Skocz do zawartości

opony po raz enty.


Rekomendowane odpowiedzi

Witka,

chcę kupić nowa tylna gumkę dla niuni (cbr f3). Mam kilka pomysłow i nie wiem w końcu. Jeżdżę różnie, raczej agresywnie. Szukam czegoś za maks 450-500zł i chciałbym aby opona przeżyła z 7-9 tys km.

 

Dunlop:

1) http://allegro.pl/item364926741_gpmoto_dun...nowa_opona.html

 

2) http://allegro.pl/item364147600_motomonste...60_17_nowa.html

 

Pirelli:

3) http://allegro.pl/item364336631_opona_pire..._corsa_69h.html

 

4) http://allegro.pl/item361857250_opona_pire...ag_evo_73w.html

 

Bridgestone:

5) http://allegro.pl/item358388346_opona_160_...owa_leszno.html

 

6) http://allegro.pl/item366668295_opona_brid...60_17_nowa.html

 

Shinko:

7) http://allegro.pl/item363442539_170_60_zr_...owe_okazja.html

 

8) http://allegro.pl/item355150809_opona_160_..._160_60_17.html

 

Metzeler:

9) http://allegro.pl/item355150809_opona_160_..._160_60_17.html

 

Co byście wybrali? w grę wchodzą tez opony potorowe, z racji tego że mi zostalo ok 2cm do zamkniecia opony wiec potorówki chyba by zdaly egzamin.

Pozdro :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co byście wybrali? w grę wchodzą tez opony potorowe, z racji tego że mi zostalo ok 2cm do zamkniecia opony wiec potorówki chyba by zdaly egzamin.

Pozdro :banghead:

 

Opone zamknalem na BRIDGESTONE BATTLAX BT10, mialem pozawijane ranty na niej, wiec nawet taki kapec daje rade.

 

Teraz katuje Continentala Sportattack i na srednim asfalcie az ją na rancikach powalkowalem, wiec tez daje rade.

 

A 2 cm to baaaardzo duzo jeszcze przed Tobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowalem sie na zakup z mynetmoto.com

Wchodza w gre tylo 2 typy opon

 

albo Continental Road Attack

http://mynetmoto.com//motorradreifen_detai...roadattack.html

 

albo Michelin Pilot Road

http://mynetmoto.com//motorradreifen_detai..._road_rear.html

 

Tylko ze Micheinki sa o 80zł drozsze, czy oplaca sie dolozyc? Jak z trwałościa tych opon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot Road to stara guma, jak brać coś z tej serii to Pilot Road 2. Ja mam Conti Road Attack i nie narzekam, na razie jestem z nich zadowolony (przejechałem jakieś 1500 dopiero).

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam, szanowne grono. Sezon za pasem i szykuje się u mnie wydatki. Na pierwszy strzał oponki. I tu pojawił się już dylemat. Mam do wyboru 3 rodzaje. Proszę o poradę jakie mam wybrać. ( suza GSR 600 ) większość miasto i czasami wypad w trasę 300-400 km.

 

O to wybór o którym piszę:

 

Pilot Road 3

Dunlop Sportmax Qualifier II

Dunlop Roadsmart

 

Z góry dzięki za wszelkie komentarze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunlopy bym odstawil, zastanowil bym sie nad

 

1. Metzeler Z 8 Interact.

 

2. Pirelli Angel ST

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunlopy bym odstawil, zastanowil bym sie nad

A co tam z Dunlopami jest nie halo? :) W Fazerze miałem komplet Roadsmartów i złego słowa o nich nie powiem. Dawały radę w każdych warunkach.

 

Nalatałem juz w tym sezonie 700km na Pilotach 3 i złego słowa nie powiem, fajny design :crossy:

A masz może porównanie z PR2 ? Aktualnie w TDM mam komplet PR2 i zastanawia mnie czy jest jakiś skok w jakości, czy nowy model to może tylko chwyt marketingowy i zmiana cyferki?

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunlopy bym odstawil, zastanowil bym sie nad

A co tam z Dunlopami jest nie halo? :) W Fazerze miałem komplet Roadsmartów i złego słowa o nich nie powiem. Dawały radę w każdych warunkach.

 

Nalatałem juz w tym sezonie 700km na Pilotach 3 i złego słowa nie powiem, fajny design :crossy:

A masz może porównanie z PR2 ? Aktualnie w TDM mam komplet PR2 i zastanawia mnie czy jest jakiś skok w jakości, czy nowy model to może tylko chwyt marketingowy i zmiana cyferki?

 

PR3 to chyba zmiana również układu bieżnika i rodzaju gumy. Ale to tylko słowa laika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...