Shinigami Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Kawasaki NAPRAWIONE. Kilometrów zrobiłem niewiele ale powinno grać. Ostatnim problemem były usmażone cewkofajki, pod wpływem temperatury i obciążenia powodowały problemy z iskrą.Dla zainteresowanych, owe cewkofajki zostały przez Kawasaki wymienione z 129-700-4580 na 129-700-5350 w kilku modelach od 2009 aż do tej pory. Listę modeli, z których można podpasować wypiszę. Teraz gdy wiem co jest grane i motocykl jest całkiem sprawny zabiorę się za obiecany FAQ :) Zdjęć mam niewiele, bo w przez zimę trzeba się streszczać ale informacje jakie zebrałem w trakcie mogą się przydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Moje gratulacje. Czekam na lekturę z historią naprawy. Dołączę do manuala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 No to jeszcze wzbogacę go o układ odcinający zapłon, bo moja radość trwała krótko :banghead: Muszę rozkminić dlaczego gdy mam wciśnięte sprzęgło w opór to obroty są w porządku, ale gdy puszczę tak pi razy drzwi o centymetr to falują i ogólnie źle się jedzie poniżej 4'500. Jeszcze mam wątpliwości co do czujnika luzu ale dzisiaj już nie mam głowy żeby dumać nad tym.Plan jest prosty, zewrzeć wtyczkę sprzęgła na sztywno i sprawdzić czy to nie wina obciążenia silnika. A zanim to zrobię to ogarnąć w jakiej kombinacji odcina zapłon stopka vel kosa. Z plusów. Nadal mam stabilne jałowe obroty, nie gaśnie i ogólnie jedzie. Wszystkle śrubki i śruby w silniku zakręcone na odpowiedni moment i przynajmniej górę silnika mam z bani. Drugi plus, to Free&Fun motors podbił mi piecząteczkę z przebiegiem także moja Ninja nadal ma udokumentowaną historię. Teraz pytanie i stwierdzenie do Ciebie :) Czy już wiesz czym był błąd FI który miałeś dawno temu (34? strona). Opowieść z naprawy na pewno szybko się nie pojawi ale postaram się do końca lata sklepać z tego logiczną całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 ...Teraz pytanie i stwierdzenie do Ciebie :) Czy już wiesz czym był błąd FI który miałeś dawno temu (34? strona)...Tak. Mimo, że paliła się kontrolka FI, sama awaria nic nie miała wspólnego z wtryskiem. Pomiędzy chłodnicę a wentylator dostał się kamień. Zblokował on wiatrak i doprowadził do przepalenia jakiegoś przekaźnika, który załącza wentylator chłodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 O masz, na to bym nie wpadł bez rozbierania moto :) U mnie sprawa wygląda tak. Pogrzebałem w czujnikach sprzęgła, stopki i luzu. Wydają się działać poprawnie i zgodnie z serwisówką do wywalenia jest ECU. Nauczony przygodą z silnikiem osrałem serwisówkę i spiołem czujnik sprzęgła na krótko i obroty się nie bujają :flesje: Wiem, że to nieprofesjonalne, z lekka partackie i może nieco niebezpieczne ale urobiłem się po łokcie i zwyczajnie nie widzi mi się prześwietlanie elektryki.Któregoś pięknego dnia trzeba będzie sprawdzić skrzynkę przekaźnikową i przewód masowy czujnika sprzęgła óźniej pozostałe przewody i jak tam nic nie znajdę to zbieram na komputer :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 O masz, na to bym nie wpadł bez rozbierania moto :)...Serwis pewnie sprawdził kody błędów i wyszło to co wyszło. Tak swoją drogą, na moim przykładzie widać, że kontrolka FI sygnalizuje nie tylko kłopoty/uszkodzenia związane z wtryskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Najogólniej mówiąc sygnalizuje wszystko co ma wpływ na pracę wtrysku ale ogranicza się do na napięć na poszczególnych obwodach. Posiłkując się przykładem cewkofajek, komputer jest w stanie wykryć przerwę w ich wstępnym obwodzie ponieważ wtedy zanika napięcie, ale jeśli ich wewnętrzna rezystancja się zmieni to tego już komputer nie wskaże. W temacie o mojej naprawie wypisałem błędy jakich FI nie wyświetli. Tak z pamięci to dwa były: problem z pompą paliwa, problem ze skrzynką przekaźnikową. BTW. Właśnie skończyłem edycję zdjęć do DIY :) Mam nadzieję, że anglojęzyczna wersja nie będzie problemem :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwd89 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Witam, to mój pierwszy post, od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Kawy 250R z '09 kupionej od jednego z użytkowników który się w tym temacie wypowiadał. Nigdy w życiu nie jeździłem ani na skuterze ani na moto. Jazdę na wprost uważam za opanowaną :D. Mam pytanko, od wsiadania na moto, raz przetarłem butem po siedzeniu pasażera, i mam biały ślad, czym to "zmyć" ? próbowałem mokrą szmatką, ale ślad jest nadal widoczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 ...Mam pytanko, od wsiadania na moto, raz przetarłem butem po siedzeniu pasażera, i mam biały ślad, czym to "zmyć" ? próbowałem mokrą szmatką, ale ślad jest nadal widocznyW dniu wczorajszym rozwiązywałem identyczny problem. Poszedłem na łatwiznę i zwyczajnie użyłem pasty do butów (czarnej). Spróbuj tak samo lub użyj jakiegoś środka do konserwacji plastików. Czy pasta pomoże przekonam się za kilka dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwd89 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 wydaje mi się że pasta to zło, albo Ci się zmyje, albo narobi większego syfu i problemu niż był przed jej użyciem. Poczekam te kilka dni i daj znać jak to u Cb wygląda po kilku myciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 wydaje mi się że pasta to zło, albo Ci się zmyje, albo narobi większego syfu i problemu niż był przed jej użyciem......Nie przesadzaj. Rozumiem zafascynowanie nowym nabytkiem ale Kawa to nie statek kosmiczny i nie trzeba używać kosmicznych technologii zwłaszcza przy tym problemie. Jak się pasta nie sprawdzi to zastosuję coś innego. Sam zrobisz jak uważasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwd89 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 (edytowane) post do usuniecia Edytowane 16 Czerwca 2011 przez Dwd89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butterfly Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Jazdę na wprost uważam za opanowaną :D. Yyyy a na kursie nie uczyli jazdy na wprost,skręcania i innych manewrów? Witaj! i gratuluje nowego nabytku. Cytuj Kobiety z natury są aniołami, ale kiedy połamie im się skrzydła przychodzi im latać na miotle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dwd89 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 (edytowane) ślad zszedł. sam od siebie. bardzo często piszczy mi odpowietrzenie baku. gdzie zlokalizować ten wylot żeby go przeczyścić ? może nie jestem przyzwyczajony ale dostaje szajby z kierunkami. chcąc wyłączyc właczam w drugą stronę. =) Motylku na kurs się dopiero wybieram ;) robił ktoś kat. A w Tychach lub Bielsku ? macie jakiś patent lub znacie jakiś uchwyt do kupienia na tablicę rej. aby pozbyć się seryjnego uchwytu ? na serwis trzeba bedzie zakladac oryginalny uchwyt zeby nie stracic gwarancji czy nie bedzie im to przeszkadzało ? Edytowane 16 Czerwca 2011 przez Dwd89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Jak nie masz A to nie powinieneś jeździć. Żeby wlot przestał Ci piszczeć trzeba go rozwiercić w kilku miejscach. Wystarczy poszukać w googlach. Tak samo uchwyty na blachę. W internecie jest milion różnych fender eliminator kit. Parę stron temu już opisywałem jak wygląda gwarancja. Jest to dość indywidualna sprawa dilera ale każda ingerencja w moto inna nić to co daje producent a zwłaszcza samodzielna robota skutkuje odmową udzielenia jej na dany element. To znaczy, że jeśli zamontujesz sobie diody LED i zjarają Ci instalację to mogą Ci śmiało odmówić naprawienia tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.