kiki Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Czy starosć dysz moze wpływać na to że są one dosyć kruche?? tzn kruszą się i pękaja przy odkrecaniu. Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Prawdopodobnie nie ponieważ dysze w gaźnikach większości motocykli są mosiężne dlatego mówię że w większości bo nie wiadomo co w chinach wynaleźli :D. A pęknąć mogą tylko wtedy kiedy są zapieczone albo kruszeją przy odkręcaniu złym wkrętakiem. Prawdopodobnie nie ponieważ dysze w gaźnikach większości motocykli są mosiężne dlatego mówię że w większości bo nie wiadomo co w chinach wynaleźli :D. A pęknąć mogą tylko wtedy kiedy są zapieczone albo kruszeją przy odkręcaniu złym wkrętakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Dobranie odpowiedniego śrubokręta do odkręcania dysz jest BARDZO ważne. Lepiej poświęcić trochę czasu czy nawet pójść do sklepu niż załatwić dyszę dodatkowo jej nie wykręcając. Co do pytania to nie zdarzyło mi się żeby dysza pękła sama z siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 dysza watpie zeby pekla ale jesli masz zly wkretak to ja wyrobisz i bedzie po wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Cóż. Dziwne to zjawisko. Dysze są robione z materiału który jest dość elastyczny. A jak pękła ta dysza? Tylko kawałek łba czy np. w połowie długości? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 2 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 wkretak był dobrany prawidłowo- a odpadała połowa łba :/ Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 (edytowane) odpowiednio dobrany, czyli jaki? spotkałem się z czyms takim w starej yamaszce, tyle ze przy dokręcaniu ułamała się w dolnej części, co do trfałości dysz, to wiadomo jest troche czynników które wpływają na kondycje materiału dyszy( utlenianie, obecność paliwa które długo stoi moze powodować tzw. zakwaszanie i przez to koroduje, wody, powietrza) Edytowane 2 Czerwca 2008 przez sewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 zdarza sie. ciezko tu winic nawet mechanika. dobierajac nawet odpowiedni wkretak nie masz pewnosci, czy ktos przed Toba nie dopier*olil tego tak, ze nic nie pomoze, zwlaszcza jak sie zapieka, bo szajs metal + mosiadz to ogniwo. slabe, ale produkuje swinstwo na styku, ktore uszczelnia i zapieka gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.