tomasz90skomra Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 (edytowane) WitamPotrzebuje dowiedzić się jak wyregulować dobrze gaźnik w Suzuki Gt 80 mam na mysli śróbę składu benzyna-powietrze ile obrotów ma być wykręcona ta śróbka. Co do filtra powietrza i przedniego zawieszenia to miałbym prośbę o zameszczenie na jakimś serwerze fotek z bliska tych rzeczy czyli filter oczynająć od gaźnika i przednie zawieszenie wszystko jak leci im więcej fotek na których widać najdrobniejsze szczeóły tym lepiej. Będe wdzięczny za pomoc, pozdrawiam. EDit: Aha jeszcze zdjęcie pompki hamulca by się przydało. Edytowane 21 Maja 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Śrubke najczęściej wykręca sie 2 obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 a odf kiedy to gaźnik ustawia się na sztywne nastawy ?? gdyby tak było producent by ustawił i nie dał użytkownikowi możliwości regulacji :P to sie w każdym moto ustawia tak samo od ogara 205 po dt 80 poczytaj z grubsza jedną wkręcasz drugą wykręcasz i patrzysz na obrotomierz........... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 (edytowane) michoa ma racje - sztywnych nastaw gaźnika nie ma.Masz dwie śrubki to kombinuj :P Edytowane 21 Maja 2008 przez rolo_rn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Tak, jakbym miał obrotomierz sprawny to mógłbym na niego z chęćią popatrzeć:/ Wiem że nie ma czegoś takiego ze tyle ma być i bedzie ok, ale jest coś takiego przynajnniej w innych motorach jest, że jest podana wartość np. 2 obroty +/-pół obrota,a tak to nie wiem jak zgadnąć ile ma być:P A z fotkami? Nie ma nikogo kto ma to moto? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Ja nie mam w ogole obrotomierze i ustawic gaznik to zaden problem wiec nad czym myslisz ? Krec ta srobka az bedzie dobrze chodzic nie ma zadnych stalych ustawien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 mi sie wydaje że szybciej byś to już wyregulował niż czekasz na odpowiedź...........w 3 dni spokojnie byś to zrpbił .......to na prekościomierz... reguluj tak aż poleci najszybciej jak sie da i świeca będzie ceglasta.....jak nie działa prędkościomierz to weź kumpla co będzie z tobś łeb w łeb jechał i wtedy reguluj....najważniejsze żeby po teście świeca nie była biała potem osiągi te fabryczne nastawy są coś warte tylko kiedy silnik jest w stanie idealnie takim jak z fabryki idealnie fabryczny tłok cylinder bez szlifów fabryczny etc etc........i już wtedy często rozrzut przekracza 1 obrót.......a ty zapewnie masz inny cylinder czy tłok i już w ogóle ta śrubka ze spręzynką nie ma wpływu na moc osiągi tylko na wolne obroty natomiast tylko regulacyjna mieszanki ma wpływ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 No dobra będe się bawił, A fotki zrobi ktoś ??? Są mi brdzo potrzebne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Odkręcasz śrubę składu mieszanki biegu jałowego, obroty wzrastają, zmniejszasz obroty opuszczając przepustnicę, ponownie dodajesz powietrza, aż obroty nie będą wzrastać razem z odkręcaniem śruby, wtedy lekko wzbogacasz mieszankę. Silnik musi być rozgrzany, a linka gazu musi posiadać luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fryc04 Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Ja mogę porobić fotki tego moto bo posiadam :P. Tylko powiedz mi dokładnie czego chcesz zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Ok no to jak najwięcej i i najbardziej możliwie szczegółowych zdjęc przedniego zawieszenia, koła, kiery, instalacji za lampą i pompke hamulca, filtr powietrza i gume od filtra powietrza tylny bemben hamulcowy i chyba na razie tyle. Dzięki z góry :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fryc04 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Chciałeś zdjęcia to prosze :icon_eek: :icon_twisted: :icon_razz: : http://fryc04.fotosik.pl/albumy/442836.html Z czasem będzie coraz więcej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 (edytowane) Super o to mi chodziło:))) Jeszcze jak byś mial czas to szczel fotki elektryki która jest podłączona do lampy i za nią ( takie zółte kable. DZięki :) Edytowane 30 Maja 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 sory za offtop: ile Ci poleci ta maszyna?? moja miała blokadę do 80km/h jak z resztą większość sztuk tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 31 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Hehe teraz to mam całkowice rozkręconą ale moge powiedzieć jak było po tym jak założyłem nowy silnik i jak było wcześniej na starym silniku ( w którym mój brat jeździł na mixolu i świecy z krótkim gwincie ponadto jednym pierścionku): To tak teraz mam całkowice rozregulowany gaźnik i pompke oleju także podaje go za dużo rozpędzam się do około 70km/h pod górke i zaczyna przerywać w ttym sensie, że definitywnie widać ze gaźnik do regulacji nie mam też oryginalnego filtra tylko taki zeby tylko byl, od jakiegoś większego motoru i zasyfiony:/ W każdym bądz razie na każdym biegu rozpędza się praktycznie tak samo :icon_rolleyes: silniczek kupiłem poprostu w stnie idealnym powiedziałbym że może mmiał przejechane po remoncie 600km:) Myśle że jak go wyreguluje i sie przejade po prostej to pójdzie znacznie więcej tak więc blokady traczej nie mam. :icon_biggrin: Na starym silniku z dobrze wyregulowanym gaźnikiem pamiętam że z kumplem szedłem po prostym 70km/h i poprostu dalej nie szedl bo wczesniej napisałem jak mój brat traktował swój motor spartańsko:) Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.