Seba Opublikowano 5 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2004 klingeryt -tak pisze na moim :mrgreen:Heheheheheeh :lol: Byłem lepszy :twisted: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: Moja nazwa była bardziej zbliżona do prawidłowej niż twoja :lol: :lol: :lol: :lol: :banghead: A co to jest ten preszpan :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 5 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2004 A co to jest ten preszpanTo taki bardzo ubity papier, podobny strukturą do klingerytu ( dobrze napisalem ? kurka dobrze tego wymówić nie moge :banghead: )pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 pozwole sobie podgrzać kotleta bo mam porblema... a wiec w KTM LC4 wymiana filtra oleju wymaga wykrecenia najpierw wezykow olejowych idacych jedna glowna sruba do pokrywki owego filtra i dalej na filtra , dalem dupy i krzywo wkrecalem srube z wezykami co doprowadzilo ze gwint na srube poszedl sie ostro kochac :)... Coz przelklem sline i kupilem na alledrogo uzywana pokrywke , nie dopatrzylem sie tylko jednego ze w 2002 roku zmienili oring z pokrywki na papierowa uszczelke miedzy karter a dekielek....pokrywka jest z 2002 wlasnie i musi miec papierowa uszczelke ktorej nie dostalem. Dorobilem taka z chyba klingierytu ( tzn ojciec mi dorobil w pracy , bo ma dostep do takich materialow , tu akurat uszczelnienia do turbin przemyslowych) , no i dupa tylko odpale silnik i cieknie , nie pomaga nawet sylikon , karter nie ma rys ani wzerow , pokrywka rowniez , poprzednia pokrywka nie ciekla , a widac ze oring juz byl zmeczony.. macie jakis pomysl co dalej z tym zrobic ? zmienic uszczelke na oryginal, czy pokrywke na oringowa ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Podstawa to równa powierzchnia, potem odtłuszczenie i powinno trzymać nawet na samym silikonie. To jeżeli chodzi o płaskie powierzchnie. Bo istnieją różne patenty na uszczelnianie np na oringach, wtedy jest rowek na oring i musi on tam być, ale dobrze jest usunąć starą uszczelkę lub oring i sprawdzić jak elementy przylegają, zwrócić uwagę na otwory śrub czy nie ma na obrzeżach uszkodzen bo tam najbardziej lubi uciekać. Każde niby rysy lub wżery mogą być mokropęknięciami a olej to dziadostwo i przjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 kupilem oryginalna uszczelke i trzyma idealnie bez zadnego sylikonu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.