Skocz do zawartości

Kawasaki Ninja 250/300


Rekomendowane odpowiedzi

Nie będzie tak źle. Połóż kawałek szmaty pod łańcuchem i na felgę i będzie git. Ja stawiam miskę pod łańcuch, pędzel moczę w nafcie i tak czyszczę. Co jakiś czas przecieram łańcuch suchą szmatą aby nadmiar nafty nie kapał.

PS

czyści się naftą nie benzyną.

Edytowane przez jarenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ołpi, ty porozmawiaj z jakimś lokalnym ogarniętym motocyklistą zanim zrobisz sobie krzywdę. Spinkę od łańcucha zakłada się tylko raz, bo każde zakładanie i zdejmowanie rozciąga ją aż w końcu pęknie z powodu zmęczenia materiału i zrobi się tak jak w tej starej ninjy 250 http://faq.ninja250.org/wiki/File:Clip_link-2.jpg choć tutaj to raczej głupi amerykanin założył spinkę odwrotnie. W każdym razie skutki są takie same.

 

Nafta to 5-10zł przy czym po myciu nią nie smaruj łańcucha odrazu, bo wszystko spłynie. Jak zaczną się błyszczeć rolki to wtedy można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszyscy średnio są w moim wieku i myślą tylko jak tu strzelić ze sprzęgła i wykrecić ładnego cyrkla Stuntery jedne! w ogóle nie mają pojęcia o preclowaniu xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

46'000 KM

Wymienione świece na DENSO U22ESR-N (niższa ciepłota)

Wymieniony olej na Silkolene 5W40 pełny syntetyk, chciałem Shell jak zazwyczaj ale u nich jest tylko 10W40

Filtr Oleju KN401

 

Zainstalowano kartonik na chłodnicy :) Oczywiście nie zakryłem całej, bo jeszcze za ciepło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej profilaktycznie, po za tym przy 5W rozrusznik ma łatwiej przy ujemnych temperaturach rano. To jest bardzo rzadki olej pod względem konsystencji. Dodatkowo miałem okazję kupić 4L syntetyku w cenie trochę ponad 4L mineralki 20W, nic tylko brać.

Minusy tego oleju to jakość API SG ale, że silnik ninja to stara konstrukcja to jeszcze mieści się w wymaganiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zdałem Prawo jazdy kategorii A więc zacząłem rejestrować Kawasaki.

Zawiozłem Kawę na przegląd i sprawa wygląda tak, Zapłaciłem 156zł za przegląd ,ale nie mam go jeszcze ponieważ ona ma wpisane na fakturze ''pojazd uszkodzony'' i powiedzieli mi że jak znajde w internecie pełne dane techniczne tego motocykla do aktualizacji to nie bede musiał płacić 60zł i przegląd będę miał.

Więc pytam i proszę gdzie mogę znaleść wykaz danych technicznych KAWASAKI ZX250 ninja 2008r /między innymi chodzi o:

-max ładowność

-DMC

-max nacisk osi

-rodzaj dopalacza katalitycznego

-max moc przy 5600obr/min

-miejsce mocowania tabliczki

Jest możliwość znalezienia tych informacji??

Dziekuje i Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ołpi, jak to w czymś pomoże to mogę Ci przesłać kopię homologacji mojej Ninji. Moto jest z 2009. Podaj tylko e-maila do którego można podpiąć załączniki.

 

 

 

Byłbym bardzo wdzięczny [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...