wściekły joe Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Witam !!! W związku z tym że muszę wymienić tłumik - pytam Was o radę.Chciałbym Cobry ale koszty to 1/4 wartości sprzętu a za rok szykuję się do wymiany. Polecono mi koncówki wydechów - uniwersalne - wyglądają super tylko jak to brzmi ? Podobno nie mają homologacji ? Np. coś takiego : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=364486233 Cała robota polega na odcięciu części oryginalnych wydechów i założeniu tych końcówek . Poproszę o opinię Może ktoś z Was ma takie zainstalowane i mógłby dołączyć fotki lub filmik_________________Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 To są uniwersalne koncowki za 35 funtów z UK. Nie wiem jak gadają ale są chyba puste w środku więc będzie fajnie. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Cała robota polega na odcięciu części oryginalnych wydechów i założeniu tych końcówek . To bedzie tak samo jakbys wybebeszyl swoje oryginalne wydechy i wtedy jezdzil. Dzwiek super, mocno basowy, taka namiastka pustych :buttrock: Jak myslisz nad zmiana sprzeta i nie chcesz inwestowac kasy, jest to optymalne rozwiazanie.Ja do swojego kupilem calkowicie puste ( a tez bede zmienial ), jednak nie zadne cobry, wiec bylo tanio ;) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wściekły joe Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 To bedzie tak samo jakbys wybebeszyl swoje oryginalne wydechy i wtedy jezdzil. Dzwiek super, mocno basowy, taka namiastka pustych :buttrock: Jak myslisz nad zmiana sprzeta i nie chcesz inwestowac kasy, jest to optymalne rozwiazanie.Ja do swojego kupilem calkowicie puste ( a tez bede zmienial ), jednak nie zadne cobry, wiec bylo tanio ;) Nie robię tego tylko ze względów akustycznych tylko wizualnych - jeden tłumik jest pokiereszowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Miałem takowe w dwóch motocyklach - Virago 535, a potem Volusia. Dźwięk mocny, bo to w środku puste jest. No jakaś wkładka się znajduje, ale symboliczna. Nie wiem, czy w Shadow będziesz musiał ciąć. Chyba wystarczy zdjęcie starych końcówek... Natomiast musisz się liczyć z przebarwieniem końcówek. O ile w Virago nic się zmieniło, o tyle w VL pojawiło się przebarwienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 (edytowane) Miałem takowe w dwóch motocyklach - Virago 535, a potem Volusia. Dźwięk mocny, bo to w środku puste jest. No jakaś wkładka się znajduje, ale symboliczna. Nie wiem, czy w Shadow będziesz musiał ciąć. Chyba wystarczy zdjęcie starych końcówek... Natomiast musisz się liczyć z przebarwieniem końcówek. O ile w Virago nic się zmieniło, o tyle w VL pojawiło się przebarwienie.Też takie miałem w Intruderze po 10tys. km zero przebarwień. W środku mają tylko "łuski" do zatrzymywania spalin, tak więc prawie puste.Za tą kasę można polecić.Pozd. Piter Edytowane 14 Maja 2008 przez bodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Jaka kasa taki produkt. Te taiwańskie wydechy brzmią całkiem nieźle (w środku mają jakieś wytłumienie) ale jakosc chromu to żenada. Jak wynika z postów byc moze konieczne bedzie przeregulowanie gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 To bedzie tak samo jakbys wybebeszyl swoje oryginalne wydechy i wtedy jezdzil. Nie zgadzam się, Michał! Zwłaszcza w Drag Starze zabraknie wstępnego tłumienia i połączenia między kolektorami, które oryginalnie jest zrobione na "tłumikach". Regulacje, jak zanaczają inni Koledzy, praktycznie konieczne - inaczej szybko ponadplają się gniazda zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 To znaczy sie ze jak ja mam teraz zalozone calkowicie puste wydechy to musze cos regulowac ??? :eek: Moto jezdzi bez problemu, przyspiesza jak trzeba, nie strzela anie nie widac zadnych innych objawow.Na trasie przy predkosciach 130-150 idzie jak burza a tylko lekko przebarwila sie rura przy tylnim cylindrze.Bo od takich predkosci raczej mialy prawo sie przebarwic, zwlaszcza jak wyjelem DK :banghead: Jak normalnie jezdze ( do 100 km/h ) praktycznie nic sie nie zmienilo po przekladce z oryginalow a te tez mialem calkowicie wyprute .... Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 gniazda zaworowe dostaja po dupie, inna objetosc wydechu / przepustowosc spalinno chyba ze masz wydechy pod swoje moto, to czasem nie trzeba nic regulowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Takie mam, kupowane wlasnie jako dedykowane do Draga 650 :buttrock: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 hmm z tego co sie orientuje to jak moto jest na wtrysku i wydechy sa pod konkretne moto to sie nic nie robiale co z gaznikowymi to nie wiem, moze niech sie wypowie ktos kto sie orientuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Juz kiedys pytalem i jak napisalem ze nic sie nie dzieje to uzyskalem odpowiedz: nie dotykac jak sie nic nie dzieje tylko jezdzic :buttrock: :biggrin: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Juz kiedys pytalem i jak napisalem ze nic sie nie dzieje to uzyskalem odpowiedz: nie dotykac jak sie nic nie dzieje tylko jezdzic :D :bigrazz: Bo kazdy motocykl inaczej reaguje na takie zmiany. W jednym wszystko bedize ok, w drugim trzeba przeregulowac śrubą od skałdu mieszanki a w innym trzbea zmienić dysze na większe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Dla pewności po założeniu takich wydechów obserwuj kolor świec zapłonowych. Po kilkudziecięciu km powinno być juz coś widać, a po kilkuset napewno. Po swiecach zobaczysz czy trzeba regulacji czy nie.Jak w Electrze zdjąłem wydechy i tak ją paliłem to było juz widać, a nie jeździłem prawie wcale, raptem kilka km a jedna świeca była aż biała od jazdy bez wydechu... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.