mario001 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 (edytowane) witam wrzystkich mam taki problem że pali tylko na ssaniu odrazu z pierwszego po wyłączeniu ssania chodzi ok dopuki niespali tego co ma w gażniku znaczy na wolnych chozi ale tylko wystarczy dać troche gazu w czasie jazdy i gaśnie wiem że był zile złożony gaźnik blaszka była na odwrut od pływaków założona i pod swoim ciężarem topiła pływaki cały czas pszelewało i chodził silnik ok,ale widać było że przelewa teraz odwruciłem i opada tylko troche tyle że otwiera zawór no ale nawet po obrotach widać że brakuje mu paliwa chybą że ssanie załącze tak wogule niewiem jak wyregulować blaszke na pływakach ile milimetrów otwarta a ile zamknięta od obudowy gurnej gaźnika może ktoś wie lub sprawdzi u siebie a ten gaźnik ma 3 dodatkowe wyjścia zakończone kawałkami szlauszów i zaślepione jak by mógł ktoś może z was nadesłać fotki z bliska swoich gaźników jak są podłączone i jak wyglądają. Bardzo licze na waszą pomoc A mam jeszcze bardzo ważne pytanie z cylindra po lewej stronie wystaje mosiężna żółta rórka czy tam się podłancza olej z dozownika bo może olej podłancza się do gaźnika pod któryś z wyjść pod szlauszki a z cylindra może idzie jakieś podciśnienie prosiłbym i zdjęcia jak jest cały gaźnik podłączony [email protected] Edytowane 22 Maja 2008 przez mario001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 witam wrzystkich mam taki problem że pali tylko na ssaniu odrazu z pierwszego po wyłączeniu ssania chodzi ok dopuki niespali tego co ma w gażniku znaczy na wolnych chozi ale tylko wystarczy dać troche gazu w czasie jazdy i gaśnie wiem że był zile złożony gaźnik blaszka była na odwrut od pływaków założona i pod swoim ciężarem topiła pływaki cały czas pszelewało i chodził silnik ok,ale widać było że przelewa teraz odwruciłem i opada tylko troche tyle że otwiera zawór no ale nawet po obrotach widać że brakuje mu paliwa chybą że ssanie załącze tak wogule niewiem jak wyregulować blaszke na pływakach ile milimetrów otwarta a ile zamknięta od obudowy gurnej gaźnika może ktoś wie lub sprawdzi u siebie a ten gaźnik ma 3 dodatkowe wyjścia zakończone kawałkami szlauszów i zaślepione jak by mógł ktoś może z was nadesłać fotki z bliska swoich gaźników jak są podłączone i jak wyglądają. Bardzo licze na waszą pomoc [email protected] podnieś na iglicy o ząbek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario001 Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 podnieś na iglicy o ząbekwitam ok tylko gdzie się podłancza olej z dozownika bo był odłączony i niewiem gdzie czy pod cylinder czy pod któryś z wyjść w gaźniku oczywiście z cylindra jest jakieś wyjście po lewej stronie może to podciśnienie a może do oleju niewiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Do cylindra!!! taka mała rurka wychodzi z niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 jeżeli masz przy cylindrze tą rurke odetkaną to bierze przez nią lewe powietrze i nawet nie ma sensu regulować gaźnika..........albo podepniesz sprawny dozownik albo zatkaj szczelnie Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.