Skocz do zawartości

Przegazówka przed wyłączeniem silnika- PO CO?


Rekomendowane odpowiedzi

Hahahaah sorry, ale nie moglem wytrzymac :D

Opis z instrukcji bezbledny ;)

Zatrzymac silnik i wyjac kluczyk - mistrz :) Kto by pomyslal ;)

 

Ja gasze: kosa, blokada, swiatla, zaplon.

Co mi szkodzi, moze zlodziej nie bedzie wiedzial, ze ten czerwony przycisk trzeba przelaczyc :icon_razz: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

jak jest zimny to i tak ssanie trzyma go w granicach 2-2,5tys, a na cieplym nie ma potrzeby bo olej szybko zlapie wlasciwe cisnienie, ale zwrocilbym z kolei uwage na zbyt niskie ustawianie obrotow silnika, niektorzy probuja ustawic mozliwie niskie obroty a to blad, tak dla cisnienia oleju jak i obiegu plynu chlodzacego...

 

pozdrawiam

...i tego należy się trzymać :biggrin:

Edytowane przez M4NIEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, są dobre ale jak pisalem nie rozgrzewam moto na ssaniu. Tyle co wystawie go z garazu, ubiorę się, wyłaczam ssanie i jadę delikatnie. Po wyłaczeniu ssania obroty spadaj do 500 i niby nie gasnie ale te obroty sa niezbyt korzystne, więc podtrzymuje gazem ok. 1000obr/min. Po paru minutach jazdy xjta jest rozgrzana.

najpierw piszesz że są dobre obroty a potem piszesz że masz 500 rpm. zdecyduj sie w końcu bo prawidłowe obroty na biegou jałowm to ponad 1000 rpm. na rozgrzanym silniku zależy to jeszcze od w ogólności od ilości cylindrów.

 

pozdrawiam

Nie, pisze, że mam ustawione dobre obroty i jak jest rogrzany silnik to jest ok. Znow sie powtórze, że nie rogrzewam w 100% silnika na ssaniu. Wyłaczam po 2 min i jade delikatnie. Po tych 2 min. silnik nie jest rozgrzany i trzyma bardzo niskie obroty. Natomiast po kilku minatach jazdy już jest jak trzeba, czyli 1200 obr/min. Rozumiesz teraz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja natomiast znam agenta (ale tylko z widzenia) ktory jezdzi puszka z motorem w TD i tez tak gasi silnik - wkreca na obroty i wylacza :evil:

Mozliwe ze gosc ma zapedy z jakiegos dwusuwa. Choc moje zdanie na temat przygazowki w 2T przed zgaszeniem celem latwiejszego rozruchu jest takie, ze to psu na bude ...

 

 

Znajomy mi opowiadał że u niego sąsiad robi dokładnie to samo z folskwagienem TDi. Niedługo turbina powie bye bye. Widać to jakieś przyzwyczajenia z syrenek i trabantów.

 

 

w pełni się zgadzam z Greedo,

 

w silniku z turbinką przed zgaszeniem należy poczekać chwilę (około 5-15 sek) przed zgaszeniem. Poparte praktyką jak i instrukcją obsługi auta z silnikiem diesla z turbinką.

 

 

 

Co do sposobu gaszenia to kluczyk bo przycisku nie mam.

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Symek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...