Skocz do zawartości

Suzuki Gt 80 - gaźnik, przednie zawieszenie, filtr powietrza


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Potrzebuje dowiedzić się jak wyregulować dobrze gaźnik w Suzuki Gt 80 mam na mysli śróbę składu benzyna-powietrze ile obrotów ma być wykręcona ta śróbka.

 

Co do filtra powietrza i przedniego zawieszenia to miałbym prośbę o zameszczenie na jakimś serwerze fotek z bliska tych rzeczy czyli filter oczynająć od gaźnika i przednie zawieszenie wszystko jak leci im więcej fotek na których widać najdrobniejsze szczeóły tym lepiej.

 

Będe wdzięczny za pomoc, pozdrawiam.

 

EDit: Aha jeszcze zdjęcie pompki hamulca by się przydało.

Edytowane przez tomasz90skomra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a odf kiedy to gaźnik ustawia się na sztywne nastawy ?? gdyby tak było producent by ustawił i nie dał użytkownikowi możliwości regulacji :P

 

to sie w każdym moto ustawia tak samo od ogara 205 po dt 80 poczytaj z grubsza jedną wkręcasz drugą wykręcasz i patrzysz na obrotomierz...........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jakbym miał obrotomierz sprawny to mógłbym na niego z chęćią popatrzeć:/

 

Wiem że nie ma czegoś takiego ze tyle ma być i bedzie ok, ale jest coś takiego przynajnniej w innych motorach jest, że jest podana wartość np. 2 obroty +/-pół obrota,a tak to nie wiem jak zgadnąć ile ma być:P

 

A z fotkami? Nie ma nikogo kto ma to moto? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie wydaje że szybciej byś to już wyregulował niż czekasz na odpowiedź...........w 3 dni spokojnie byś to zrpbił .......to na prekościomierz... reguluj tak aż poleci najszybciej jak sie da i świeca będzie ceglasta.....jak nie działa prędkościomierz to weź kumpla co będzie z tobś łeb w łeb jechał i wtedy reguluj....najważniejsze żeby po teście świeca nie była biała potem osiągi

 

te fabryczne nastawy są coś warte tylko kiedy silnik jest w stanie idealnie takim jak z fabryki idealnie fabryczny tłok cylinder bez szlifów fabryczny etc etc........i już wtedy często rozrzut przekracza 1 obrót.......a ty zapewnie masz inny cylinder czy tłok i już w ogóle

 

ta śrubka ze spręzynką nie ma wpływu na moc osiągi tylko na wolne obroty natomiast tylko regulacyjna mieszanki ma wpływ

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcpol

Odkręcasz śrubę składu mieszanki biegu jałowego, obroty wzrastają, zmniejszasz obroty opuszczając przepustnicę, ponownie dodajesz powietrza, aż obroty nie będą wzrastać razem z odkręcaniem śruby, wtedy lekko wzbogacasz mieszankę. Silnik musi być rozgrzany, a linka gazu musi posiadać luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok no to jak najwięcej i i najbardziej możliwie szczegółowych zdjęc przedniego zawieszenia, koła, kiery, instalacji za lampą i pompke hamulca, filtr powietrza i gume od filtra powietrza tylny bemben hamulcowy i chyba na razie tyle.

Dzięki z góry :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe teraz to mam całkowice rozkręconą ale moge powiedzieć jak było po tym jak założyłem nowy silnik i jak było wcześniej na starym silniku ( w którym mój brat jeździł na mixolu i świecy z krótkim gwincie ponadto jednym pierścionku):

 

To tak teraz mam całkowice rozregulowany gaźnik i pompke oleju także podaje go za dużo rozpędzam się do około 70km/h pod górke i zaczyna przerywać w ttym sensie, że definitywnie widać ze gaźnik do regulacji nie mam też oryginalnego filtra tylko taki zeby tylko byl, od jakiegoś większego motoru i zasyfiony:/ W każdym bądz razie na każdym biegu rozpędza się praktycznie tak samo :icon_rolleyes: silniczek kupiłem poprostu w stnie idealnym powiedziałbym że może mmiał przejechane po remoncie 600km:) Myśle że jak go wyreguluje i sie przejade po prostej to pójdzie znacznie więcej tak więc blokady traczej nie mam. :icon_biggrin:

 

 

Na starym silniku z dobrze wyregulowanym gaźnikiem pamiętam że z kumplem szedłem po prostym 70km/h i poprostu dalej nie szedl bo wczesniej napisałem jak mój brat traktował swój motor spartańsko:)

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...