Skocz do zawartości

Posiadacze Kawasaki KZ 550 LTD


Ivan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kłaniam,

Małe problemy z siecią miałęm i 3-4 dni zaległości ale pytanie następujące:

Co wiadomo na temat tego sprzęta? Lookałem na Forum i jest on 440 i EN 500 ale o LTD 550 prawie nic a jedyny użytkownik - Wiktor- missing in action :D

Patrzyłem też w sieci ale przeważnie wychodziły mi strony niemieckie i... japońskie

Proszę o pomoc

Gruss!

I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ale co was ciekawi - wiadomo ze sa to stare, chlodzone powietrzem czworki Kawy, DOHC, 2 zawory na cylinder, 750 przezywa druga mlodosc w nowym podwoziu ZR7.

Przerobione z nakedow japonskie softchoppery byly znane z kiepskiego `prowadzenia sie`- dla mnie wersje oryginalne byly o wiele fajniejsze. Kolega mial 550 i pamietam ze byl to niesamowity w tamtych czasach motorek, osiagi niewiele gorsze niz 750, a niskie zuzycie paliwa, dobra trwalosc i niezle prowadzenie na drodze. No ale to byl naked.

W waszym wypadku sa to maszynki 20 letnie i wszystko zalezy od tego jak dbali o nie poprzedni wlasciciele - cala reszta, czyli np stare opisy z gazet nie ma teraz znaczenia.

Sprawdzcie ladowanie w tych sprzetach - te Kawy potrafily miec problemy z altkiem.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh ty powinienes wiedziec conieco o tych sprzetach bo np moj jest z kanady :D

serio one jezdzily w naukach jazdy??

 

Skadze, u nas ucza tez na malych motorkach 50 - 125 ccm, czesto softenduro. LTD mialo jednak kolo 70 KM - kto by dal to do jazdy studentowi?

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh ty powinienes wiedziec conieco o tych sprzetach bo np moj jest z kanady :D

serio one jezdzily w naukach jazdy??

 

Skadze' date=' u nas ucza tez na malych motorkach 50 - 125 ccm, czesto softenduro. LTD mialo jednak kolo 70 KM - kto by dal to do jazdy studentowi?

 

Adam M. [/quote']

 

no slyszalem tak ze moj egzemplarz latal z "L" po kanadzie 8O

sam sie zdziwilem no bo w koncu to jest potwor ale kto to wie... :mrgreen:

 

czyli mowisz ze nei smigaly takie w nauce jazdy?? cos mi koles sciemnia albo i jego wpuszczaja w maliny :?

 

ps. nie wiem czemu ale cos mi cytowanie sie zwalilo :evil2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Przeglądałam forum i i zbyt duzo info nie znalazłam na temat tego motocykla. Interesuje mnie rocznik 84 kupno za 4500 ,zarej.w Polsce-....czy warto? wyglada na zadbany...czy lepiej troche dołozyc i kupic shadow'ke lub vulcana?Własciciel LTD twierdzi ze ciezko sie nim prowadzi,czy tak jest naprawde? podpowiedzcie troche. Motocykl nie ma byc dla mnie a dla poczatkujacego motocyklisty(pierwsze moto)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze mi sie zdaje, czy ten silnik 550 też jest czy był do niedawna produkowany w Zephyrze?

550 LTD to prawdziwy już klasyk.

4 cylindry, chłodzony powietrzem.

Jak na pierwsze moto to ok, ale początkujący właściciel bedzie musial własnie powalczyc z dłuższym przodem, przy ktorym manewry nie są wcale tak łatwe jak w nakedzie. Przyzwyczai sie i opanuje.

 

Bliźniacze moto to kz550 i czyba gpz550.

 

Pisze z glowy, bo tak na serio to nie wnikalem w to moto dokładniej.

Edytowane przez Lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

byłem posiadaczem Kz 550 LTD z rocznika 84. Bylo to moje pierwsze powazne moto :icon_evil: . O motocyklu moge sie wypowiadac jedynie pozytywnie, bo nie zawiódł mnie nigdy. Silnik jest bardzo żwawy, lubi wysokie obroty. I daje dużo frajdy. Kz jak na softchopera przystalo jest sympatyczna do jazy , ladnie idzie w zakrętach. Z tego co wiem mój egzemplarz jezdzi do dziś, bez wiekszej awarii. Do slabych punktów w moim egzemplarzu moge zaliczyc rozrusznik- wymagal naprawy i z tego co wiem obecny wlasciciel wspominał o apetycie na olej wiekszym niz normalnie, ale moto ma juz 24 lata i nikt nie wie dokladnie ile tysiecy km przejechane. Fakt , ze dopiero teraz bierze wiecej oleju jest dobitnym dowodem , ze opowiesci o znikaniu oleju w Kawach sa wynikiem tylko tego jak byly traktowane te egzeplarze. Moj nie mial jeszcze naprawy głownej bo nie bylo takiej potrzeby. Z innych rzeczy to model ten charakteryzuje sie bardzo hałaśliwą pracą skrzynki biegów, która niekoniecznie musi świadczyć o awarii. Po prostu tak maja. I kolejna rzecz.Trzeba ją dobrze rozgrzewać bo smarownie góry silnika nie jest tu bardzo wydajne. Jednym slowem klasyk, ale klasyk godny polecenia. Ale tylko w dobrym stanie bo inaczej koszty sa wysokie

Edytowane przez Unek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za informacje,moje obawy o rozruszniku i skrzyni potwierdziłes,czytając inne fora tez o tym mówią wiec to pewnie są te główne wady które predzej czy pozniej dorwą kazdą Kawe LTD. Na początku stycznia jedziemy go obejrzec ,przejedziemy sie i okreslimy stan,na fotach wyglada zadbany,silnik błysk,chromy wypolerowane,opony wymienione.Porobie pare fotek i przesle to pewnie mi pomozecie podjąć dezycje.

Mam jeszcze jedno pytanie,własciciel twierdzi ze jedził nim 100 km/h nie wiecej i zastanawia mnie czy to jego upodobanie do jazdy,czy Kawa zbyt ciezko utrzymuje sie na drodze powyzej....bo wyciągnać powinna do 175(tak jest chyba fabrycznie ustalone)-co nie myslcie ze tyle mamy zamiar jeździc zabytkiem ;-) ale dobrze miec swiadomosc co ma sie pod czterema literami :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...