Skocz do zawartości

Jawa 250 typ 353.... kilka pytań w zwązku z remontem...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakiś czas temu (z 2 lata) kupiłem jawę 250 typ 353 61 r. i w związku z tym mam kilka pytań do doświadczonych kierowców tych pojazdów:

1. Po chromowaniu na kolankach wydechowych zaczęły mi wyskakiwać bąble. Co może być przyczyną?

2. Za co odpowiada wysokość zamocowania iglicy w gaźniku?

3. Jak już zapalę motocykl to ma taką małą moc, że ledwie sam jedzie, próbowałem regulować mieszankę ale i tak i tak źle.

4. Poprzedni właściciel zmienił prądnicę na model "Typ 30-11/N", chyba taki jak z SHL czy WSK... jak mogę w nim sprawdzić zapłon? Nie wiem czy brak mocy to nie jest wina zapłonu. Ta prądnica ma + czy minus na masę?

5. Część ruchoma w gaźniku (ta w której zamontowana jest iglica) jest z jednej strony prosta a z drugiej ścięta, ścięcie skierować w stronę przodu czy tyłu? Już znalazłem wyjaśnienie, powinno być przyciętym w stronę filtra powietrza.

6. Jakie powinno być ciśnienie sprężania w cylindrze tej jawy? Wydaje mi się, że czasami za lekko się ją kopie.

Edytowane przez marcinpolniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcpol

1. Pewnie galwanizer/galwanizator do dupy.

2. Odpowiada za skład mieszanki paliwowo powietrznej w całym zakresie obrotów, podnosząc ją zwiększasz ilość benzyny w mieszance.

3. Poszukaj odpowiedzi w mechanice 2T szukając hasłe "brak mocy", "nie jedzie" itp

4. Jeśli jest polska to - na masie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe:)

Ktos wcisnal do Jawy iskrownik-pradnice od Komarka:) Takich cudow jeszcze nie widzialem:) ale z tym to nigdy nie bedziesz mial dobrych swiatel.. Jak sie sprawuje ten zaplon?

No właśnie się nie spisuje, kupię kompletną prądnicę 6v od cz 350. GG: 4956408

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. Ta prądnica to porażka. Poza tym inne koło magnesowe = inne masy wirujące m.in. wał korbowy.

 

Załóz oryg. prądnicę i wtedy pisz co się dzieje.

 

A brak mocy to rózne objawy mogą być. Kolega miał Jawe 250 i tez narzekał ze po remoncie nie ma siły jechać a podpowiedziałem mu że biegi są odwrtonie niż w nowszych moto czyli 1 do góry a reszta w dół. On startował z 4 biegu i dlatego czuł brak mocy :notworthy: :icon_rolleyes:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hahaha mają ludzie fantazję wez tego nie niszcz tylko wstaw do jakiegoś muzeum " CO POLAK POTRAFI "

Niema śmiacia :-) ja tu mam tragedię i wydatki a wy... :-) Jak to zrobić, żeby było najlepiej...??

Edytowane przez marcinpolniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...