Skocz do zawartości

Zmiana umiejscowienia aparatu zapłonowego


Błażej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc!

 

 

Co do tego zaplonu, to w ktorym miejscu przeciwciezaru jest umiejscowiony czujnik, tzn na obwodzie patrzac od komory razrzadu ? A reszta gdzie ( reszta tzn jakis czujnik hallotronowy czu cus?)

Cena podobna jak zaplon an wale ?

 

Z goorry dzieki ...

 

 

 

Pozdawiam

Wulkan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Po tym co napisał DZIKI postanowiłem skontaktować się z Tomaszem P. i dowiedzieć się czegoś więcej, poniżej przedstawiam jego odpowiedź:

 

Czołem!

 

Wersja ta wymaga więcej pracy (demontaż cylindra) ale jest bardziej elegancka. W odpowiednich miejscach nawierca się otwory w tarczach wału korbowego i wkleja się tam dwa magnesy nadajnika. Jeżeli chodzi o precyzję układu to na pewno jest to najlepszy z możliwych. Cena jest niższa o 5 zł. od podstawowego układu (mniej prac mechanicznych). Czujnik mieści się z przodu silnika 15 mm na lewo lub prawo od łączenia karterów. Montaż magnesów w tarczach wału nie ma żadnego niekorzystnego wpływu na wyważenie wału. Dodatkową zaletą jest to, że po rozebraniu silnika i ponownym montażu nie ma żadnych regulacji zapłonu – wszelkie parametry są stałe.

 

 

P.S. Notabene, ja sam miałem do niego napisać dlaczego nie bierze pod uwagę tych co mają "kapsel" ale ktoś mnie ubiegł 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...