Skocz do zawartości

yamaha dt 80


KarOr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

pojechalem sobie wczoraj do przychodzni po recepty dla dizadka i w drodze powrotnej moto odmowilo mi posluszenstwa. stracil moc, strzelil w tlumik i zgasl. tlok normalnie kreci, iskra jest bycza, maliwo raCZEJ DOSTAJE ale niechce palic z kopy a jak go na pycha walnolem to po dluzszym czasie pchania zalapal ale niema wolnych obrotow, chodzi cicho tak jakby w silniku niebylo kompresji.... :D trasa moja miala okolo 4km. a przed wyjazdem zachaczylem o orlena i tankowalem 5 litrow + trawol 2T (red) ten trawol poniewaz nie kozystam z dozownika bo slyszalem ze lubia one sie zawiesic i moze sie zatrzec silnik......

 

Co moze byc tego przyczyna?? prosze o pomoc ;p

 

 

PZDR. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom mi sie tez tak wydawalo .. ale kumple mowia ze jjakby to byl pierscien to by wogole niepalil i by sie zawiesil tlok. jeden mowil ze moglo klin zciąć... ale iskra jest.. to niewiem

 

a jak myslicie co to za przyczyna?? trawol mozna wlac? do paliwa? czy ciagnac na dozowniku? nastepnym razem? :P

 

a silnik od 125 bedzie pasowal w ta rame? bo jak bede musial zmieniac cylinder i tlok to wole po kosztach silnik od 125 :smile:

Edytowane przez KarOr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez taqk myslalem;p i tak zrobie ale bedziwe problem z odkreceniem kolanka.. bo strasznie zapieczone juz kiedys probowalem to zorbic zeby oblokowac dyfa ale sie poddalem. teraz niema innej opcji trzeba to jakos odkrecic... :D Bede sie meczyl.. ;)

 

 

dzieki za podpowiedzi i czekam na kolejne :)

PZDR.

 

 

 

Udało mi sie odkrecic te kolanko glowica sciagnieta cylinder rowniez. non o no ^^ pierscionek wywalilo (szczescie ze niewpadl w korbowod ^^) tlok sie ukruszyl troche... jak bede mial mozliwosc to jutro wzuce zdjecie. i teraz powiedzcie co robic? na pewno nowy tlok.. tylko jaki bo cylinder chyba do szlifu..?? gdzie mozna szlifowac cylindry? i moze odrazu glowice zplanowac? co wy na to?

 

prosze o doradzenie.. co robic zeby bylo dobrze albo lepiej ;) z gory dzieki i pozdrawiam ;)

Edytowane przez KarOr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż zdjęcia...........tłok skoro jest ukruszony to na bank wymiana pierścienie też natomiast cylinder ma słady złamanego pierścienia ?? to jest zwykła tuleja żeliwna szlif powinien z 30-40 zł kosztować ...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto kilka zdjec tloka i kanalu cylindra:

tłok1

tłok2

tłok3

tłok4

cylinder1

cylinder2

cylinder3

cylinder4

cylinder5

 

co jesli nieweim czy moto juz mialo kiedys szlif? jaki dobrac tłoczek do tego jak bedzie juz po szlifie?

Ja to ci powiem tak. Znajdź sobie tego szlifierza i pokarz mu ten cylinder żeby zobaczył swoim okiem (i miarką) czy nie ma czasem "jajka" w cylindrze i jaką średnice masz kupić.

Objaśnienie do "jajka": tak to wygląda że środek wysokości cylinkra wyciera sie najbardziej bo ma tam cały czas kontakt z tłokiem. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...