Skocz do zawartości

Przerywacz kierunkowskazów.


WLD_Wlodi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie działały mi kierunki w DT, okazało się że przerywacz jest padnięty(11.6v wejście do przerywacza, 0,6 v wyjście. ). Po złączeniu drucikami kierunki świecą.

 

Znalazłem taką aukcje:

http://allegro.pl/item365076193_suzuki_dr_...przerywacz.html

 

Na zdjęciu widać napięcie przerywacza oraz 10W(dopuszczalna moc?)

 

Mój przerywacz miał 21W. Czy wszystko bedzie działać na tym, co na zdjęciu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest przerywacz do obciążenia 25,4W czyli żarówki w kierunkach po 10W

jeśli tak miałeś to ok jeśli miałeś żarówki 21W to po podłączeniu ich do tego przerywacza będą mrugać wolniej niż założył projektant

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten przerywacz z aukcji ma napisane 10W+2+ 3,4 lub 34W. Ciężko wyczuć, słabej jakości zdjęcie. Niemniej jednak nie miałeś chyba przerywacza w DT 21W bo 21W to ma pojedyncza żarówka. Jeżeli już to 2x21W.

Jeżeli założysz tam przerywacz taki jak na aukcji to mogą ci za wolno migać kierunkowskazy lub styki przekaźnika się przegrzeją jeżeli z przodu i z tyłu masz żarówki 21W.

Nie musisz kupować jakiegoś specjalnego przerywacza. Tam z tego co się orientuje to jest zwykły przerywacz z 3 wejściami, przynajmniej kolega tak miał w DT. Wtedy możesz założyć jakiś zwykły elektroniczny. Ja mam w simsonie właśnie od starego passata ze szrotu i działa elegancko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam podpasuje każdy przerywacz z auta z instalacją 12v od malucha poloneza etc....od hondy MTX też podpasuje........takie od auta kosztują grosze chyba 6 zł nowy

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale za takie pieniądze to kupi bimetaliczny. Takie przerywacze po jakimś czasie po prostu padają przez zmianę właściwości blaszki bimetalicznej i albo za szybko migają albo tylko jakby "jarzą się " kierunkowskazy. Poza tym w przerywaczu bimetalicznym wystepuje pewnien spadek napięcia (ten przerywacz za darmo nie pracuje). W przerywaczu elektronicznym z kolei jedyny spadek napięcia w obwodzie wystepuje na stykach przekaźnika i jest on bardzo mały bo rezystancja styków jest znikoma. Poza tym przerywacz taki ma też przewód masowy służący do zasilania generatora sterującego cewką przekaźnika i praktycznie nie zabiera energii z obwodu prądowego kieunkowskazów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...