riders63 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Mam parę pytań do posiadaczy 250 -tki. Czy na ostatnim biegu w przedziale od 80-100 słyszycie tak jakby inny dzwięk silnika? Nie wiem jak to opisać, ale jest to zauważalne. Ile Wam spala przy jeździe do 8-9 tyś w cyklu mieszanym , bo mam wrażenie, że bierze mi nieco za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Ogólnie chyba zużywają sie bardzo szybko bo mój sprzęcik ma lekko ponad 7k km i została ich minimalna ilość z przodu. Tyłem chyba nikt nie hamował bo zostało ich sporo a co do tyłu, też dość szybko Ci się blokował ? Bo podczas pierwszych jazd byłem lekko zaskoczony że tak szybko leci, ale może to kwestia przyzywczajenia, bo w poprzednim sprzęcie cinsąłem tył do oporu i nadal było przyczepnie. Chyba zdecyduję się na FA197. Dzięki za rady :D Ja parę załatwiałem w 3000km do 6000km maks. Tył szybko staje, choć sam też mam wrażenie, że gdy motocykl był nowy to inaczej się zachowywał hebel. W starym motocyklu zgaduję, że miałeś bęben.Jak śmigałem B400 to tam tylny hamulec był żyleta i na MAxxis Promaxx bardzo ładnie zatrzymywał 180kg. Mam parę pytań do posiadaczy 250 -tki. Czy na ostatnim biegu w przedziale od 80-100 słyszycie tak jakby inny dzwięk silnika? Nie wiem jak to opisać, ale jest to zauważalne. Ile Wam spala przy jeździe do 8-9 tyś w cyklu mieszanym , bo mam wrażenie, że bierze mi nieco za dużo. Internetu Ci zabrakło ? min. 3L max 4,5L Nie słyszałem żeby ktoś 5L przekroczył. A propos dźwięku to musisz to nagrać albo wrzucić inne porządne nagranie. między 4500 a 6000 obr/min normalnie słychać głośny gwizd i to jest normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Dzisiaj dostałem paczkę z częściami do silnika 300cc, W piątek zamierzam wystartować z pracami ale temat mi się z lekka wyłożył na kolektorze. Gdyby ktoś miał na zbyciu seryjny kolektor wydechowy od Ninja 300 albo Z300 po wymianie na akcesoryjny to chętnie przyjmę za opłatą lub bez zależnie od preferencji sprzedawcy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Eee....... a ja myślałem, że Ty już dawno śmigasz z nowym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 W międzyczasie poskładałem inny motocykl, po za tym były chude miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koperta4514 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 No to pozostaje nam czekać na efekty pracy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Jakiś czas temu wyglądało to tak https://www.bikepics.com/pictures/2727671/ teraz prace są dalej ale jeszcze trochę zostało do zrobienia, najgorsze będzie przedłużenie elektryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Parę dni temu swap skończony. Wstawiłem film na YT ale uprzedzam, że jakość mizerna, bo tylko taki sprzęt jest pod ręką. Jeśli macie pytanie to śmiało. Ten swap to wersja ekonomiczna ale bez problemu można to rozwijać dalej. Motocykl jest brudny ale przynajmniej wiecie, że działa na pewno :) Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koperta4514 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Duże były problemy z instalacją elektryczną oraz czy owiewki boczne nadal będę pasować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Problemy miałem tylko z lutownicą. Licha i za szybko stygła ale po za tym to każdy przewód dostał extra 60cm i jest cacy lala. Prawdopodobnie będę musiał zmienić mapy paliwowe albo zsynchronizować wtryski. Odnośnie ładowania, teraz wynosi 5V zmiennego mniej niż 250 ale 2A więcej.Owiewek jeszcze nie przykładałem, bo chce je trochę podpicować i muszę dokupić arkusz samoprzylepnej folii termoodpornej. Może zaraz się machnę do garażu i przymierzę. Lewa powinna pasować, bo zostawiłem ją razem z kolektorem wydechowym na pasowanie. Kupiłem uszkodzony i wygięty więc musiałem prostować i pasować na zamówienie. Na szczęście trafiłem na niezłego speca i 160zł załatwiło temat.Z tego co wiem gdyby nie uszkodzenie to kolektor powinien być plug n play.Byłem, patrzyłem, lekki lipton. Spód zawadza na łączeniu dwóch owiewek. Pokrywa sprzęgła mieści się na milimetry. Korek nie zawadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Pogratulować udanej operacji .......................................................................ale klekocze jak 250 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koperta4514 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Spokojnie, w przyszłości Shinigami zapewne wpakuje w kawe silnik od ZX6 i w tedy będzie chodzić jak typowe 600cm3 :biggrin:Co do dźwięku 250R/300R to po założeniu odpowiedniego akcesoryjnego tłumika dźwięk na pewno się polepszy - znajomy miał przy YZF-R125 krótki tłumik giannelli i był głośniejszy od niejednego akrapovica, wiec wszystko da się zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Klekocze, bo do każdego luzu zaworowego dodałem 0,05mm tak żeby były w górnej albo ponad górną tolerancją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koperta4514 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Jak idą postępy z projektem? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Ubrany w owiewki, kompletny, jeżdżący. https://www.bikepics.com/pictures/2743088/ https://www.bikepics.com/pics/2015/05/27/bikepics-2743089-full.jpg W weekend postaram się popykać zdjęcia jak to wygląda pod plastikiem. Nadal muszę skołować układ wtryskowy i komputer typu PCV ale to nie jest jakieś pilne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.