Skocz do zawartości

Gixser vs Dukat


Rekomendowane odpowiedzi

Znalazl sie odpowiedni filmik mowiacy o dwoch super sportach, dobrze ilustujacy duskusje moje i enZo. Ja jestem za gixerem a wy? Szkoda tylko ze nie wiele kumam po niemiecku, moze ktos cos pojasnic? Zapraszam do ogladniecia filmiku i do dyskusji.

 

http://pl.youtube.com/watch?v=lGYu3BbJOjI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po co porównywać te sprzęty? Jeden ma v2 o poj. prawie 1100, a drugo litrowe r4. I może jeszcze wyłonicie, który jest"lepszy"?

Moze spytaj stacje tv ktora to nakrecila. Nie widzisz podobienstw miedzy tymi motocyklami to sorry. Ja naprzyklad z kolegami od dawna gadamy sobie o nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzisz, sam sobie odpowiedziałes po co jest to zestawienie..

to nie test na ilość km, czy inna statystyczno- mechaniczną wartość, tylko na frajdę z jazdy,

a że porównywane są dwa sportowe motocykle, więc chyba wszytko jest ok.

 

 

co do samego testu - gość opowiada sie zdecydowanie za ducatem :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie porównanie nie ma sensu bo

Ja jestem za gixerem a wy?
. Test powinien wskazać walory tych maszyn. Jednak jest to na tyle trudne,że jedni uważają,że gixs jest bardziej poręczny, a inni,że dukat. Już w tym momencie okazuje się,że mamy do czynienia z paradoksem. Jeśli pominiemy ten ważny element jakim jest poręczność i zwrotność zostaje nam jeszcze komfort,hamulce, stabilność, charakterystyka silnika, koszty eksploatacji. Sama idea silnika wskazuje na to,że na seryjnych przełożeniach Duakt będzie bardziej praktyczną maszyną do użytkowania codziennego. Silnik liniowo oddający moc i ciągnący od dołu. Będzie on przyjemniejszy, bo ma szeroki zakres obrotów użytecznych. Mniej redukcji, duży dostęp do mo.obr. Inaczej tu wypadnie rzędowa czwórka gixsera, bo maksmymalne wartości m.obr i mocy są osiągane gwałtowniej i wyżej.

Żeby podyskutować dokładnie na ten temat trzeba by przynajmniej kilkaset km. zrobić na obu maszynach w zbliżonych warunkach drogowych.

Na koniec dodam,że ciekaw jestem jak będzie się sprawować Aprilia RSV4. Tak samo Honda mogłaby wrócić do koncepcji VTR i wypuścić odmłodzony model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja raz się przejechałem Dukatem 8 lat temu i tak juz zostało. Nie widzę dla siebie innych motocykli. Choc pewnie GSXR to dobry moto to obiektywny pewnie bym nie był. Pozdro

DESMOBSESSION DOC POLSKA

 

www.ducati-klub.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem GIXXER i jego osiagi to klasa sama w sobie i brawo dla ludzi z Hammatsu :cool: Robia dobra robote. Jednak Ducati to jednak piekna sprawa....ten dzwiek silnika i ta indywidualnosc..oryginalnosc ma cos w sobie :buttrock: Co kto lubi...jednak napewno trzeba sie przejechac obydwoma sprzetami :D

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno gsxr jest motocyklem dobrym tak jak i ducati, oba maja podobne przeznaczenie, ale walory uzytkowe sie zdecydowanie róznia o czym wyraźnie gosciu mówi. Gsxr to moto pod tor bardziej, ducati pozostaje bardziej uniwersalne ze wzgl. na silnik własnie i liniowe oddawanie mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...