Lifan Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 :bigrazz: Witam pomagaliscie mi wiele razy za co bardzo dziekuje ale nadazyl mi sie jeszcze jeden problem tkwi on w tym ze gdy silnik w motocyklu chodzi generuje na rame motocykla straszliwe drgania i wibracje(Dodam ze jest to motor chinski i silnik jest mocowany tylko na metalowych srubach?)Moze to powoduje te straszliwe drganiaGdy silnik chodzi na wolnych obrotach drgania nie sa takie zle nawet bym powiedzial w normie ale gdy wcisne go na 2 lub 3 tysiace obrotow to jest masakra wszystko sie trzesie i asz boli tylek od tych drgan o nogach trzymanych na podnuzkach juz nie wspomne>> Moje pytanie kieruje do osob ktore spotkaly sie z takim problemem i mogły by coś zaradzić PS:Sorka za Błedy Pisałem w pracy prosze o szybką odpowiedz :lalag: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Drgania były takie od początku czy sie nasiliły?Bo drgania na pewno będą, a że jest to motocykl chiński skłonny jestem stwierdzić, że masy w silniku Twojego motoru nie są tak wyważone jak w dopracowanych jednostkach japońskich czy włoskich. Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lifan Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Powiem tak drgania byly ale nie tak mocne mozna by powiedziec ze sie nasilily niewiem co z tym zrobic czy zamocowac przy tyhc srubach jakies podkladki gomowe czy jak jezeli ktos wie jak choc troche zniwelowac drgania bede wdzieczny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_gutowski Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 (edytowane) Hey Lifan Ja mam ,co prawda, inny typ motocykla ale jest tu sporo postow o chinczykach i co jasno z nich wynika - czesto trzeba sporo srub dokrecac - mi wyglada na to, ze tobie tez przydaloby sie skreci sruby konstrukcyjne ramy oraz mocowan silnika do ramy Pzdro Edytowane 21 Maja 2008 przez tomek_gutowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CJT7 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Przede wszystkim wejdź tu - chiński wątek i zadaj to samo pytanie - dostaniesz napewno garść przydatnych rad. Oczywiście w tym co pisze Tomek jest dużo prawdy. Sprawdź jeszcze czy masz śrubę mocowania wahacza na full skręconą bo od tego też drgania się nasilają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 Dziwisz się? Wibracje ma każdy pojazd, tymbardziej 1 cylindrowy. Ja mam akurat V2 silnik 1400ccm , mocowany elastycznie a i tak jak stoję na światłach to obraz świata mi się rozmazuje od wibracji. :flesje: Sprawdź wszytkie połączenie skręcane, luknij czy nic nigdzie nie jest peknięte itd. Wiedz też że luzy powstałe na wale korbowym silnika powodują też niemiłe drgania ale dość lekkie na szczęscie. MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lifan Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 (edytowane) Panowie nie wejde na dzial chinskich bo tu dostalem wszystko czego chcialem i kolejny raz mi pomogliscie wielkie dzieki i temat mozna usunac POzdro dla wszystkich poly :buttrock: kaczy kilometrow na trasie :buttrock: Edytowane 23 Maja 2008 przez Lifan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Masz wedle życzenia.Temat zamknięty. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi