Skocz do zawartości

Suzuki GT 80 problem z gaźnikiem pomocy !!!


mario001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wrzystkich mam taki problem że pali tylko na ssaniu odrazu z pierwszego po wyłączeniu ssania chodzi ok dopuki niespali tego co ma w gażniku znaczy na wolnych chozi ale tylko wystarczy dać troche gazu w czasie jazdy i gaśnie wiem że był zile złożony gaźnik blaszka była na odwrut od pływaków założona i pod swoim ciężarem topiła pływaki cały czas pszelewało i chodził silnik ok,ale widać było że przelewa teraz odwruciłem i opada tylko troche tyle że otwiera zawór no ale nawet po obrotach widać że brakuje mu paliwa chybą że ssanie załącze tak wogule niewiem jak wyregulować blaszke na pływakach ile milimetrów otwarta a ile zamknięta od obudowy gurnej gaźnika może ktoś wie lub sprawdzi u siebie a ten gaźnik ma 3 dodatkowe wyjścia zakończone kawałkami szlauszów i zaślepione jak by mógł ktoś może z was nadesłać fotki z bliska swoich gaźników jak są podłączone i jak wyglądają. Bardzo licze na waszą pomoc

 

A mam jeszcze bardzo ważne pytanie z cylindra po lewej stronie wystaje mosiężna żółta rórka czy tam się podłancza olej z dozownika bo może olej podłancza się do gaźnika pod któryś z wyjść pod szlauszki a z cylindra może idzie jakieś podciśnienie prosiłbym i zdjęcia jak jest cały gaźnik podłączony

 

[email protected]

Edytowane przez mario001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wrzystkich mam taki problem że pali tylko na ssaniu odrazu z pierwszego po wyłączeniu ssania chodzi ok dopuki niespali tego co ma w gażniku znaczy na wolnych chozi ale tylko wystarczy dać troche gazu w czasie jazdy i gaśnie wiem że był zile złożony gaźnik blaszka była na odwrut od pływaków założona i pod swoim ciężarem topiła pływaki cały czas pszelewało i chodził silnik ok,ale widać było że przelewa teraz odwruciłem i opada tylko troche tyle że otwiera zawór no ale nawet po obrotach widać że brakuje mu paliwa chybą że ssanie załącze tak wogule niewiem jak wyregulować blaszke na pływakach ile milimetrów otwarta a ile zamknięta od obudowy gurnej gaźnika może ktoś wie lub sprawdzi u siebie a ten gaźnik ma 3 dodatkowe wyjścia zakończone kawałkami szlauszów i zaślepione jak by mógł ktoś może z was nadesłać fotki z bliska swoich gaźników jak są podłączone i jak wyglądają. Bardzo licze na waszą pomoc

 

[email protected]

podnieś na iglicy o ząbek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podnieś na iglicy o ząbek

witam ok tylko gdzie się podłancza olej z dozownika bo był odłączony i niewiem gdzie czy pod cylinder czy pod któryś z wyjść w gaźniku oczywiście z cylindra jest jakieś wyjście po lewej stronie może to podciśnienie a może do oleju niewiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli masz przy cylindrze tą rurke odetkaną to bierze przez nią lewe powietrze i nawet nie ma sensu regulować gaźnika..........albo podepniesz sprawny dozownik albo zatkaj szczelnie

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...