patryk3860 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 WitamMam duży problem z motocyklem mz etz 251 a mianowicie: normalnie odpala i na biegu jałowym wkręca się dobrze na obroty, gdy wezmę ją na stopkę centralną i tylne koło będzie w górze to na każdym biegu dobrze się wkręca ale gdy próbuję ruszyć motocykl gaśnie zaraz po puszczeniu sprzęgła. Zmienialiśmy nawet zapłon z elektronicznego na zwykły i nadal to samo. Jak myślicie co może być przyczyną?? Piszę tutaj a nie w temacie o mz ponieważ tu więcej osób zagląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 jak koło jest w powietrzu to każdy silnik będzie niemalze normalnie kręcił, moim zdaniem to moze być wina braku dobrej kompresji. czyli silnik poprostu nie ma siły i gaśnie. jak w dt miałem zjechany tłok to odplała dobrze na wolnych jakoś chodziła i nawet kręciła sie, troche gorzej ale wkręcała sie na obroty a jak próbowałem ruszac to gasła, troche lepiej dało sie ruszyć z odpychaniem sie nogami ale też zaraz padała. po zrobieniu cylindra wszystko chodziło jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Zapchane dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 problemu z kompresją na pewno nie ma bo cylinder jest po szlifie i jest nowy tłok. Może coś więcej o tych dyszach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawello93 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 to raczej bedzie wina gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Wykręć dusze z gaźnika i wygotuj je w wodzie z płynem do naczyń. Później ładnie kompresorem przedmuchaj, jak będą w gaźniku, żebyc nie zgubił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 albo zle ustawiony zaplon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 troche to dziwne jest bo jak dostaje obrotów wysokich na podnóżce to powinno eliminować gaznik i zaplon tez raczej a masz wszystko ok w silniku ?? motocykl sam gaśnie czy zaczyna ciągnąć i go dusi ?? ja bym sprawdził czy kompresja gdzieś nie ucieka bo to przy obciążeniu by mogło wyjść i filtr powietrza koniecznie sprawdz a tam nie ma nic wiecej w tym silniku :icon_exclaim: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Wykręć dusze z gaźnika i wygotuj je w wodzie z płynem do naczyń. Później ładnie kompresorem przedmuchaj, jak będą w gaźniku, żebyc nie zgubił.to Ci znachorskie sposoby :) że niby co ten płyn ma dać ??? jak już to w occie lub kwasku cytrynowym zrób kąpiel lub zupkę to porozpuszcza osady i kamień i przywróci nominalne średnice dysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 problem rozwiązany przyczyna to zapchane dysze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.