shenron Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 witam.od jakiegos czasu slysze cykanie ktory wraz z dodawaniem gazu rosnie - caly efekt bardziej widoczny raczej na rozgrzanym silniku. I teraz pytanie czy zamawiac sam lancuszek czy napinacz. moto to 7 letnia r1 - pomijam przebieg z zegarow... Stan silnika byl przez mechanika szacowany na 30 tys. km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Lancuszek to raczej szelest, cykac moze np zawor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shenron Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 cykanie , szelest , dzwonienie .... cos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Inspekcja luzów zaworowych a przy okazji sprawdzić dokładnie uszczelki kolektora wydechu w głowicy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Cykajaca R1 na rozgrzanym silniku,z lewej strony ??? Luzy zaworowe raczej mozna wykluczyc,zaciesniaja sie w miare rozgrzewania,,,,,, Jezeli tak to ten typ tak ma ( i FJR1300),mozna z tym zyc,jak bardzo to przeszkadza wymien prowadnice zaworowe.Ktoras jest zbyt luzna.Znana przypadlosc Yamah sprzed paru lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.