Alt Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Kolejne to co jeszcze (naturalnie prócz dobrych crashpadów) można dokupić/zmienić w nowej Ninji 250? Tzn. wiem, że wszystko, ale co z sensownego? ;pTankpad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butterfly Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Dawkun a nie lepiej kupić roczny salonowy PL a używany? Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawkun Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 W sumie Butterfly masz rację roczny salonowy, z tym że ciężko dostać bo rozchodzi się jak ciepłe bułeczki ;p mniej zachodu... ale skoro i tak różnią się jakimiś elementami to co tam, biorę co jest w Europie a nad tuningiem pomyślę ew. potem ;p oczywiście crashpady tylko na początku xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Nie elementami a układem dolotowym i chyba recyrkulacją spalin gdzie dodatkowo Kanada ma system KLEEN (takie chore wymogi ekoludków). W każdym razie nie ma co wydziwiać, jak chcesz tuningować to bierz używkę. Większość błędów wychodzi w pierwszym roku a w przypadku reszty prędzej sprzedasz to cudo niż się rozsypie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 imo tuning tego motocykla ma sens tylko w krajach Azji, gdzie chore stawki ubezpieczeń powstrzymują ludzi przed zakupem innych maszyn. Prędzej czy później z niej wyrośniesz, bo moto jest genialne do miasta i na górski serpentynach, ale za to w normalnej trasie odstaje od reszty motocykli. Też chciałem zostawić sobie ninje 2-3 lata, a sprzedałem po roku jak natrafiła się okazja. Świetny motocykl na start, ale inwestowanie w niego ma sens tylko jeśli już naprawdę kończą Ci się pomysły, co z robić z pieniędzmi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butterfly Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Slusar dobrze mówi,ja moją Ninje też sprzedałam po dwóch sezonach,była w stanie idealnym,teraz śmiga po Holenderskich drogach. Kup używkę w dobrym stanie,pojezdzij sezon lub dwa i zobaczysz,że zmienisz na coś mocniejszego.Ogarniesz temat,kupisz wiekszy sprzęt i będziesz go bajerował. Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bach Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 To i ja się przyznam :icon_rolleyes: . Choć byłem zachwycony malutką ninją, zamieniłem ją na większe moto z tej samej stajni. Teraz jestem bardziej zachwycony. Na początek Ninja 250 jest idealna, ale lepiej inwestować w doskonalenie swojej jazdy, niż w jej wyposażenie lub przeróbki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butterfly Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Bach hehe my oboje zmieniliśmy na Kawe ER6 F i oboje jesteśmy zadowoleni. Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Wychodzi na to, że tylko ja jestem psychopatą, który jeździł aż się silnik skończył :buttrock: Teraz mam przypływ gotówki to będę dumał dalej. Aktualnie wiem, że kompresja 10 (próba olejowa 12,5). Szału nie ma i czeka sprawdzanie podciśnień i pompy paliwa. Nie uwierzycie jaki bajzel robi polskie paliwo. Obserwacja na podstawie Toyota Hilux. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butterfly Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Shiningami ale Ty uzywasz moto jako narzędzie pracyłączysz przyjemne z pożytecznym,ja jezdże wiczorami w weekendy czasem do pracy i robie to dla czystej przyjemności. Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawkun Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 No ok. to bez przeróbek skoro i tak zmienię ;p Ale mam pytanie odnośnie tych różnic (USA - EUROPA) Z czym to się wiąże, że w USA jest inny układ dolotowy?- więcej pali?- szybciej się psuje?- mniej wyciąga?- hablebable itd.? :O Dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Spalania nie znam. Na stronie kawasaki USA powinno być napisane MPG (miles per galon).Różnica w mocy. Gaźniki mają 1-2KM więcej ponieważ wtrysk domyślnie jest ustawiony pod normy emisji spalin (EURO 3 chyba). Krótko mówiąc uboższa mieszanka.Różnica w przełożeniach. Amerykanie mają krótsze i często się skarżą, że lepiej ruszać z drugiego biegu bo jedynki praktycznie nie ma. Prędkość maksymalna oczywiście niższa ale niewiele.Elektryka. Brak wtrysku powoduje brak lambdy, dodatkowy czujnik temperatury w chłodnicy (nie wiem czy USA ma w termostacie ale obstawiam, że tak). Są też dwa inne czujniki, które nie wiem czy występują w USA tj. czuj. podciśnienia dolotu i temperatury powietrza w dolocie.Problemy z zapalaniem na zimno. Taki urok gaźnika. Oczywiście porządna regulacja i powinien zawsze zapalić ale widziałem przypadki kiedy trzeba było trochę pomęczyć rozrusznik.Brak ECU i skromniejszy RELAY BOX (przekaźniki). Pewnie jeszcze coś ale to są rzeczy, które powinny Ci wystarczyć. Wtrysk jest mniej awaryjny bo nie brudzi się i jedyna regulacja to podciśnienia dolotu robione raz na 24'000KM.Gaźniki lubią się brudzić i zatykać ale za to naprawa jest bardzo prosta i znacznie tańsza od FI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawkun Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Przekonałeś mnie na używanego Europejską, używaną, zadbaną 250 ;3 dzięki! ;p przeglądałem właśnie tak otomoto to w dobrym stanie za 10-12tys. chodzą ;p za 14 z rocznika 2010 ;p ;)Dzięki za lekcje motoryzacji :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alt Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 ze spraw drobnych:Lusterko ruszało się, mimo silnego dokręcenia. Pomogło wsadzenie zaokrąglonego, miedzianego drucika, jako podkładki. Teraz wieszam na tym kask i nic sie nie rusza.Poluzowała się śrubka, trzymająca wajche zmiany biegów. Troche oliwy między podkładki podobno załatwia sprawe. Zobaczymy.Tablica rejestracyjna była zamontowana ORYGINALNIE na samym końcu, przez co wpadała w wibracje. Pomogło przesunięcie do góry, do jej środka.Pozatym leje paliwo i jeżdże. Za jakieś 2k km skończą mi sie opony. Na jakie zmienilliście, ile na nich przejechaliście, jak je oceniacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Mi się poluzowała trzymająca cały set. Nowa 16zł Ja wstawiłem SAVA MC25 Bogart, syf nieziemski. Fajnie się schodzi na kolano, bo łatwo wyczuć moment w którym wpada w poślizg ale za to na deszczu to samobójstwo. 3 bieg i tył ślizga się. Producent stwierdził, że do mojego stylu jazdy bardziej odpowiednia by była MC50 ale wydaje mi się, że tylko do skuterów nadają się te gumy tej firmy. Gdzieś w tym temacie zamieszcałem link do materiału o gumach dla GS500, rozmiarówka ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.