mahermnih1 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Witam od pewnego czasu w moim skuterze Peugeocie speedfighcie po przejechaniu 5 km grzeje się silnik LC wskazówka dochodzi do czerwonego pola proszę podać mi kilka powodów przez co to może być Wykluczam płyn w chłodnicy I smarowanie Nie wiem jaki jest stan oleju w przekładni a tak w ogóle to jeszcze proszę napisac mi gdzie są śruby od wymiany oleju Proszę o mini instrukcję I czy jeśli w przekładni nie było by oleju to czy przez to silnik moze sie grać ?? Pozdrawiam i dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Zapowietrzony uklad chlodzenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 nie dzialajacy termostat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Odpowitrzałem go chłodnica szybko sie grzeje i dochodzi to coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 sprawdz czy przewody sa ciepłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik896 Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 najprawdopodobniej to wina przewodów , sprawdz tez recznie temperature jesli wsakówka bedzie na czerwonym a dotykajac chłodnicy sie nie oparzysz to znaczy iz przewody lub cos z termostatem troche ryzykowne lecz warto strawdzić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 A moze ten czujnik caly od temperatury jest zepsuty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 (edytowane) Więc tak Rozkręciłem pompe wszystko ok z nią Wymieniłem płyn na nowy DynagerOdpowietrzyłem smarowanie też co jeszcze byście proponowali plz bo to ważne nie chce jechac do jakiegoś mechanikaA i chłodnica gorąca jest przy tym jak dochodzi do czerwonego pola To chyba termostat bo płyn nie jest odpowiednio tłoczony a pompa jest ok bo ją rozbierałem, płyn wymieniałem, odpowietrzyłem. Jest możliwość że to termostat.Jak przejade 5 km to chłodnica jest taka o cylinder gorący potem jak stoi na na stopce to powoli ostygnie ale jak pościskam węże to szybciej stybnie i chłodnica się nagrzewa jak coś niejasno powiedziałem to pytajcie bo chciałbym sam to naprawic Edytowane 24 Maja 2008 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 trzy możliwości:1. termostat, sprawdzasz jego działanie w następujacy sposób:gotujesz wodę do wrzątku, wżucasz termostat,jeśli sie otwiera do końca jest sprawny, jeśli nie to szmelc.2. zły skład mieszanki, tzn za dużo powietrza3. żle ustawiony zapłon.i teraz na bym radził wyjąc termostat i zobaczyc co się bedzie działao na poczatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 zobacz jak wygląda świeca nie jest biała ?? jak napisał kuba_195 na za ubogiej mieszance (za mało benzyny ) też sie będzie bardzo szybko nagrzewał jak będzie za uboga mieszanka świeca będzie biała ....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Silnik chodzi ok to jest przyczyna chłodzenia i to chyba jest termostat bo tak jeden wąż ten co idzie od chłodnicy centralnie do głowicy jest gorący a ten który odchodzi od cylindra jest zimny dopiero jak pościskam ten gorący wąż płyn przechodzi przez cylinder chłodzi go a chłodnica jest cieplejsza i oba węże są ciepłe .Ale teraz co trzeba ściągać głowice i wymienić termostat (może da sie go jakoś naprawić ??)Czy jest jakieś inne wyjście ?? Czy jak zagotuje wodę do termostat puści ?/A czy silnik sie nie zatrze ??dolał bym mixolu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Silnik chodzi ok to jest przyczyna chłodzenia i to chyba jest termostat bo tak jeden wąż ten co idzie od chłodnicy centralnie do głowicy jest gorący a ten który odchodzi od cylindra jest zimny dopiero jak pościskam ten gorący wąż płyn przechodzi przez cylinder chłodzi go a chłodnica jest cieplejsza i oba węże są ciepłe .Ale teraz co trzeba ściągać głowice i wymienić termostat (może da sie go jakoś naprawić ??)Czy jest jakieś inne wyjście ?? Czy jak zagotuje wodę do termostat puści ?/A czy silnik sie nie zatrze ??dolał bym mixolu ??Powinien sie otworzyc jak zagotujesz. A Co do mixolu to daj koledze co ma wske ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Teraz coś się znowu z miernikiem temp. stało bo działa jak obrotonież dodam gazu temp rośnie a jak ujmę to spada tak szybko dosyć nie stopniowo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Czy jak zagotuje wodę do termostat puści ?/A czy silnik sie nie zatrze ??dolał bym mixolu ?? ja dobrze zrozumiałem ?? chcesz do moto które ma problemy z chłodzeniem lać więcej oleju żeby sie nie zatarł ?? i co ten spalający sie mixol odprowadzi ciepło czy jak ?? bo nie kapuje........napraw chłodzenie i po sprawie Są 3 śmiercionośne rzeczy dla 2t1.brak chłodzenia 2.brak smarowania 3.prowadzi go kobieta ciepło ma nierozerwalny związek z tarciem ale nie można rozumować w ten sposób....idąc tym tokiem to najlepiej walnąc chłodzenie ciekłym azotem i nie lać oleju i też sie nie zatrze :icon_rolleyes: ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 (edytowane) Qrde napisałem mixol bo nie wiedziłem jak go nazawać, olej silnikowy czy jaka po zatym chodzi o zagrzanie żeby termostat który prawdopodobnie się zwiesił podniósł sie pod wpływem wrządku. A do smarowania leje cos orlenu tak poza nawiasem. Edytowane 27 Maja 2008 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.