Błażej Opublikowano 26 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2003 Stałem sie posiadaczem robionej ramy pod silnik z janka. Jest tylko jeden problem: za nic nie miesci sie oryginalny iskrownik. Poszukuje inormacji jak i gdzie umiescic przerywacz (zaplon bedzie bateryjny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 27 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2003 Witam Tu masz link do strony z elektronicznym zapłonem do Junaka montowanym na wale.Upewnij sie wczesniej czy nie masz usprawnionego smarowania tzw."kapslem", bo jeśli tak to go nie zamontujesz.http://prameti.webpark.pl/junak/junak.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKI Opublikowano 27 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2003 WITAM. JEZELI KTOS MA KAPSEL USZCZELNIAJACY TO JEST TEZ WERSJA TEGO ZAPLONU Z CZUJNIKIEM MONTOWANYM NA PRZECIWCIEZARZE WALU . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wulkan Opublikowano 29 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2003 Czesc! O ile wiem wresja z czujnikiem na przeciezaze walu to byla na razie tylko opcja ale do wykoaniaCzy ktos taka wersjie juz ma i objezdza, bo ze t obedzie dzialalo to chiba nie problem. PozdrawiamWulkan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKI Opublikowano 29 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2003 Witam. Moj kumpel ma.Na razie jeszcze nie jezdzi bo sklada silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wulkan Opublikowano 30 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2003 Czesc! Co do tego zaplonu, to w ktorym miejscu przeciwciezaru jest umiejscowiony czujnik, tzn na obwodzie patrzac od komory razrzadu ? A reszta gdzie ( reszta tzn jakis czujnik hallotronowy czu cus?)Cena podobna jak zaplon an wale ? Z goorry dzieki ... PozdawiamWulkan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 30 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2003 Witam Po tym co napisał DZIKI postanowiłem skontaktować się z Tomaszem P. i dowiedzieć się czegoś więcej, poniżej przedstawiam jego odpowiedź: Czołem! Wersja ta wymaga więcej pracy (demontaż cylindra) ale jest bardziej elegancka. W odpowiednich miejscach nawierca się otwory w tarczach wału korbowego i wkleja się tam dwa magnesy nadajnika. Jeżeli chodzi o precyzję układu to na pewno jest to najlepszy z możliwych. Cena jest niższa o 5 zł. od podstawowego układu (mniej prac mechanicznych). Czujnik mieści się z przodu silnika 15 mm na lewo lub prawo od łączenia karterów. Montaż magnesów w tarczach wału nie ma żadnego niekorzystnego wpływu na wyważenie wału. Dodatkową zaletą jest to, że po rozebraniu silnika i ponownym montażu nie ma żadnych regulacji zapłonu – wszelkie parametry są stałe. P.S. Notabene, ja sam miałem do niego napisać dlaczego nie bierze pod uwagę tych co mają "kapsel" ale ktoś mnie ubiegł 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.