ninjabike Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witam mógł by mi ktoś podać jakie są rozmiary dysz w gaźniku dominatora z 93 roku mam mały problem moto pali mi 10L benzyny na 100 km :biggrin: i ewidentnie zalewa się paliwem bo przy dodaniu gazu kopci na czarno nie wiem co z tym zrobić filtr powietrza jest nowy nie wiem jakie powinny być oryginalne dysze ale obecnie są 48 i 148 mam serwisówke od modelu z 90 roku i tam są dysze 48 i 155 jeszcze większe... może mi ktoś poradzić jak ustawić spalanie na seryjne 5,5 L na 100 może ktoś miał ten sam problem z góry dzięki za porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Sprawdz czy poziom paliwa jest zgodny z serwisowka.Sprawdz czy zaworek iglicowy komory plywakowej ci nie cieknie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Sprawdz czy poziom paliwa jest zgodny z serwisowka.Sprawdz czy zaworek iglicowy komory plywakowej ci nie cieknie. Adam M.zaworek iglicowy jest w dobrym stanie ładnie zamyka... a co do poziomu to pływak jest plastikowy bez możliwości regulacji a więc nawet jak by poziom był inny to jak go mam wyregulować ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 zaworek iglicowy jest w dobrym stanie ładnie zamyka... a co do poziomu to pływak jest plastikowy bez możliwości regulacji a więc nawet jak by poziom był inny to jak go mam wyregulować ?? Dokładnie sprawdzić sam zaworek bo że nie ma regulacji to wcale nie znaczy że poziom paliwa jest prawidłowy.W części zaworka stykającej się z pływakiem jest maleńki amortyzatorek ze sprężynką i jeżeli ona się zawiesi wtedy zwiększa się pozom paliwa i należy go wymienić na nowy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Gniazdo zaworka jest uszczelnione w korpusie gaźnika gumowym oringiem który z wiekiem mógł stracić szczelność. W takim wypadku mimo sprawnego zaworka gaźnik jest zalewany paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 dałem gaźnik do serwisu zobaczymy co powiedzą... wydaje mi sie ze poziom paliwa jest ok podłączałem paliwo do gaźnika i jak zamknąłem pływak paliwo nie leciało... jak nic mi nie poradzą w serwisie porobię fotki i podam tutaj może pomożecie a i mam jeszcze jedno pytanie odnośnie elektryki a dokładnie ładowania jest tak, że 13V jest na akumulatorze jak odpale go jest 15V czyli ładowanie jest ale jak włącze światła spada do 13-12,5V i jest coś nie tak bo właśnie przy jeździe bez świateł moto pracuje dobrze a jak światła włącze po jakiś 30 - 50 km aku siada u mojego kolegi który ma ten sam motorek nie spada napięcie po włączeniu świateł no może 0,5V i teraz czy to regulator czy gdzieś się zwarcie robi w instalacji. Czy można wykluczyć jakieś elementy tak żebym nie rozbierał wszystkiego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.