pole do popisu, nawet moge z niego zrobic 20 konny gar( wezme mape faz rozrzadu od mocniejszego cyla i zastosuje na mojej tuleji i mam 20 konny gar tylko za koszt nowej tuleji :icon_razz: ) A w takim zeliwniaku juz nic nie zrobie, wszystko ciezke do obrobki, szczegolnie kiedy nie mamy tuleji na zewnatrz. Druga bardzo wazna zaleta to temperatura. Silnik na aluminiowym garze zdecydowanie ma mniejsza temperature, a gotujaca woda to zadkosc. Pozdrawiam. A co do cz to nie chodzi tez o moc czy wage. Po prostu ma brutalna charakterystyke silnika i trzeba trzymac na wysokich obrotach. Zreszta cezetki 516 to dobre sprzeciki. Np Piotr Woryna z Motor-Techu zaklada tloki od tzr 125, tulej wg wlasnego pomyslu, membramka i 30 koni bezproblemowo, i cezetka ladnie ryczy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 tak, ale trzeba się na tym znać :icon_mrgreen:))))))) Dla mnie, to czary mary:P Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 poczebowal bym serwisówke do dt mial by ktos na mysl mam dt 125 rok 97 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 cz cross ma inną charakterystyke silnika i stąd sie bierze to przyśpieszenie.............dt ma zawór wydechowy i membrame i moc rośnie stosunkowo łagodnie a w cz ?? mam serwisówke to na wykresie mocy przy 4tys obr jest chyba 5KM :icon_mrgreen: a co do mocy z moich danych wynika że cz cross 125 i kmx 125 mają tyle samo mocy (28KM )tylko ta charakterystyka czyni cuda... z tym że cz trzeba umieć jeździć cięzko sie przyzwyczaić...jak ja wsiadłem na 250 z stykowym zapłonem to początkowo nie umiałem tym ruszyć bałem sie odkręcić i co chwile mi gasła i świeca topiła sie w paliwie ale potem już było fajnie :icon_mrgreen: zresztą choruje na to moto ale zaczekam na koniec sezonu będa pewno najtańsze i ja będe miał fundusze :wink: ja tam jestem wrogiem tuningu kanałów i częsci roboczej (zespół cylinder-tłok ) bo drastycznie zmniejsza to żywotnośc silnika i co z tego że ma 20 KM jak 1-2tys km i remont :) ?? wolałbym kupić małego fulla np cr 80 ... komarka na miasto na zakupy a fulla w teren hehe :) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Niby jak zmniejsza to trawłosc mozesz mi wytłumaczyć;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Ciakawe czego zmiejsza sie trwalosc?? Ja pod tuning zastosowalem calkiem inny wal, wzmacniany, wypelniony. Korbowod ma wieksze lozyska. A koszta utrzymania cr 80 a hm 80 sa calkiem inne. Ale fatk calkiem inna klasa motoru. No ale na haemce juz tez mozna ostro poszalec. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 panowie ja rozumuje nie technicznie ale na chłopaski rozum........ dlaczego cr80 ma mniejszą żywotnośc silnika od ogara 200 ?? chyba nie dlatego że ma gorszej jakości materiały :) ??po prostu silnik jest ekstremalnie wysilony i szybko sie zużywa mimo najlepszych materiałów... to samo tyczy sie tuningu........nie wierze że po twojej przeróbce ta HM zrobi taki sam przebieg jak na fabrycznym cylku :) no ale ok moge sie mylić......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 (edytowane) a co do mocy z moich danych wynika że cz cross 125 i kmx 125 mają tyle samo mocy (28KM )tylko ta charakterystyka czyni cuda... raczej moment obrotowy czyni cuda :) Edytowane 21 Czerwca 2008 przez michal.051 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 panowie ja rozumuje nie technicznie ale na chłopaski rozum........ dlaczego cr80 ma mniejszą żywotnośc silnika od ogara 200 ?? chyba nie dlatego że ma gorszej jakości materiały :D ??po prostu silnik jest ekstremalnie wysilony i szybko sie zużywa mimo najlepszych materiałów... to samo tyczy sie tuningu........nie wierze że po twojej przeróbce ta HM zrobi taki sam przebieg jak na fabrycznym cylku ;) no ale ok moge sie mylić......... Napewno tyle nie zrobi, ale tez nie bedzie takiego zuzycia jak w wyczynie. Po prostu, zeby zalozyc wiekszy gar to trzeba jednoczesnie dac mocniejszy wal. Wtedy zuzycie miedzy 50 cc a 80 cc beda bardzo podobne. I nie bedzie wtedy " a to wal dostaje po dupie " Zrobi mniejszy przebieg, ale jak juz mowilem, nie trzeba bedzie tak czesto silnika pruc jak to jest w przypadku cr 80. A zuzycie walu wmacnianego przy 80 cc bedzie wg mnie podobne jak przy standartowym wale przy 50 cc. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.