wieczny student Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) Oj wiemy. Wiemy nawet że poliwęglan się spwa normalnie lutownicą a plexi pęka, nie da się spawać, za to jest po złamaniu sztywna i robi za gilotynę wycelowaną prosto w szyję. Gmole to podstawowa oczywista oczywistość. Ja mam do tego sprytne tylne stelaże, co to działają jak gmole. Dzięki temu wywrotka w lesie nie straszna. Nie ma co się oszukiwać - taka masa i wysokość to gleba murowana prędzej czy później. Można na szczęście się przed nią skutecznie zabezpieczyć. Ale warto. Tego typu motocykle oferują tak szeroki zakres motocyklowania, że byłem w ciężkim szoku. To bardzo szybki motocykl terenowy (choć na tle KTMów i WR'ek powinno się rzec "uterenowiony"), oraz bardzo offroadowy motocykl jak na motocykl szosowy. Na miasto w sam raz, krawężniki, schodki, śpiące policjanty nie istnieją, a nawet prowokują to krótkiego lotu z dwoma kołami w powietrzu :smile:. Edytowane 5 Czerwca 2008 przez wieczny student Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukukuki Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Wielkie dzięki wszystkim, jednak zdecyduje się na coś mniejszego. Pójdę za radą fxridera i wybiore coś z tych modeli które wymienił, jak już spadać to z czegoś mniejszego. :bigrazz: Ale na następny sezon Africa Twin musi być, akurat wtedy będzie kasa na nowszy model. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Gdybym teraz kupował Afri to nie szukałbym na siłe nowszego modelu, a raczej starszej wersji np. RD04 w dobrym stanie... kosztuje kawał kasy mniej od RD07 , którą można przeznaczyć na doposażenie (kufry, gmole, nawigacja) a mimo sporych przebiegów i kilku lat więcej niczym nie ustępuje młodszym rocznikom za które trzeba sporo zabulić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) Dobrze gada, polać mu. A RD03 w dobrym stanie to za kilka lat będzie rarytas. Ja dziś ponownie odświeżyłem swe zachwycenie motocyklem. Szuter, 80km/h, gaz w opór na trójce i dłuuugi prawy zakręt bokiem. A potem powrót asfaltem i pozamykanie opon (Conti TKC). Ech, kurz w zębach gratis :P. Edytowane 5 Czerwca 2008 przez wieczny student Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Ja dziś ponownie odświeżyłem swe zachwycenie motocyklem. Szuter, 80km/h, gaz w opór na trójce i dłuuugi prawy zakręt bokiem. A potem powrót asfaltem i pozamykanie opon (Conti TKC). Ech, kurz w zębach gratis :D. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam :P to jest coś pięknego, coś co wybiło mi z głowy wszystkie bandity itp :PJa za to się dziś zagapiłem i przy 80km/h przejechałem po progu zwalniającym odrywając koła od ziemi :D po chwili zaskoczenia zabawa mi się spodobała i powtórzyłem traskę z ciut większą prędkością ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Ja chciałem VFR a potem B12... Młody i głupi. Na progu poleciałeś równo, czy wylądowałeś najpierw przednim kołem? AT leci nosem w dół, trza dać pełen gaz jakieś pół metra przed wałkiem mając dwójkę i jakieś 4000rpm lub więcej. Bajeczka :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Ja chciałem VFR a potem B12... Młody i głupi. Na progu poleciałeś równo, czy wylądowałeś najpierw przednim kołem? AT leci nosem w dół, trza dać pełen gaz jakieś pół metra przed wałkiem mając dwójkę i jakieś 4000rpm lub więcej. Bajeczka :(. Transalp też nurkuje przodem :P ale jak się zrobi tak jak u Ciebie to daje radę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blink Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Aż sam sobie narobiłem smaka na AT. Kumple się śmieją jak Dominką pcham się na tor a co dopiero Africą za rok... ! ! ! No może oszczędzę jej takich przygód (i sobie przy okazji). Ale za rok RD04 będzie moje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jez.rover Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Próbowałem AT i Trampka, lecz ostatecznie zdecydowałem się na BMW 650gs i... jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blink Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Panowie w temacie Africa Twin, proszę o pomoc. Znalazłem na allegro Afryczkę, cena niezła bo koleś chce 6tyś. Tylko teraz pytanie: warto? Nie wiem ile robią te silniki ale przebieg dość duży... http://www.allegro.pl/show_item.php?item=423435415 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) warto jeśli jest w dobrym stanie:)na budziku widnieje 80kkm więc jak na afrykę to mały przebieg Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Ja mam 175kkm i na tysiąc weźmie setkę oleju przy spokojnej jeździe, ze dwie-trzy setki na alpejskich serpentynach i podczas autobahnowego powrotu jeżdżąc obrotami 5000-8000rpm. Chyba znośnie ;). Poza tym nie patrzeć na przebieg tylko na stan. Lepiej brać RD03 w dobrym stanie niż styraną RD07 z "atrakcyjnym" przebiegiem. Po 100kkm piec się dociera, po 200kkm zaczyna chodzić trochę głośniej (coś jak VFR po 100kkm) a przy 300kkm wysyła się silnik za rubież i za 4-6kpln dodają 10-15KM na sprzęgle i latasz dalej mając XRV840 :icon_mrgreen:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blink Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Jeszcze jedno pytanie: Czy to głośne sprzęgło to rzeczywiście cecha tego modelu czy po prostu jest zajechane? W sobotę jadę obejrzeć sprzęta i jeśli będzie w porządku, zabieram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Tak. Olać i jeździć. Z resztą na www.africatwin.com.pl zapraszamy. Tam się dowiesz wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blink Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Dzięki za pomoc, w sobotę się wybieram na testride i zobaczymy... na forum AT właśnie się zarejestrowałem. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.