kawisiatko Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Witam!Moja stara opona Pirelli domaga się już wymiany i stoje teraz przed wyborem nowej opony. Jest ich dosc duzo na rynku i sam nie wiem co wybrac...Scieralnosc nie jest dla mnie parametrem zbyt istotnym, jestem początkującym motocyklistą i dlatego chciałbym czuć się pewnie w każdych warunkach, w szczegolnosci podczas deszczu:P. Opona z przodu to Pirelli Sport Demon.Z gory dziekuje i pozdrawiamkawis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Opona z przodu to Pirelli Sport Demon. więc zasadniczo zgodnie z zaleceniami producenta i opiniami osób, z których zdaniem ja na przykład się liczę (choćby tu, na forum) nie masz się nad czym zastanawiać: obie opony powinny być jednakowe pod względem producenta i modelu. rozmiar masz w danych technicznychjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Słyszał ktoś o oponach marki Avon? U nas nie za bardzo popularne, ale marka podobno bardzo uznana w sportach motocyklowych i samochodowych... osobiście sobie kupiłem nówkę sztukę (130/90/15) z gwarancją producenta za 310zł!!!Jednak póki co moja Hondzia jeszcze stoi na podnośniku a ja czekam na egzamin, więc ni du du nie mogę wiarygodnie się wypowiedzieć co do ich jakości, prowadzenia, etc... jednak napewno są ok 30-40% tańsze od swoich odpowiednikó u Pirelli, Michellin, Dunlop. Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...