drex Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Tobie, drex, to juz trudno cokolwiek doradzac ...Zona, jak piszesz, ma rozbierznosci gustowe i juz Twoja w tym glowa aby zostala przy jedynie slysznej rodzinie motocykli :D :banghead: No bo wyobraz sobie jak gdzies razem pojedziecie .... Ty na slicznej V z pieknym, rasowym gangiem i odpowiednim dizajnem :banghead: a malzowinka na "przecinaku/szlifierce" :P Cus tu nie teges :icon_twisted: I jakby sie malzowinka zdecydowala na DS 650 to ......... w polowie lipca bede ze swoim w Polsce i bedzie do sprzedazy :clap: ;) Doradzić trudno bo sama nie wie na czym sie bedzie czuła, jasne że do mojej V-ki to przecinak nie bedzie pasował ale jesli bedzie chciała własnie taki to co mi bedzie zrobić..... Póki co ujeżdza YBR 125 hehehe na "L" i póki co radzi sobie nawet dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Ok.A jak z jazdą na tych motocyklach?Chodzi oczywiście o prędkości jakie można rozwinąć i tym podobne sprawy.Spotkałem się z opiniami że drag starkiem to tak sobie można tylko popyrkac po okolicy,że szarpie silnikiem że do 100 km/h .....Jakie są wasze doświadczenia.Dodam tyle że lubimy podróżować po górach <<beskidy>> czy dadzą radę...?? Ja powiem tak .......... normalnie smigam relaksacyjne do 100 bo wiecej nie musze, ale ....... jak ostatnio smigalismy z chlopakami w grupie na zlot i wpadlismy na angielskiego highwaya :clap: to nie dalo rady jechac wolno i lecielismy 120-140. I to dobrych kilkadziesiat kilometrow. :buttrock: Dragusia spoko szla i moze jeszcze wiecej, ale .......... to nie sa predkosci na ten silnik :buttrock: To juz jest troszke meczoce i za duze wibracje. W lusterkach nic nie widac a i mocno trzeba sien trzymac kiery aby nie zdmuchnelo Cie.Wydaje mi sie ze na polskie drogi i warunki tam panujace bedzie OK :clap: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubrick Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Ja smigalam na DS i bylo ok. DObrze sie prowadzilo, pod warunkiem, ze dobrze wywazony. TO Kobiecie powinno byc latwo :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lary Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 :icon_mrgreen: Ok o to mi chodzoło właśnie słyszałem ze do 100 jest spoko a po wyżej to walka z żywiołami ... hehheeeee............ Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Nie no ........... nie jest tak zle ;) 120-130 jest jeszcze spoko, potem zaczyna sie walka o zycie :buttrock: Wydaje mi sie ze takie predkosci na polskie drogi beda OK, wiec 650 jak najbardziej tak :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lary Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 No oki nie miałem nic złego na myśli ,hehhe.Ale właśnie takie opinie słyszałem...Spodziewałem się czegoś takiego ,bo czego można wymaga od motocykla o pj 650 cm 3 i do tego jeszcze wagowo nie jest piórkowy ....PozdroSzerokości na trasie........... :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 witam, podłączę się pod temat, żeby nie zakładać nowego :notworthy: moja dziewczyna, która jest drobniutka ogólnie daje radę na "tatowym" Intruderze vs 600, jednak czasami przy jakiejś koleinie pod światłami robi się niefajnie. no i przede wszystkim to nie jest jej motocykl.tak więc myślę o Shadowce vt 600 dla niej i stąd moje pytanie:który z motocykli w klasie 500-600 ma najniżej położone siodło? p.s. biorę pod uwagę także Vulcana 750 oraz Virago 535. jeszcze inne propozycje mile widziane. z góry dzięki za (p)odpowiedzi :) p Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 który z motocykli w klasie 500-600 ma najniżej położone siodło? www.bikez.comnajniżej chyba faktycznie vt 600, katalog podaje 670mmjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 (edytowane) ....tak więc myślę o Shadowce vt 600 dla niej i stąd moje pytanie:który z motocykli w klasie 500-600 ma najniżej położone siodło?p.s. biorę pod uwagę także Vulcana 750 oraz Virago 535. jeszcze inne propozycje mile widziane.A co to ma za znaczenie, jeżeli wszystkie czopero-cruizery mieszczą się w przedziale 67-70cm wysokości od ziemi. Zawsze można kupić buty z podeszwą o 1 cm grubszą. Waga też ma mniejsze znaczenie, bo większość to przedział 200-240kg, więc też nie kosmos. Jak już ruszy, to od 2km/h nie ma już żadnego znaczenia.Tak realnie to patrz przede wszystkim na to jak moto ma nisko położony środek ciężkości, jak się prowadzi, jak zachowuje się w zakrętach, w koleinach, na gryzionym, jak jest zwrotne, jaka jest pozycja w siodle i na parametry silnika oraz hamulce.A tu jest już dylemat i problem, bo by trzeba na kilku motungach pojeździć, żeby się przekonać.No i podobać ma się też. Pzdr Edytowane 6 Września 2008 przez TATAKIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.