KarOr Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Witampojechalem sobie wczoraj do przychodzni po recepty dla dizadka i w drodze powrotnej moto odmowilo mi posluszenstwa. stracil moc, strzelil w tlumik i zgasl. tlok normalnie kreci, iskra jest bycza, maliwo raCZEJ DOSTAJE ale niechce palic z kopy a jak go na pycha walnolem to po dluzszym czasie pchania zalapal ale niema wolnych obrotow, chodzi cicho tak jakby w silniku niebylo kompresji.... :D trasa moja miala okolo 4km. a przed wyjazdem zachaczylem o orlena i tankowalem 5 litrow + trawol 2T (red) ten trawol poniewaz nie kozystam z dozownika bo slyszalem ze lubia one sie zawiesic i moze sie zatrzec silnik...... Co moze byc tego przyczyna?? prosze o pomoc ;p PZDR. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Zmierz kompresje. Jeśli nie trzyma wolnych obrotów, to prawdopodobnie tłoczek do wymiany. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 na moj gust to wylamany pierscien albo cos w tym stylu, nie odpalaj moto ani nie krec silnikiem tylko od razu rozbieraj gore, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 (edytowane) nom mi sie tez tak wydawalo .. ale kumple mowia ze jjakby to byl pierscien to by wogole niepalil i by sie zawiesil tlok. jeden mowil ze moglo klin zciąć... ale iskra jest.. to niewiem a jak myslicie co to za przyczyna?? trawol mozna wlac? do paliwa? czy ciagnac na dozowniku? nastepnym razem? :P a silnik od 125 bedzie pasowal w ta rame? bo jak bede musial zmieniac cylinder i tlok to wole po kosztach silnik od 125 :smile: Edytowane 9 Maja 2008 przez KarOr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 pierścionek mógł wystrzelić prosto w okno wylotowe nie robiąc szkody .ściągnij cylinder i będziesz wiedział co się narobiło Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 (edytowane) tez taqk myslalem;p i tak zrobie ale bedziwe problem z odkreceniem kolanka.. bo strasznie zapieczone juz kiedys probowalem to zorbic zeby oblokowac dyfa ale sie poddalem. teraz niema innej opcji trzeba to jakos odkrecic... :D Bede sie meczyl.. ;) dzieki za podpowiedzi i czekam na kolejne :) PZDR. Udało mi sie odkrecic te kolanko glowica sciagnieta cylinder rowniez. non o no ^^ pierscionek wywalilo (szczescie ze niewpadl w korbowod ^^) tlok sie ukruszyl troche... jak bede mial mozliwosc to jutro wzuce zdjecie. i teraz powiedzcie co robic? na pewno nowy tlok.. tylko jaki bo cylinder chyba do szlifu..?? gdzie mozna szlifowac cylindry? i moze odrazu glowice zplanowac? co wy na to? prosze o doradzenie.. co robic zeby bylo dobrze albo lepiej ;) z gory dzieki i pozdrawiam ;) Edytowane 9 Maja 2008 przez KarOr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 pokaż zdjęcia...........tłok skoro jest ukruszony to na bank wymiana pierścienie też natomiast cylinder ma słady złamanego pierścienia ?? to jest zwykła tuleja żeliwna szlif powinien z 30-40 zł kosztować ... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 oto kilka zdjec tloka i kanalu cylindra:tłok1tłok2tłok3tłok4cylinder1cylinder2cylinder3cylinder4cylinder5 co jesli nieweim czy moto juz mialo kiedys szlif? jaki dobrac tłoczek do tego jak bedzie juz po szlifie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 oto kilka zdjec tloka i kanalu cylindra:tłok1tłok2tłok3tłok4cylinder1cylinder2cylinder3cylinder4cylinder5 co jesli nieweim czy moto juz mialo kiedys szlif? jaki dobrac tłoczek do tego jak bedzie juz po szlifie?Ja to ci powiem tak. Znajdź sobie tego szlifierza i pokarz mu ten cylinder żeby zobaczył swoim okiem (i miarką) czy nie ma czasem "jajka" w cylindrze i jaką średnice masz kupić.Objaśnienie do "jajka": tak to wygląda że środek wysokości cylinkra wyciera sie najbardziej bo ma tam cały czas kontakt z tłokiem. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.