Ivan Opublikowano 7 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2003 Kłaniam,Małe problemy z siecią miałęm i 3-4 dni zaległości ale pytanie następujące:Co wiadomo na temat tego sprzęta? Lookałem na Forum i jest on 440 i EN 500 ale o LTD 550 prawie nic a jedyny użytkownik - Wiktor- missing in action :D Patrzyłem też w sieci ale przeważnie wychodziły mi strony niemieckie i... japońskieProszę o pomocGruss!I. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Opublikowano 22 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2003 hhe mam ten sam problem tylko ze z 750 znalazlem moze ze 2 www jedna w stanach i druga w pl :| jakby ktos cos mial to prosze wrzucac :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2003 Ale co was ciekawi - wiadomo ze sa to stare, chlodzone powietrzem czworki Kawy, DOHC, 2 zawory na cylinder, 750 przezywa druga mlodosc w nowym podwoziu ZR7.Przerobione z nakedow japonskie softchoppery byly znane z kiepskiego `prowadzenia sie`- dla mnie wersje oryginalne byly o wiele fajniejsze. Kolega mial 550 i pamietam ze byl to niesamowity w tamtych czasach motorek, osiagi niewiele gorsze niz 750, a niskie zuzycie paliwa, dobra trwalosc i niezle prowadzenie na drodze. No ale to byl naked.W waszym wypadku sa to maszynki 20 letnie i wszystko zalezy od tego jak dbali o nie poprzedni wlasciciele - cala reszta, czyli np stare opisy z gazet nie ma teraz znaczenia.Sprawdzcie ladowanie w tych sprzetach - te Kawy potrafily miec problemy z altkiem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Opublikowano 22 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2003 heh ty powinienes wiedziec conieco o tych sprzetach bo np moj jest z kanady :Dserio one jezdzily w naukach jazdy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 22 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2003 W waszym wypadku sa to maszynki 20 letnie i wszystko zalezy od tego jak dbali o nie poprzedni wlasciciele No BUSH pochwal sie jak dbales o kawe Bartosza :lol: ?Przez miesiac mozna wiele zepsuc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2003 heh ty powinienes wiedziec conieco o tych sprzetach bo np moj jest z kanady :Dserio one jezdzily w naukach jazdy?? Skadze, u nas ucza tez na malych motorkach 50 - 125 ccm, czesto softenduro. LTD mialo jednak kolo 70 KM - kto by dal to do jazdy studentowi? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Opublikowano 23 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2003 heh ty powinienes wiedziec conieco o tych sprzetach bo np moj jest z kanady :Dserio one jezdzily w naukach jazdy?? Skadze' date=' u nas ucza tez na malych motorkach 50 - 125 ccm, czesto softenduro. LTD mialo jednak kolo 70 KM - kto by dal to do jazdy studentowi? Adam M. [/quote'] no slyszalem tak ze moj egzemplarz latal z "L" po kanadzie 8O sam sie zdziwilem no bo w koncu to jest potwor ale kto to wie... :mrgreen: czyli mowisz ze nei smigaly takie w nauce jazdy?? cos mi koles sciemnia albo i jego wpuszczaja w maliny :? ps. nie wiem czemu ale cos mi cytowanie sie zwalilo :evil2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Przeglądałam forum i i zbyt duzo info nie znalazłam na temat tego motocykla. Interesuje mnie rocznik 84 kupno za 4500 ,zarej.w Polsce-....czy warto? wyglada na zadbany...czy lepiej troche dołozyc i kupic shadow'ke lub vulcana?Własciciel LTD twierdzi ze ciezko sie nim prowadzi,czy tak jest naprawde? podpowiedzcie troche. Motocykl nie ma byc dla mnie a dla poczatkujacego motocyklisty(pierwsze moto) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 (edytowane) Czy dobrze mi sie zdaje, czy ten silnik 550 też jest czy był do niedawna produkowany w Zephyrze?550 LTD to prawdziwy już klasyk.4 cylindry, chłodzony powietrzem.Jak na pierwsze moto to ok, ale początkujący właściciel bedzie musial własnie powalczyc z dłuższym przodem, przy ktorym manewry nie są wcale tak łatwe jak w nakedzie. Przyzwyczai sie i opanuje. Bliźniacze moto to kz550 i czyba gpz550. Pisze z glowy, bo tak na serio to nie wnikalem w to moto dokładniej. Edytowane 20 Grudnia 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 (edytowane) Witaj,byłem posiadaczem Kz 550 LTD z rocznika 84. Bylo to moje pierwsze powazne moto :icon_evil: . O motocyklu moge sie wypowiadac jedynie pozytywnie, bo nie zawiódł mnie nigdy. Silnik jest bardzo żwawy, lubi wysokie obroty. I daje dużo frajdy. Kz jak na softchopera przystalo jest sympatyczna do jazy , ladnie idzie w zakrętach. Z tego co wiem mój egzemplarz jezdzi do dziś, bez wiekszej awarii. Do slabych punktów w moim egzemplarzu moge zaliczyc rozrusznik- wymagal naprawy i z tego co wiem obecny wlasciciel wspominał o apetycie na olej wiekszym niz normalnie, ale moto ma juz 24 lata i nikt nie wie dokladnie ile tysiecy km przejechane. Fakt , ze dopiero teraz bierze wiecej oleju jest dobitnym dowodem , ze opowiesci o znikaniu oleju w Kawach sa wynikiem tylko tego jak byly traktowane te egzeplarze. Moj nie mial jeszcze naprawy głownej bo nie bylo takiej potrzeby. Z innych rzeczy to model ten charakteryzuje sie bardzo hałaśliwą pracą skrzynki biegów, która niekoniecznie musi świadczyć o awarii. Po prostu tak maja. I kolejna rzecz.Trzeba ją dobrze rozgrzewać bo smarownie góry silnika nie jest tu bardzo wydajne. Jednym slowem klasyk, ale klasyk godny polecenia. Ale tylko w dobrym stanie bo inaczej koszty sa wysokie Edytowane 20 Grudnia 2007 przez Unek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 dzieki za informacje,moje obawy o rozruszniku i skrzyni potwierdziłes,czytając inne fora tez o tym mówią wiec to pewnie są te główne wady które predzej czy pozniej dorwą kazdą Kawe LTD. Na początku stycznia jedziemy go obejrzec ,przejedziemy sie i okreslimy stan,na fotach wyglada zadbany,silnik błysk,chromy wypolerowane,opony wymienione.Porobie pare fotek i przesle to pewnie mi pomozecie podjąć dezycje.Mam jeszcze jedno pytanie,własciciel twierdzi ze jedził nim 100 km/h nie wiecej i zastanawia mnie czy to jego upodobanie do jazdy,czy Kawa zbyt ciezko utrzymuje sie na drodze powyzej....bo wyciągnać powinna do 175(tak jest chyba fabrycznie ustalone)-co nie myslcie ze tyle mamy zamiar jeździc zabytkiem ;-) ale dobrze miec swiadomosc co ma sie pod czterema literami :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raptowny Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Shadow i już . :icon_eek: :buttrock: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 ba ale jest o wiele drozszy :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 ba ale jest o wiele drozszy :-/Ale tani i dobry jest chyba tylko pumex :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 czyli nie kupowac LtD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.