Skocz do zawartości

Shoei czy wielkość skorupy w rozmiarze S i M jest taka sama?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Mam taki problem - skuszony dobrą ceną zakupiłem na allegro shoei'a model RF 1000 - wersja z US.

Po 2 tygodniach oczekiwania otrzymałem kask ale nie w rozmiarze M jak zamawiałem ale S (oczywiście za mały). :icon_exclaim:

Sprzedawca twierdzi, że najprostszym rozwiązaniem problemu jest wymiana wkładki (którą ma mi dodatkowo dosłać), ponieważ wielkość samej skorupy w rozmiarach S i M jest taka sama.

Czy macie na ten temat jakąś wiedzę?

Czy faktycznie wymiana samych "policzków" rozwiąże sprawę?

A co z bokami i górą, czy one są takie same w obu rozmiarach?

Wiadomo, że najprościej było by żądać wymiany całego kasku na M ale gość (też motocyklista) wydaje się w porządku i zastanawiam się czy nie warto iść mu na rękę.

 

Z góry dzięki za jakiekolwiek info na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc klopot, nawet przy takiej samej skorupie wkladka ma swoj rozmiar, a jak wiesz w RF-1000 nie sa one wymienialne. Samymi policzkami moze byc ciezko regulowac rozmiar w te strone (z mniejszego na wiekszy). Moze podskocz do jakiegos sklepu gdzie maja kaski na miejscu i zrob przymiarke? Powiedz, ze kask juz masz i sie zastanawiasz, na pewno udziela pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ale nie musi w zaleznosci od modelu, kraju. taka jak wyzej moga byc rozne wysciolki.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o rozmiarze kasku swiadczy obwod glowy na wysokosci linii nad uszami i brwiami wiec oczywiste jest ze zmiany rozmiaru nie zalatwi sie wkladkami policzkowymi,

skorupa w kasku RF-1000 dla rozmiaru M i S jest ta sama ale na pewno rozni sie grubosc styropianowego wypelnienia,

a wysciolka materialowa w RF-1000 jest i tak bardzo cienka wiec nie sadze by dalo sie ja zmienic na jeszcze ciensza aby powiekszyc rozmiar kasku

 

RF-1000 to konkretny zakup, wymien bo nie po to dales za czapke sporo kasy zeby sie meczyc

 

pozdrawiam.lenar

Edytowane przez LENAR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to zostałeś wydymany bo co innego jest rozmiar skorupy a co innego rozmiar kasku. Faktycznie S i M to te same skorupy ale już wypełnienie ze styropianu ma inny rozmiar w wielu płaszczyznach. Zamówiłeś M, dostałeś S, należy Ci się od razu wymiana lub zwrot hajsu a w tym kasku będziesz się męczył.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak apropo to Shoei produkuje wszystkie modele helmow na bazie TRZECH skorup.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje.

Dzwoniłem też do dystrybutora Shoei'a na Polskę i w 100% potwierdził wasze opinie,że prócz skorupy liczy się przede wszystkim styropianowe wypełnienie.

W efekcie poprosiłem sprzedawcę kasku o wymianę na właściwy rozmiar.

Niby wszytko ok ale procedura potrwa ok 2 tygodni.

Gdybym przypuścił że "kupowanie" tego graniaka potrwa miesiąc (2 x 2 tygodnie) to naprawdę odżałował bym te 2,3 stówy i zakupił ten kask w sklepie.

Tak, że drodzy koledzy liczcie się z takimi rodzynkami kupując rzeczy z US. :lapad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, że drodzy koledzy liczcie się z takimi rodzynkami kupując rzeczy z US. :lapad:

Ale to chyba nie jest problem US tylko sprzedawcy. Dostałeś przecież nie to co zamawiałeś. Czy poza ściemianiem o wymianie "policzków" nie poczuwa się do naprawienia swojego błędu? Zapodaj może jego nick ku przestrodze dla potomności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to chyba nie jest problem US tylko sprzedawcy. Dostałeś przecież nie to co zamawiałeś. Czy poza ściemianiem o wymianie "policzków" nie poczuwa się do naprawienia swojego błędu? Zapodaj może jego nick ku przestrodze dla potomności

Oczywiście, że problem nie leży w jakości czy tym bardziej cenie rzeczy kupowanych w US.

"Rodzynkiem" nazywam denerwująco długi czas oczekiwania na przesyłkę i ewentualną wymianę towaru.

Co do sprzedawcy nie mam do niego pretensji ponieważ on też jest niejako "ofiarą" błędu swojego człowieka w stanach, który nie sprawdził dokładnie co wysyła. Dodam, że na pudełku jest oznaczenie M czyli właściwy rozmiar jednak w środku zamiast M była S i tego gość nie sprawdził.

Co do sprzedawcy w Polsce słychać w rozmowie telefonicznej,że sam poczuwa się do winy,jest mu przykro, przeprasza itd jednocześnie jest z nim bardzo dobry kontakt mailowy i telefoniczny. Tak, że naprawdę nie mam powodu się go czepiać.

Link allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...