maciej1 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 przy predkosci jakies 80 k/h olej sie rozlał po silniku , gazniki cale opryskane ogolnie cala prawa czesc opryskana byla , nie widac nigdzie uszkodzonej uszczelki , motocykl stracil kompresje nie chce palic , czy ktoś moze coś podejrzewac co sie moglo stac ?? iskra jest, swieca jest mokra od paliwa nie od oleju .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 (edytowane) Cześć! 1. skąd wiesz ze nie ma kompresji? Nie poczujesz jej na kopce bo masz automatyczny dekompresator. Możesz co najwyżej wkręcić manometr i przy otwartej na maks przepustnicy zakręcić rozruhajsią - to ci da obiektywny pomiar. Jak tam luzy na zaworach są? Z kopa i z e-startu nie pali tak? Edytowane 3 Czerwca 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 napisałeś ze ktm lc4 640 ma automatyczny dekompresator ale reczny tez jest i nie ma roznicy czy go zaciagam czy nie ;/ a zrobilem tak jak mowiles z tym manometrem i cienizna z kompresja ;/ nie pali ani na kopa ani z starteru . nie wiem czy rozbierac silnik ?? nie widze nigdzie uszkodzenia i miejsca wycieku oleju ;/ a luzy na zaworach hm... jak moge zobaczyc czy są luzy ?? nigdy nie bawilem sie w speca w silnikach ale czuje ze jestem zmuszony . pzdr i z gory dzieki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 ok primo to chyba nie ten dział druga rzecz automatyczny dekompresator działa cały czas - bez tego nie odpalił byś na rozrusznik, a manualny masz taki jakby zapasowy gdybyś zalał moto w terenie i aku padło to możesz przekopać i odpalić dzięki niemu. Sprawdzałeś manometrem.. ile wskazało? Co do luzów było pierdylion razy jest nawet artykuł na stronie świata motocykli.http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,3175470.html Ogólnie jeśli ustawisz tłok w gmp (bez zabawy w zegarmistrza) przy tym krzywki wałka mają być do dołu czyli stan gdzieś pomiędzy sprężaniem, a pracą -NIE pomiędzy wydechem, a ssaniem.... Jeśli są luzy to ok. Jeśli są zacieśnione to je ustaw. Jeśli pomimo tego nie będzie kompresji - to trzeba podjąć dalsze kroki min próba olejowa, sprawdzenie mechanizmu auto-dekompresatora, sprawdzenie czy łańcuszek rozrządu sie przestawił... i może coś jeszcze. Co do wycieku to najpierw musisz odpalić ten silnik (uprzednio go czyszcząc bardzo dokładnie), raczej dopiero będziesz miał szanse go zlokalizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 no wiec okazalo sie ze jest dziura w tłoku ;/ pierscienie cale naszczescie i nic nie pocharatalo ... ale nasuwaja mi sie pytania i mam nadzieje ze ktoś z czytelników mi pomoze na nie odpowiedziec .. otórz co mogło spowodowac dziure w tłoku ? czy mozliwe zeby zawor nie zdazyl sie cofnąć ?? kolejne pytanie to czy jezeli kupie nowy tłok to jaki wymiar sie wybiera a sa 3 rozmiary i różnią sie kolejno o jedną setną cm, i czy jezeli kupuje nowy tłok to musze zrobic szlif cylindra ?? za odpowiedzi z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Jak chcesz to zrobić zgodnie ze sztuką to musisz kupić nad wymiarowy tłok+pierścienie i najprawdopodobniej sworzeń tłokowy (o komplecie nowych uszczelek nawet nie wspominam) i oczywiście zrobić szlif cylindra pod nowy tłok. Ale przedtem dowiedz się jak powstała ta dziura. czy to jakaś mechaniczna usterka typu coś wpadło do cylindra albo na skutek kolizji tłoka z zaworem czy dziura została wypalona np w skutek zbyt ubogiej mieszanki. Żeby za chwile sytuacja się nie powtórzyła. Ale jak chcesz to zrobić na odwal to możesz zakleić poxiliną dziurę :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 u mnie inteligenty poprzedni wlasciciel ZASPAWAL DZIURE NA TLOKU!! Wiec polak potrafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 masz tam nikasil , nie robisz szlifu tylko pomiar garnka i dobierasz odpowiedni tlok ( mozliwe ze nawet nominal bedzie odpowiedni) zakladasz tlok i skladasz calosc do kupy , ale tak jak pisal moonraker dziura sama sie nie zrobila , jaki kolor ma elektroda swiecy ? bialy ? kawa z mlekiem ? . A drugie pytanie , jak bryzglo olejem to mozliwe ze cos ci rozwalilo w silniku ( masz dziure albo pekniecie ). Sprawdz szczelnosc zaworow i ich "prostote" . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 (edytowane) a co sie dzieje jezeli jest bialy a co jezeli jest kawa z mlekiem ?? Edytowane 9 Czerwca 2008 przez maciej1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 bialy - mieszanka za uboga - prawdopodobna przyczyna wypalenia denka tloka z powodu zawysokiej temperatury spalania kawa z mlekiem ( jasnobrazowa) - ok mieszanka prawidlowa i to nie wina gaznika Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 (edytowane) Daj foto tej dziury Edytowane 10 Czerwca 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 nie wiem jak wrzucic fotke ... dajcie meila to przesle ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 wrzuć na jakiś darmowy serwer - fotosik, imageshack. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 www.imageshack.us wczytaj i kliknij host it , potem skopiuj link i wklej tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 http://img162.imageshack.us/img162/7660/s6001796sa2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.