Nitomen Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 witam w moim moto w skutek uderzenia galezia jakis czas temu pojawila sie mala ryska od dolu do gory ( ok 1 , 2 cm) prawie rowno na srodku, myslalem ze nie bedzie pekac dalej , ale ostatnio polatalem wiecej po asfalcie z wiekszymi predkoaciami i widac ze ryska z dnia na dzien jest wieksza teraz ma z 5 cm , zastanawiam sie czy mozna to jakos zabezpieczyc przed pekaniem ?? a moze zaspawac , wyrownac zaszpachlowac i zamalowac ? tylko widac ze szybka dosc mocno pracuje w jezdzie ( na bokach doslownie faluje) i nie wiem czy to zda egzamin ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 tak samo, jak pozostałe tego typu uszkodzenia: nawiercić na końcu pęknięcia drobnym wiertłem. inaczej żadne szpachlowanie nie pomożejsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Możesz spróbować zrobić to na "gorąco", ale nie będzie to estetycznie wyglądąć.Możesz też nawiercić otwór zaraz na końcu pęknięcia(wiertło 2-3)i wypełnić go jakimś przeżroczystym klejem, powinno to zatrzymać dalsze pękanie szybki , albo zamiast kleju wciśnij w otwór jakąś zaślepkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 kleiłem kiedyś owiewkę, która bardzo mocno pracowała...Proponuje bardzo grubym papierem zmatować, odtłuścić, kupić poxipol(niezawodny), i na to dociąć kawał ciekej blachy, i powinno trzymac, u mnie sie sprawdziło...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziureq Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 ja bym zrobił tak:od środka zespawał, położył na to szpachel z żywicą i tą siatkę do żywicy i by sie trzymało OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 ok nawiercilem wiertlem 2.5 mm , nawet nie spudlowalem , pekniecie centralnie na srodku otworku :D , teraz tylko klej , mysle ze poxipol bezbarwny da rade bo jest bezbarwny (prawie) i dosc elastyczny Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 aa, zapomniałęm dodac, ze troche przerobiłem już poxipolem, i zauwazyłem że bezbarwny jest mocniejszy, i lepiej sie trzyma, dlaczego to nie wiem, ale tak jest:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.