thefex Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 hejtak od jakiegoś czasu po głowie mi chodzi ten temat..co sądzicie o zacierających się KTM 250 F ? chodzi tu oczywiście o 4-suwy.kumpel z forum - thenaturat - juz po raz czwarty musi zmieniać korbe w moto z 07 r. drugi kupmel kupil SX-Fa i na nastepny dzien tez go zatarł (sprzet chyba 2006 albo 2007). poza tym na zawodach ludzie mówią, że też im się często korba zaciera. ogólnie dużo się o tym słyszy, przynajmniej ja takie informacje w miare często wyłapuje. prawda czy fałsz - pogromcy mitów :) p.s.nie trujcie tylko w temacie o tym, ze "to jest wyczyn i ze tu wszystko sie moze zdażyć i w ogóle w 3 dni po remoncie kapitalnym może sie znowu silnik zes*ać.."panowie i panie - konkretnie proszę: czy 250 4T KTMa jest faktycznie delikatniejsza od innych ćwiarek tej klasy? jeżeli tak, to z jakiego konkretnie powodu Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Camaross Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 ja mam ten sam motocykl co thenaturat i nie mogę na nic narzekać a już napewno na zatarcie ..... chodzi jak malina robię wszystko na czas i może dlatego .... olej co 15 - 20 mh regulacja za 2-3 wymiany oleju i do brykania ...... !!! U MNIE SIĘ NIC NIE DZIEJE TO SĄ ŚWIETNE MOTOCYKLE !!!!! no właśnie a odnośnie innych wymian ktoś cuś wie ..... co jak mnie gdzie czeka ... ?? ale nie jakieś głupie ploty Pani Jadzi tylko proszę o radę poważnych ludzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Kumplowi w '08 strzelił korbowód, ale znowu drugi ma '07 już 2 sezony i silnika oprócz zaworów nie ruszał.Nie twórzmy kolejnych legend i mitów, to są sprzęty wyczynowe, takie rzeczy się zdarzają nie tylko w KTM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 hejtak od jakiegoś czasu po głowie mi chodzi ten temat..co sądzicie o zacierających się KTM 250 F ? chodzi tu oczywiście o 4-suwy.kumpel z forum - thenaturat - juz po raz czwarty musi zmieniać korbe w moto z 07 r. drugi kupmel kupil SX-Fa i na nastepny dzien tez go zatarł (sprzet chyba 2006 albo 2007). poza tym na zawodach ludzie mówią, że też im się często korba zaciera. ogólnie dużo się o tym słyszy, przynajmniej ja takie informacje w miare często wyłapuje. prawda czy fałsz - pogromcy mitów :biggrin: p.s.nie trujcie tylko w temacie o tym, ze "to jest wyczyn i ze tu wszystko sie moze zdażyć i w ogóle w 3 dni po remoncie kapitalnym może sie znowu silnik zes*ać.."panowie i panie - konkretnie proszę: czy 250 4T KTMa jest faktycznie delikatniejsza od innych ćwiarek tej klasy? jeżeli tak, to z jakiego konkretnie powodu wojtek jest kat pierwsza klasa i tyle w tym temacie :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Teraz zawor sie urwal. Juz jak stanal wiedzialem ze to nie korba - za dobrze znam ten dzwiek. Teraz slyszalem cos na wzor zatarcia tloka, identycznie jak kiedys w kartingu. A tak myslalem zeby te zawory wymienic... zaoszczedzilem.Jak ja nie lubie pomaranczy. Eh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Modest - nie mity, a zwykla wymiana doświadczeń i poglądów :icon_mrgreen:Wojtuś - kupuj CRFe, a nie sie znowu w KTMy pchasz... Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Modest - nie mity, a zwykla wymiana doświadczeń i poglądów :buttrock:Na podstawie których tworzą się mity - gwarantuję Ci że któryś młody co nigdy jeszcze nie miał KTMa ani żadnego sprzętu wyczynowego w najbliższym czasie powtórzy to co tu przeczytał w innym temacie :icon_razz: Jak się chce oszczędzić to nie na silniku bo tego żaden sprzęt wyczynowy nie zdzierży i szybko odmówi współpracy. Zdarzają się też wypadki losowe zarówno w przypadku KTM jak i innych, a 4 razy wymieniać korbę to jakaś totalna patologia, przecież już po drugiej wymianie widać że coś jest nie tak z silnikiem i tego zwykły mechanik raczej nie wykryje, tylko potrzeba porządnego serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 bezsensowny temat, mialem crfe i tez wymienialem korby.... jak sie kaci sprzeta to sie nie ma co dziwic ze sie sypie !!! U MNIE SIĘ NIC NIE DZIEJE TO SĄ ŚWIETNE MOTOCYKLE !!!!! to nie sa swietne motocykle!!! a olej to sie wymienia co 5mth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Ja mam taką ćwiare model 2006 kupiony jesienią ubiegłego roku i nie dzieje sie absolutnie nic. Kilku kumpli też takie miało i bez problemów. Jednemu kolesiowi tylko dość szybko po zakupie(2007) padła skrzynia ale to rzeźnik nie z tej ziemi więc sie nie liczy :smile:(dla niedowiarków zaraz potem kupił Yamahe w której błyskawicznie urwał sie zawór i wyszedł mały bigos... i takie akcje niemal w każdym kolejnym jego sprzecie;) ) Grunt to dbać o sprzęt i nie powinno być problemów. No i tak jak pisze żubr- wymiana oliwy co 15-20mH to troche za żadko. Z tego co wiem zaleca sie co 5-8motogodzin i ja tak tez robie(oliwa razem z filtrem).Koszt nie duży a spokój z moto(i spokojne sumienie;) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smove Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 hejtak od jakiegoś czasu po głowie mi chodzi ten temat..co sądzicie o zacierających się KTM 250 F ? chodzi tu oczywiście o 4-suwy.kumpel z forum - thenaturat - juz po raz czwarty musi zmieniać korbe w moto z 07 r. drugi kupmel kupil SX-Fa i na nastepny dzien tez go zatarł (sprzet chyba 2006 albo 2007). poza tym na zawodach ludzie mówią, że też im się często korba zaciera. ogólnie dużo się o tym słyszy, przynajmniej ja takie informacje w miare często wyłapuje. prawda czy fałsz - pogromcy mitów :wink: p.s.nie trujcie tylko w temacie o tym, ze "to jest wyczyn i ze tu wszystko sie moze zdażyć i w ogóle w 3 dni po remoncie kapitalnym może sie znowu silnik zes*ać.."panowie i panie - konkretnie proszę: czy 250 4T KTMa jest faktycznie delikatniejsza od innych ćwiarek tej klasy? jeżeli tak, to z jakiego konkretnie powodu troche popytac w salonie ktm'a o przyczyne nie zaszkodzi jezeli tak czesto wam to sie zdarza....od okolo dwoch tygodni jest kampania w ktm'ie wlasnie na korby itp. do sx sxf z kilku rocznikow, masz gwarancje, papiery od moto to zasowac do salonu autoryzowanego i wymieniac... za darmo na nowe, narzekaniem sie nic nie zdziala a wystarczy tylko zainteresowac sie w autoryzowanym salonie :smile: pozdr, artur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 CO jak co w 2t siadaja korby ale zeby w 4t korbowody siadały ? ;) :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 CO jak co w 2t siadaja korby ale zeby w 4t korbowody siadały ? to zes sie nie popisał ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 CO jak co w 2t siadaja korby ale zeby w 4t korbowody siadały ? :bigrazz: :flesje:No, w 2t siadają korby, a w 4t korbowody ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy95 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 WITAM chciałbym dorzucic pare słow odnosnie korby nieszczesliwie mi tez padla pomimo tego ze oliwa zmieniana co 8-10mth,ale coz stalo sie moto zrobilo 46mth!!! jest to sxf250 08!!! u dealera mam zaklepana darmowa korbe ale coz z tego czekam na nia juz poltora miesiaca podobno niema jej w magazynie centralnym KTM ile mozna czekac wstyd dla KTMa jest to mój czwarty sprzet tej marki i do tej pory nie mogłem narzekac ale teraz to juz przeginka wiec kupilem yamahe zobaczymy.Zobaczymy kiedy KTM sie zmobilizuje i dostane korbe ale juz wiem idzie on pod młotek.Troche dziwne ze KTM nie ma korb na magazynie no chyba ze tak czesto padaja.Problem prawdopodobnie jest w dyszy olejowej ktora jest 100 a powinna byc 150 wiem to bo dostalem dokumentacje tech z KTMa odnosnie padajacych korb.Troche zal ze rozstane sie z ta marka ale coz ILE MOZNA KU... CZEKAC!!POZDRAWIAM. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 no wlasnie to jest ktm robia laske z czesciami , do japoncow idziesz zamawiasz i wiesz ze na 100% bedzie w ustalonym terminie... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.