p A q Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Znalazl sie odpowiedni filmik mowiacy o dwoch super sportach, dobrze ilustujacy duskusje moje i enZo. Ja jestem za gixerem a wy? Szkoda tylko ze nie wiele kumam po niemiecku, moze ktos cos pojasnic? Zapraszam do ogladniecia filmiku i do dyskusji. http://pl.youtube.com/watch?v=lGYu3BbJOjI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 I po co porównywać te sprzęty? Jeden ma v2 o poj. prawie 1100, a drugo litrowe r4. I może jeszcze wyłonicie, który jest"lepszy"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p A q Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 I po co porównywać te sprzęty? Jeden ma v2 o poj. prawie 1100, a drugo litrowe r4. I może jeszcze wyłonicie, który jest"lepszy"?Moze spytaj stacje tv ktora to nakrecila. Nie widzisz podobienstw miedzy tymi motocyklami to sorry. Ja naprzyklad z kolegami od dawna gadamy sobie o nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Chyba miesiąc temu w motorradzie był obszerny artykuł cbr fireblade 1000rr vs 1098... i co ? :lalag: Motocykle mają zupełnie inne silniki, inne ramy, inną pozycję. Głównym podobieństwem jest przeznaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balzac Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Panowie..... "You get what you paid for" :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joy Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 no widzisz, sam sobie odpowiedziałes po co jest to zestawienie..to nie test na ilość km, czy inna statystyczno- mechaniczną wartość, tylko na frajdę z jazdy,a że porównywane są dwa sportowe motocykle, więc chyba wszytko jest ok. co do samego testu - gość opowiada sie zdecydowanie za ducatem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Dla mnie porównanie nie ma sensu bo Ja jestem za gixerem a wy?. Test powinien wskazać walory tych maszyn. Jednak jest to na tyle trudne,że jedni uważają,że gixs jest bardziej poręczny, a inni,że dukat. Już w tym momencie okazuje się,że mamy do czynienia z paradoksem. Jeśli pominiemy ten ważny element jakim jest poręczność i zwrotność zostaje nam jeszcze komfort,hamulce, stabilność, charakterystyka silnika, koszty eksploatacji. Sama idea silnika wskazuje na to,że na seryjnych przełożeniach Duakt będzie bardziej praktyczną maszyną do użytkowania codziennego. Silnik liniowo oddający moc i ciągnący od dołu. Będzie on przyjemniejszy, bo ma szeroki zakres obrotów użytecznych. Mniej redukcji, duży dostęp do mo.obr. Inaczej tu wypadnie rzędowa czwórka gixsera, bo maksmymalne wartości m.obr i mocy są osiągane gwałtowniej i wyżej. Żeby podyskutować dokładnie na ten temat trzeba by przynajmniej kilkaset km. zrobić na obu maszynach w zbliżonych warunkach drogowych. Na koniec dodam,że ciekaw jestem jak będzie się sprawować Aprilia RSV4. Tak samo Honda mogłaby wrócić do koncepcji VTR i wypuścić odmłodzony model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 A ja z niecierpliwością czekam na test tego Dukata... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M764439 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Mnie nie interesowałby tylko z jednego względu - nigdy bym sobie go nie kupił :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 (edytowane) Prawda, prawda :buttrock: Troszkę mu się kosztuje ;) Jestem tylko ciekaw kiedy testerzy dostaną go w swoje łapy :D Edytowane 22 Maja 2008 przez Patriko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Dla pocieszenia: http://www.scigacz.pl/Wypozycz,Ducati,Desm...!,4695.html :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Dla pocieszenia: http://www.scigacz.pl/Wypozycz,Ducati,Desm...!,4695.html :D Ciekawy pomysł, ale realny tylko w stanach i do tego jeszcze jaki ograniczony dostęp :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke75 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Ja raz się przejechałem Dukatem 8 lat temu i tak juz zostało. Nie widzę dla siebie innych motocykli. Choc pewnie GSXR to dobry moto to obiektywny pewnie bym nie był. Pozdro Cytuj DESMOBSESSION DOC POLSKA www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Ja rozumiem GIXXER i jego osiagi to klasa sama w sobie i brawo dla ludzi z Hammatsu :cool: Robia dobra robote. Jednak Ducati to jednak piekna sprawa....ten dzwiek silnika i ta indywidualnosc..oryginalnosc ma cos w sobie :buttrock: Co kto lubi...jednak napewno trzeba sie przejechac obydwoma sprzetami :D Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Na pewno gsxr jest motocyklem dobrym tak jak i ducati, oba maja podobne przeznaczenie, ale walory uzytkowe sie zdecydowanie róznia o czym wyraźnie gosciu mówi. Gsxr to moto pod tor bardziej, ducati pozostaje bardziej uniwersalne ze wzgl. na silnik własnie i liniowe oddawanie mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.