Nitomen Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 witam musze wymienic oring uszczelniacz przeciwpylowy w swoim moto , w polowie wylaz z zacisku :/ naszczescie uszczelniacz olejowy jest ok bo nic nie cieknie. Ale zamawiam jutro komplet gumek do tego zacisku , sam tloczek jest hromowany , zastanawiam sie czy mozna go czyms polerowac ? i czy powinien wciskac sie palcami ? czy np mala zabka ? tylni bez problemu wciskam kciukiem , przedni musialem mala zabka , bo palcami szedl bardzo ciezko Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Składasz na płyn hamulcowy ew smar do tłoczków a powinien wchodzić lekko, jeśli tylko go dobrze ustawisz (współosiowo). Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 btw. "chromowanego" :) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Chrom to podstawa,jeśli nie ma rys to można przepolerować ale po co?Każde szlifowanie czy polerowanie zwiększa luz miedzy elementami a to powoduje kantowanie tłoczka.Powinien wchodzić z oporem ale palcami. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 oki gumki juz zamowione , teraz jeszcze pytanie , tloczek wyciagam powietrzem ? bo chyba zabka nie wskazane ? jak pozbyc sie zajechanych srub w pokrywie pompy hamulcowej - tzz jak je rozwiercic , bo sa stozkowe. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Możesz spróbować śrubokrętem pod kątem je popukać i może wyjdą. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 no te śruby to przekichana sprawa ... mi sie ciągle rozrabiuają i musze nowe kupować .... Kiedyś jak mi nie chciały wyjść to wbiłem śrubokręt w nie i jakoś puściło - ale lepiej tak nie robić ( najwyżej w ostateczności ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Taaa. Śruby pokrywki się wyrabiają jak się używa nieodpowiedniego wkrętaka. Kup nowe śruby i używaj wkrętaka odpowiedego rozmairu to długo Ci posłużą. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 oki gumki juz zamowione , teraz jeszcze pytanie , tloczek wyciagam powietrzem ? bo chyba zabka nie wskazane ? jak pozbyc sie zajechanych srub w pokrywie pompy hamulcowej - tzz jak je rozwiercic , bo sa stozkowe.Powietrzem możesz, ale uważaj bo może strzelić - i szukaj wtedy po całym warsztacie, nie mówiąc o ewentualnych zniekształceniach.Najlepiej przed demontażem wypchnąć ile się da płynem - jak masz dużo tłoczka na zewnątrz to juz lekko idzie. W przypadkach ekstremalnych najlepiej się wypycha zapieczone tłoczki smarem. Ładujesz smar w miejsce płynu smarowicą I NIE MA BATA. Każdy wyjdzie. :banghead: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Taaa. Śruby pokrywki się wyrabiają jak się używa nieodpowiedniego wkrętaka. Kup nowe śruby i używaj wkrętaka odpowiedniego rozmiaru to długo Ci posłużą. :icon_razz: :) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 owszem przyznam ze raz uzylem gownianego wkretaka i troszke sie obslizglo , ale pozatym umnie sruby mam na wysokosci klatki , albo i wyzej , dosc niewygodna pozycja do docisniecia srubokreta , z tego co gdzies czytalem to zwykle sruby, jakie moza kupic w sklepie metalowym ? a nie jakies szpeszialne ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.