Skocz do zawartości

Mufflers - uniwersalne końcówki wydechów - jak to chodzi ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!!

 

W związku z tym że muszę wymienić tłumik - pytam Was o radę.

Chciałbym Cobry ale koszty to 1/4 wartości sprzętu a za rok szykuję się do wymiany.

 

Polecono mi koncówki wydechów - uniwersalne - wyglądają super tylko jak to brzmi ?

Podobno nie mają homologacji ?

 

Np. coś takiego : http://www.allegro.pl/show_item.php?item=364486233

 

Cała robota polega na odcięciu części oryginalnych wydechów i założeniu tych końcówek .

Poproszę o opinię

 

Może ktoś z Was ma takie zainstalowane i mógłby dołączyć fotki lub filmik

_________________

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są uniwersalne koncowki za 35 funtów z UK. Nie wiem jak gadają ale są chyba puste w środku więc będzie fajnie. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała robota polega na odcięciu części oryginalnych wydechów i założeniu tych końcówek .

 

To bedzie tak samo jakbys wybebeszyl swoje oryginalne wydechy i wtedy jezdzil.

Dzwiek super, mocno basowy, taka namiastka pustych :buttrock:

Jak myslisz nad zmiana sprzeta i nie chcesz inwestowac kasy, jest to optymalne rozwiazanie.

Ja do swojego kupilem calkowicie puste ( a tez bede zmienial ), jednak nie zadne cobry, wiec bylo tanio ;)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bedzie tak samo jakbys wybebeszyl swoje oryginalne wydechy i wtedy jezdzil.

Dzwiek super, mocno basowy, taka namiastka pustych :buttrock:

Jak myslisz nad zmiana sprzeta i nie chcesz inwestowac kasy, jest to optymalne rozwiazanie.

Ja do swojego kupilem calkowicie puste ( a tez bede zmienial ), jednak nie zadne cobry, wiec bylo tanio ;)

 

 

Nie robię tego tylko ze względów akustycznych tylko wizualnych - jeden tłumik jest pokiereszowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takowe w dwóch motocyklach - Virago 535, a potem Volusia. Dźwięk mocny, bo to w środku puste jest. No jakaś wkładka się znajduje, ale symboliczna. Nie wiem, czy w Shadow będziesz musiał ciąć. Chyba wystarczy zdjęcie starych końcówek... Natomiast musisz się liczyć z przebarwieniem końcówek. O ile w Virago nic się zmieniło, o tyle w VL pojawiło się przebarwienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takowe w dwóch motocyklach - Virago 535, a potem Volusia. Dźwięk mocny, bo to w środku puste jest. No jakaś wkładka się znajduje, ale symboliczna. Nie wiem, czy w Shadow będziesz musiał ciąć. Chyba wystarczy zdjęcie starych końcówek... Natomiast musisz się liczyć z przebarwieniem końcówek. O ile w Virago nic się zmieniło, o tyle w VL pojawiło się przebarwienie.

Też takie miałem w Intruderze po 10tys. km zero przebarwień. W środku mają tylko "łuski" do zatrzymywania spalin, tak więc prawie puste.

Za tą kasę można polecić.

Pozd. Piter

Edytowane przez bodman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka kasa taki produkt. Te taiwańskie wydechy brzmią całkiem nieźle (w środku mają jakieś wytłumienie) ale jakosc chromu to żenada. Jak wynika z postów byc moze konieczne bedzie przeregulowanie gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bedzie tak samo jakbys wybebeszyl swoje oryginalne wydechy i wtedy jezdzil.

Nie zgadzam się, Michał! Zwłaszcza w Drag Starze zabraknie wstępnego tłumienia i połączenia między kolektorami, które oryginalnie jest zrobione na "tłumikach". Regulacje, jak zanaczają inni Koledzy, praktycznie konieczne - inaczej szybko ponadplają się gniazda zaworowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy sie ze jak ja mam teraz zalozone calkowicie puste wydechy to musze cos regulowac ??? :eek:

Moto jezdzi bez problemu, przyspiesza jak trzeba, nie strzela anie nie widac zadnych innych objawow.

Na trasie przy predkosciach 130-150 idzie jak burza a tylko lekko przebarwila sie rura przy tylnim cylindrze.

Bo od takich predkosci raczej mialy prawo sie przebarwic, zwlaszcza jak wyjelem DK :banghead:

Jak normalnie jezdze ( do 100 km/h ) praktycznie nic sie nie zmienilo po przekladce z oryginalow a te tez mialem calkowicie wyprute ....

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz kiedys pytalem i jak napisalem ze nic sie nie dzieje to uzyskalem odpowiedz: nie dotykac jak sie nic nie dzieje tylko jezdzic :D :bigrazz:

 

Bo kazdy motocykl inaczej reaguje na takie zmiany. W jednym wszystko bedize ok, w drugim trzeba przeregulowac śrubą od skałdu mieszanki a w innym trzbea zmienić dysze na większe....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności po założeniu takich wydechów obserwuj kolor świec zapłonowych. Po kilkudziecięciu km powinno być juz coś widać, a po kilkuset napewno. Po swiecach zobaczysz czy trzeba regulacji czy nie.

Jak w Electrze zdjąłem wydechy i tak ją paliłem to było juz widać, a nie jeździłem prawie wcale, raptem kilka km a jedna świeca była aż biała od jazdy bez wydechu...

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...