Skocz do zawartości

Dla żonki....


lary
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tobie, drex, to juz trudno cokolwiek doradzac ...

Zona, jak piszesz, ma rozbierznosci gustowe i juz Twoja w tym glowa aby zostala przy jedynie slysznej rodzinie motocykli :D :banghead:

No bo wyobraz sobie jak gdzies razem pojedziecie .... Ty na slicznej V z pieknym, rasowym gangiem i odpowiednim dizajnem :banghead: a malzowinka na "przecinaku/szlifierce" :P

Cus tu nie teges :icon_twisted:

 

I jakby sie malzowinka zdecydowala na DS 650 to ......... w polowie lipca bede ze swoim w Polsce i bedzie do sprzedazy :clap: ;)

 

 

Doradzić trudno bo sama nie wie na czym sie bedzie czuła, jasne że do mojej V-ki to przecinak nie bedzie pasował ale jesli bedzie chciała własnie taki to co mi bedzie zrobić..... Póki co ujeżdza YBR 125 hehehe na "L" i póki co radzi sobie nawet dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.A jak z jazdą na tych motocyklach?

Chodzi oczywiście o prędkości jakie można rozwinąć i tym podobne sprawy.

Spotkałem się z opiniami że drag starkiem to tak sobie można tylko popyrkac po okolicy,że szarpie silnikiem

że do 100 km/h .....

Jakie są wasze doświadczenia.

Dodam tyle że lubimy podróżować po górach <<beskidy>> czy dadzą radę...??

 

Ja powiem tak .......... normalnie smigam relaksacyjne do 100 bo wiecej nie musze, ale ....... jak ostatnio smigalismy z chlopakami w grupie na zlot i wpadlismy na angielskiego highwaya :clap: to nie dalo rady jechac wolno i lecielismy 120-140. I to dobrych kilkadziesiat kilometrow. :buttrock:

Dragusia spoko szla i moze jeszcze wiecej, ale .......... to nie sa predkosci na ten silnik :buttrock:

To juz jest troszke meczoce i za duze wibracje. W lusterkach nic nie widac a i mocno trzeba sien trzymac kiery aby nie zdmuchnelo Cie.

Wydaje mi sie ze na polskie drogi i warunki tam panujace bedzie OK :clap:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ........... nie jest tak zle ;)

120-130 jest jeszcze spoko, potem zaczyna sie walka o zycie :buttrock:

Wydaje mi sie ze takie predkosci na polskie drogi beda OK, wiec 650 jak najbardziej tak :buttrock:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oki nie miałem nic złego na myśli ,hehhe.

Ale właśnie takie opinie słyszałem...

Spodziewałem się czegoś takiego ,bo czego można wymaga od motocykla o pj 650 cm 3 i do tego jeszcze wagowo nie jest piórkowy ....

Pozdro

Szerokości na trasie...........

 

:icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

witam,

 

podłączę się pod temat, żeby nie zakładać nowego :notworthy:

moja dziewczyna, która jest drobniutka ogólnie daje radę na "tatowym" Intruderze vs 600, jednak czasami przy jakiejś koleinie pod światłami robi się niefajnie.

no i przede wszystkim to nie jest jej motocykl.

tak więc myślę o Shadowce vt 600 dla niej i stąd moje pytanie:

który z motocykli w klasie 500-600 ma najniżej położone siodło?

 

p.s. biorę pod uwagę także Vulcana 750 oraz Virago 535. jeszcze inne propozycje mile widziane.

 

z góry dzięki za (p)odpowiedzi :)

p

KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych
"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który z motocykli w klasie 500-600 ma najniżej położone siodło?

 

www.bikez.com

najniżej chyba faktycznie vt 600, katalog podaje 670mm

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....tak więc myślę o Shadowce vt 600 dla niej i stąd moje pytanie:

który z motocykli w klasie 500-600 ma najniżej położone siodło?

p.s. biorę pod uwagę także Vulcana 750 oraz Virago 535. jeszcze inne propozycje mile widziane.

A co to ma za znaczenie, jeżeli wszystkie czopero-cruizery mieszczą się w przedziale 67-70cm wysokości od ziemi. Zawsze można kupić buty z podeszwą o 1 cm grubszą. Waga też ma mniejsze znaczenie, bo większość to przedział 200-240kg, więc też nie kosmos. Jak już ruszy, to od 2km/h nie ma już żadnego znaczenia.

Tak realnie to patrz przede wszystkim na to jak moto ma nisko położony środek ciężkości, jak się prowadzi, jak zachowuje się w zakrętach, w koleinach, na gryzionym, jak jest zwrotne, jaka jest pozycja w siodle i na parametry silnika oraz hamulce.

A tu jest już dylemat i problem, bo by trzeba na kilku motungach pojeździć, żeby się przekonać.

No i podobać ma się też.

Pzdr

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...