jarenty Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Powinieneś dostać tytuł "Zabójcy Ninji" :biggrin:A tak poważnie to napisz do producenta o swoich doświadczeniach z tym motocyklem. Powinni Ci być wdzięczni. Dowiedzą się o swoim produkcie więcej niż z własnych testów. Wszystkim użytkownikom Kawy powinno to wyjść na dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Pisałem. Była ankieta wypuszczona przez Kawasaki do użytkowników i opisałem im stan rzeczy na zdaje się 32'000km. Może zrobią z tego użytek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Chylę czoła za jazdę w takich warunkach :biggrin: No i faktycznie Zieloni powinni dostawać raporty od Ciebie lub Nasze 4rum odwiedzać :excl:Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Podziękował :happy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 53'752km - Pękła linka sprzęgła, wytrzymała niemal równe 20'000km i nawet niezły wynik za 40zł w starym pancerzu. Szkoda tylko, że zepsła się na warszawskim solcu a dom był na warszawskim bemowie. Do tego dochodzi sporo rdzy po soli na wielu rzeczach, wyrobioniona i wkur... denerwująca wajcha zmiany biegów, szumy z łożysk (też sól), skrzywiona kierownica, strzaskana owiewka (nowa już jest), spękana czacha, krzywa przednia tarcza i żłopie olej a reszta to nadchodząca eksploatacja.To taki ogólny opis stanu moto po tej zimie. Jest lekka tragedia ale co mogę powiedzieć po tym przebiegu. Kawasaki, co by mu nie dolegało to zawsze jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ołpi Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam, od początku tego ''sezonu'' zrobiłem ok 200km i trapi mnie dość głośna praca skrzyni biegów w szczegolności gdy wrzucam z jeden na dwa i dwa na trzy.Dodam, że sprzęgło wciskam do końca. Cytuj http://bikepics.com/members/junpl/05xpower/ Sprzedanahttp://bikepics.com/members/junpl/08ninja250r/ Aktualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Nim zaczniesz rozbierać skrzynię biegów to napisz jak te biegi zmieniasz, co i jak robisz. Myślę, że powinieneś na forum poszukać wątku o technice jazdy a szczególnie o sposobie zmiany biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ołpi Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Jakby było mało oleju to kontrolka by sie zapaliła? Cytuj http://bikepics.com/members/junpl/05xpower/ Sprzedanahttp://bikepics.com/members/junpl/08ninja250r/ Aktualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 (edytowane) Jakby było mało oleju to kontrolka by sie zapaliła?Powinna ale nie można wykluczyć skrajnego przypadku, że np przepaliła się żarówka kontrolki w co bardzo wątpię . Zgaśnięcie kontrolki oleju sygnalizuje odpowiednie ciśnienie oleju w układzie. Do kontroli poziomu oleju masz okienko i tam sprawdzaj. Edytowane 5 Marca 2012 przez jarenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ołpi Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Witam, problem następujący, przekręcam kluczyk zapala się kontrolka FI jak przy każdym starcie po chwli gaśnie , włączam zapłon słychać pompke paliwa , jest ok, odpalam silnik bez problemów łapie chodzi na podwyższonych obrotach , popracuje tak ok 15 sek , nagle zapala się czerwona kontrolka FI (wtrysk zapewne)i w tym momencie silnik gaśnie, przekręcam kluczyk i znów zapala bez problemów chodzi 15sec i gaśnie po zapaleniu sie FI tak w kółko. Jest to Kawasaki ninja 250r 2008r 10 000km. Proszę o pomoc , może wtryski zabrudzone ? może pompka paliwa wysiadła ?? Cytuj http://bikepics.com/members/junpl/05xpower/ Sprzedanahttp://bikepics.com/members/junpl/08ninja250r/ Aktualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 (edytowane) Otwórz zadupek, złap zółty kabelek i wetknij przewód z odpowiednią wtyczką który ma goły koniec i zmasuj do ramy na minimum dwie sekundy i tak trzymaj. Komputer wejdzie w tryb diagnostyczny jeden pokazujący aktualne błędy. Musisz policzyć błyśnięcia kontrolki FI. Problem w tym, że nie wiem jaki jest odstęp między każdym powtórzeniem błędów co powoduje problemy gdy jest więcej niż jeden. System zawsze pokazuje najniższe błędy więc gdy zauważysz, że układ się powtarza to znaczy, że kontrolka wyświetliła już wszystko. Bez serwisówki będziesz miał nie lada przeprawę. Już z miejsca mogę Ci powiedzieć żebyś nie męczył wtryskiwaczy i pompy. 10'000 to za mało na syf w dyszach a pompa nie jest w żaden sposób połączona z komputerem. Błędy w mieszance nie powinny wyłączyć silnika. P.S Jeśli nie masz zółtego przewodu pod zadupkiem musisz wpiąć się we styczkę diagnostyczną. Kwadratowa z 4 przewodami. Edytowane 11 Marca 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ołpi Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Mam ten przewód.Znajde gdzieś na necie kody tych błedów ? Dziękuje, liczyłem na pomoc z Twojej strony lece do garażu odczytać ile razy to ustrojstwo błyśnie, Cytuj http://bikepics.com/members/junpl/05xpower/ Sprzedanahttp://bikepics.com/members/junpl/08ninja250r/ Aktualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Mam je na komputerze ale, że są w PDF to nie bałdzo wiem jak skopjować na forum. Daj mi e-mail na PW to Ci prześlę, bo nawet nie wiem czy żródełko z neta nadal jest aktywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ołpi Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Tak więc Ninja "naprawiona"Pierwszym krokiem jest diagnoza tzn, zmasowanie żółtego kabelka diagnostycznego i odczytanie kodu jaki wysyła nam komputer przez miganie czerwoną kontrolką FI w moim przypadku lampka zapaliła się 4 razy w "regularnych"odstępach po sprawdzeniu tego kodu w tabeli z serwisówki wyszło że 4 sygnały oznaczają problemy z Sensorem Przechyłu (Vehicle-down sensor).Ten czujnik znajduje się po prawej stronie motocykla w pobliżu wlewu cieczy chłodzącej do chłodnicy.I tutaj sedno sprawy u mnie wystarczyło puknąć w ten czujnik aby wszystko wróciło do normy kontrolka FI zgasła a Kawa jeździ jak trzeba.Jak widać nie ma co rozbierać pół motocykla z przekonianiem że coś sami znajdziemy podstawa to DIAGNOZA i bezpośrednie dotarcie do podzespołu który wskazuje nam komputer.Dziękuje Shinigami. To on pomógł mi krok po kroku rozwiązać problem i poświęcił mi czas i swoją obszerną wiedzą.Pozdrawiam. Cytuj http://bikepics.com/members/junpl/05xpower/ Sprzedanahttp://bikepics.com/members/junpl/08ninja250r/ Aktualna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Aktualnie moja Kawa ma przerwę w jeżdżeniu i czekają ją naprawy eksploatacyjne i grube gruuube mycie. Mycie tak grube, że zamierzam ją rozebrać z plastików i wyciągnąć silnik. A w tak zwanym międzyczasie małe porównanie. Z braku sensownego aparatu nie jestem w stanie zrobić dość dokładnych zdjęć dlatego będzie opis i opinia. Do tej pory Kawą wyłożem się kilka razy, walnąłem w kilka samochodów i nawet dwa autobusy. Drasnąłem też kilka ciężarówek i samochodów w sposób mało inwazyjny. Te rzeczy zmusiły mnie do kupienia dwóch kierunkowskazów i jednego lusterka. Tak się smerfastycznie zdarzyło, że są tej samej marki Vicma.Fabryka (Rinal lub coś w tym stylu) - jak widzicie po swoich maszynach jakość wykończenia jest dobra, nie ma nadlewów materiału który jest jednocześnie twardy i względnie elastyczny. Nie ma też ostrych krawędzi, wszystko jest dość gładkie. Wady to bardzo słaby lakier na wspornikach lusterek, zbyt twarde wysięgniki kierunkowskazów i wysokie ceny rzędu 350zł za OEMowe lusterko !Vicma - Zalety to na pierwszym miejscu cena. Za niecałe 100zł od lusterka i 25 od kierunkowskazu dostajemy towar "plug and play". Materiały są bardziej elastyczne niż twarde np. Wysięgnik lusterka ma lakier średnio błyszczący ale wygląda niemal jak guma i do tej pory (rok może mniej) zero odprysków czy zarysowań kujących w oko. Wysięgniki kierunkowskazów to normalna guma i to jest bardzo ważna zaleta, bo tylny lewy kierunkowskaz zbiera kopy z półobrotu gdy źle zadrzemy nogę przez motocykl i w końcu pęka ( tak było u mnie). Szybka kierunkowskazu i zwierciadło lusterko jest dobre, nikt nie robił tego na "odwalsię". Wady, jakość wykończenia krawędzi jest gorsza, gdy się uważnie przyjrzeć to między zwierciadłem lusterka a obudową jest większa szczelina niż w fabryce. Otwory na śrubki mają ostre krawędzie ale na szczęście nie postrzępione. Żarówka która jest razem z kierunkowskazem ma inną barwę dlatego jeśli stara przeżyła sugeruję wymianę żeby ograniczyć różnicę w wyglądzie. Szkiełko kierunkowskazu ma nieco biedniejsze informacje o sobie i nie jestem pewien ale brakuje też punktu który normalnie służy do stwierdzenia jak odbłyśnik skupia światło dlatego może się zdarzyć, że niektóre egzemplarze mogą trochę źle odbijać. Podsumowując - Różnice są tak minimalne, że w przypadku kierunków można je nadrobić składając z dwóch jeden a w przypadku lusterek niewprawne oko zwyczajnie nie pozna się. Brać Vicmę i nawet się nie zastanawiać. Kolejny minus dla Kawasaki za wysoką cenę minimalnie lepszego produktu. Sytuacja ma się lepiej jeśli na rynku wtórnym trafimy oryginał w nienagannym stanie w podobnej lub niższej cenie ale tylko wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.