Dwd89 Opublikowano 21 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 (edytowane) jak to jest że u nas za owiewkę chcą 1500 zł. (jedna sztuka duzy płat)a na necie są po 120$: http://tyga-performa...&sort=2a&page=1 testowaliscie juz jakies tylne gumy 150/70R17 ? Jeśli tak to jakie wrażenia w stosunku do serii i czy huggery czyli błotniki na tylne koło które pasują do seryjnej 250R ktoś próbował zakładać z nową gumą ? Kolejne pytanie jakich fender kitów używacie i z czego będą pasowały kierunki na owiewkę ? Jakieś uniwersalne ? http://www.youtube.com/watch?v=ugFk1yKluN83:07 ma bardzo fajnie zrobiony tył. znalazłem na necie ten plastik: http://www.hotbodies...8-12_ninja_250r Lime Green 08-11' - Undertail €229.95 Czy niebiescy nie beda sie czepiali co do miejsca montazu tablicy i "widocznosci" kierunków ? Jeszcze jedna sprawa. byłem dziś w salonie BMW i przymierzałem kask Shoei X-Spirit II rozmiary M i L.Rozmiar M ciężko mi na głowę założyć, a jak się już wślizgnę to czuję się tak jakby mi miały oczy wyskoczyć ^^, żyły wychodzą i cały czerwony się robię. Zaś rozmiar L wchodzi zaskakująco gładko, ale machając głową w lewo i prawo kask troszkę jednak goni. Powinienem szukać czegoś innego czy ewentualnie który rozmiar brać ?Rozmawiałem z kuzynem który startuje w mistrzostwach polski, ma 2 X-spirity II i twierdzi że się za bardzo nie rozszerzają te pianki w środku, więc poleca rozmiar L. Dodatkowo cena za biały świecący L to 1800 zł bo robią miejsce dla innych modeli. Chyba się coś nowego szykuje. Edytowane 22 Marca 2012 przez Dwd89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tester Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Generalnie uważam, że nie ma co ładować tysięcy złotych w Ninję 250r. To jest 250 cm3 czyli choćbo się człowiek uparł to i tak nie pójdzie jak "600"seta. Frnder? Nie jestem jaimś estesą - mi nie przeszkadza firmowy ogon;) Hugger mógłby być - wiem, że Pyramid Plastics robią pod 250r nawet w kolorystyce odpowiedziej razem z osłoną łańcucha. Opony 150? Ktoś kiedyś powiedział, że nie po to przez kilka lat małe chińskie ludziki się głowyły i wymyśliły 130 do tego moto, by to teraz na siłę na 150 zmianiać. Zwłaszcza, że kolo mówi na filmie, że to za duże jak na tą felgę. Taka zmiana opony to dość poważna ingerencja w zawieszenie motocykla, które z racji tego, że są tylko 2 koła - jest dość ważne i osobiśie uważam, że nie ma co kombinować skoro fabryka dała tyle to lepiej przy takiej oponce zostać.Jak za wąska opona to zawsze można Ninje popchnąć a za zaoszczędzony hajsik kupić używaną 600setę z większą oponą :)Jedyne co ja zmieniłem to wydech. Fabryczny trochę za delikatny jest o ginie w ruchu ulicznym, przez co parę razy mi puszki dorgę zajechały. Z Akrapem nie mam już tego problemu;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwd89 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 heh co do tego "ogona" to pierwsze co zrobilem to wzialem dremla odrysowalem proste linie linijką, i ładnie ściąłem :) Tylko jeszcze odblask musze na kątowniczku zamontować pod śruby od tablic . Moto od razu wyglada duzo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ołpi Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Ładne kolektory ma na tym filmiku, zapewne akcesryjne? Cytuj http://bikepics.com/members/junpl/05xpower/ Sprzedanahttp://bikepics.com/members/junpl/08ninja250r/ Aktualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 To jest część kompletnego układu wydechowego Yoshimura, do europejskiej wersji nie nadaje się ponieważ nie ma miejsca na sonde lambda. Teoretycznie można to sobie dorobić ale trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie czy portfel wytrzyma taki układ wydechowy plus przeróbka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ołpi Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 (edytowane) takie tam z niedzielnej ustawki :) Edytowane 29 Marca 2012 przez Ołpi Cytuj http://bikepics.com/members/junpl/05xpower/ Sprzedanahttp://bikepics.com/members/junpl/08ninja250r/ Aktualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Kawasaki obniżyło ceny części oryginalnych i dodało też spis z możliwością kupienia on-line. Nie jest to dokładnie to samo co system amerykański ale jest duży postęp :) Przykład z brzegu, przednia tarcza hamulcowa przed obniżką cen 1888.47zł teraz 1668.58 uszczelniacze zaworowe przed 41.14zł teraz 36zł http://www.kawasaki.pl/News/Details/34099377FF9 Teraz łatwo sobie policzyć opłacalność zamiennika i zaplanować budżet. W gardłowej sprawie też nie trzeba dyskutować z ASO i wisieć na telefonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alt Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Witam.Tylna opona wymieniona na bridgestone bt45 na poczatku sezonu. Przednia, do kompletu, zamówiona po tym jak na mokrym rondzie uślizneła sie obecna. Na szczęscie bez gleby. PozdrawiamAlt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 (edytowane) 55'000 km http://imageshack.us...3032012034.jpg/ Pierwsze trzy zdjęcia przedstawiają gotowy motocykl, pozostałe są etapami przy czym zdjęcia od 4 do 8 stanem początkowym. Jako, że skończyłem z kurierką z powodu złodziei z ZUS'u motocykl dostał w prezencie gruntowne mycie i kilka napraw na które nie było czasu.Czas spędzony nad tym ponad 60 roboczogodzinMechanicznie:Przednia tarczaDwa zaciski hamulcowe z przebiegiem 10'000km i dwie podkładki do przedniego przewodu hamulcowego z okazji wycieku.Nowe klocki hamulcowe EBC SFA197 i SFA197HH plus w prezencie do zacisków lucasyTona smaru do zawieszenia i łożysk w kołach które o dziwo wytrzymały zimęNowa linka zamykająca gazOdnowiona elektryka tylnej lampy i żarówki z okazji niebieskiego proszku po dawnych miedzianych stykachUżywana osłona wydechu (To be installed )Nowe tylne kierunkowskazyRegulacja zaworówNowe świece DENSO U22ESR-NNowy olej Mobil 1 15W50 plus filtr KN401Czyszczenie smarowanie łańcuchaCzyszczenie wszystkich elementów ze stali nierdzewnej plus wlewu dla chłodziwa.Używana prawa owiewkaDwie wyprostowane prawe kierownice z czego zamontowana moja oryginalna. Tak to jest z tym Allegro...Używana dźwignia zmiany biegów z okazji zużycia mojej i usłyszenia "100zł minimum za doprowadzenie tego do porządku"Sprężyny bocznej stopki (które i tak potem się katapultowały gasząc silnik przy 120km/h)Wymiana kilku przegnitych śrubek na stal nierdzewną A2 i kwasoodporną A4Stylistycznie:Wspomniana wyżej owiewkaLakierowanie rur chłodniczychUmycie ramy, kół i silnika (wtedy zwątpiłem w istnienie boga)Płukanie żeberek chłodnicyPolerka podnóżkówLakierowanie wysięgnika lusterkaPolerka wydechuMycie, mycie i jeszcze raz mycie, potem polerka i woskowanie (kolorowych) lub nabłyszczanie (czarnych) plastików, opon oraz tego zmęczonego od PDA baku.Do zrobienia:Czujnik STOP (przegnił do końca, nic z niego nie zostało)Klakson (jak wyżej tylko, że dwie sztuki)Uszczelniacze przedniego zawieszenia na które nie miałem już narzędzi ani chęci. Z uwagi na rozmach prac i środków jakich użyłem nie napiszę tego czego używałem ale jeśli ktoś jest ciekaw to walić śmiało z konkretnymi pytaniami. Edytowane 13 Maja 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Chyba będziesz miał najlepiej udokumentowaną historię motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 No nie za bałdzo, bo wszystko robię sam bez wpisów do serwisówki. Ostatni mam chyba z 27'000 km. Zdaje sobie sprawę, że mówisz o forum ale papier jest papier :) Po za tym jeśli coś mi kiedyś odbije żeby ją sprzedać to ja nie będę podejrzany o kręcenie licznika i potencjalnego handlarza po odsprzedaży łatwiej będzie udupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 (edytowane) 57'500kmLinka prędkościomierza skapitulowała. Nowa w ASO kosztuje skromne 160zł :banghead: 20zł za wkład w Autolinka załatwiło sprawę.Dodatkowo jakiś czas temu wrócił na miejsce klakson razem z przepalonym bezpiecznikiem od niego :) Z innych ciekawostek.Sprężyny stopki które kupiłem za dychę od innej Ninja postanowiły, że w mojej nie będą pracować i wypadły po drodze odcinajac zapłon. Prawa owiewka równierz z innej Ninja pasuje jak chińska podróbka i ani myśli się spasować z czachą.Stożkowe łożysko główki ramy założone ok 10'000km temu działało dobrze może przez 1'000km a po tym czasie po prostu nie idzie go poprawnie podkręcić. Nie wiem z czego to wynika, przy okazji remontu sprawdzałem przednie widelce i nie mają luzów które dałoby się dojrzeć gołym okiem. Marki łożyska nie znam ale moja dobra rada jest taka, ze jak macie możliwość to bierzcie coś markowego np. Allballs albo oryginał, bo na tym co teraz mam to motocykl nie chce ładnie skręcać. Edytowane 29 Czerwca 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alt Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Witam.Po 23000 km kończy sie Kawie oryginalny łańcuch. W standardzie są 14-to i 43 zębne zębatki.Można zamiast nich założyć 15-to i 45 na tył? Jaka długość łańcucha ? 106 standard czy nieco dłuższy 108 ?w ogóle znalazł ktoś zestaw napędowy do naszej kawy ? Szukam, szukam i wychodzi, że trzeba sztukować.Po 22000 km wymienione przednie klocki, teraz tylne sie kończą. PozdrawiamAlt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 (edytowane) Długo wytrzymały, zazdroszczę :) Całego zestawu raczej nie znajdziesz, bo trochę trudno o zębatki do tego cuda. Przełożenie 15/45 możesz zakładać ale tak duża zębatka z przodu wymaga częstego sprawdzania naciągu łańcucha, bo zbyt luźny szybko zaczyna tłuc o obudowę. Długość łańcucha standardowa 106 ogniw, bo na regulacji jest duży zapas. Ja czasami kupuje 105 ogniw przy 14/44Jeśli dobrze pamiętam to obie zębatki możesz zamówić w motolizak.pl i scigacz.pl i dodać do zamówienia łańcuch. P.S A to sprawdzałeś ? http://allegro.pl/listing.php/search?category=19048&string=ninja+250 Edytowane 14 Lipca 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anri14 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 http://moto.onet.pl/1664133,1,wadliwe-motocykle-kawasaki-ninja-250r,artykul.html?node=2 - widzieliście? Dzwonili/pisali do Was w tej sprawie? Do mnie (jeszcze) nie, znalazłem to przypadkiem, a lista z numerami VIN jest z 19.07. A, i radzę szukać tam swojego nr używając ctrl+f, bo można się przejechać. Mieliście tak w ogóle problem z tym czujnikiem? Ja raczej sobie nie przypominam, na szczęście. Do zobaczenia w serwisie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.