pumbalaptop Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 (edytowane) Witam, mam taki problem kupiłem GSX'Ra 1000 K1 w igle motor wizualnie jak nowy przebieg 25tys km i nie sprawdziłem że przy szybkim schodzeniu z wysokich obrotów do niskich motor gaśnie, ale gdy schodzi się z wysokich obrotów do niskich powoli to motor nie gaśnie, potem po odpaleniu zostawia czarna chmure tak jakby nie spalał paliwa, oddałem motor do warsztatu ale nie potrafią sobie z tym poradzić, mogę tylko powiedzieć iż zostały wyczyszczone wtryski, sprawdzona oporność na czujnikach, a po złączeniu kabli pod tylnym zadupkiem na komputerze nie występują żadne błędy pisze C00 pozatym chcialbym dodac iż świeci się kontrolka FI i motor ma założony nie orginalny tłumik. Pozdrawiam i prosze o pomoc. Edytowane 28 Maja 2008 przez pumbalaptop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 niektore uklady wtryskowe maja taka funkcje ze przy hamowaniu silnikiem (np obroty kilka tysiecy i puszczona manetka na obroty jalowe) odcinaja calkowicie dawke paliwa - wtedy hamowanie jest skuteczniejsze i dodatkowo zaoszczedzimy na paliwku. Nie wiem tylko czy w sportowych motocyklach tez takie cos robia :) Jezeli ma taka funkcje to sprawdzilbym jeszcze ustawienie TPS-u - potencjometr na przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumbalaptop Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 To znowu ja dzięki kolego za podpowiedz ale mój mechanik z serwisu Yamahy sprawdzał też TPS i lipa, widzę że chyba bez serwisu ASO SUZUKI sie nie obędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Witam!Kiedy świeci sie FI to oznacza ze błąd jest! Problem jest zapewne z odczytaniem, to coś co sie wyświetliło to zapewne (-C00) i służy do ustawienia TPS!Gaśniecie przy schodzeniu z obrotów często występuje przy wypalonych gniazdach ale 25kkm to trochę za mało na zawory .................. tylko ze 25kkm po 7 latach??????????????? Cuda sie zdążaj!Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Witam!Kiedy świeci sie FI to oznacza ze błąd jest! Problem jest zapewne z odczytaniem, to coś co sie wyświetliło to zapewne (-C00) i służy do ustawienia TPS!Gaśniecie przy schodzeniu z obrotów często występuje przy wypalonych gniazdach ale 25kkm to trochę za mało na zawory .................. tylko ze 25kkm po 7 latach??????????????? Cuda sie zdążaj!Pozdrawiam! Ja znalazlem iz blad okreslony jako C00 jest nieokreslony-, ialem podobnie ale to byla moja winna poniewaz zastosowalem lekii tuning i wczytalem mu mape 6tego biegu, potrafil przy wcisnieciu sprzegla na krzyzowce po ostrej jezdzie normalnie zemrzec, no ale powrocilem do orginalnej wejsji sterowania modulu i problem znikl.A co do 2001 gsxr1000 mam z przebiegiem 23tys.kmi zadne cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 A co do 2001 gsxr1000 mam z przebiegiem 23tys.kmi zadne cudaja mam r1 04' z przebiegiem 1400mil , wiec cuda sie zdarzają :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Ja znalazłem iz blad okreslony jako C00 jest nieokreslony-, To wytłumacz mi kiedy błędu nie ma? Pali sie FI wiec błąd jest określony, błąd będzie nieokreślony kiedy moto kaput i C00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Witam, mam taki problem kupiłem GSX'Ra 1000 K1 w igle motor wizualnie jak nowy przebieg 25tys km i nie sprawdziłem że przy szybkim schodzeniu z wysokich obrotów do niskich motor gaśnie, ale gdy schodzi się z wysokich obrotów do niskich powoli to motor nie gaśnie, potem po odpaleniu zostawia czarna chmure tak jakby nie spalał paliwa, oddałem motor do warsztatu ale nie potrafią sobie z tym poradzić, mogę tylko powiedzieć iż zostały wyczyszczone wtryski, sprawdzona oporność na czujnikach, a po złączeniu kabli pod tylnym zadupkiem na komputerze nie występują żadne błędy pisze C00 pozatym chcialbym dodac iż świeci się kontrolka FI i motor ma założony nie orginalny tłumik. Pozdrawiam i prosze o pomoc. nie wiem czy to może mie coś wspólnego ale jaki masz ten nieorginalny wydech,przelotowy i dedykowany do tego motocykla czy jakomś zwykła rure z alegro.ja bym podejrzewał coś z mieszanką paliwowo-powietrzna może jest za bogata do tego wydechu i dlatego Ci gasnie i swieci sie kontrola od wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumbalaptop Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Witam ponownie to znowu ja, przekazałem informacje mojemu mechanikowi jak będe coś wiedział to bede was informował na bierząco. p.s ściągnełem nawet manual service do k1 :biggrin: może to coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.