55555 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 o ile dobrze pamietam a z tym mam problemy to w tej hondzie przy pompie wody jest łożysko które powinno był z jednej strony ( od strony pompy) z uszczelniaczem sprawdz czy masz łozysko z czy bez uczczelniacza od strony skrzyni łożysko nie bedzie miało uszczelniacza (smarowanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Plyn chlodniczy wlewa się do zbiorniczka wyrownawczego , a olej do skrzyni .proponuję to zapamiętac NIE MA MOZLIWOSCI DOSTAWANIA SIĘ PLYNU CHLODNICZEGO DO OLEJU I NA ODWROT! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek-wawa Opublikowano 14 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Plyn chlodniczy wlewa się do zbiorniczka wyrownawczego , a olej do skrzyni .proponuję to zapamiętacNIE MA MOZLIWOSCI DOSTAWANIA SIĘ PLYNU CHLODNICZEGO DO OLEJU I NA ODWROT! A o ile idziesz ze jest.Jak by nie bylo to nie mial bym tego problemu.Dostaje sie przez simer ktory jest w pompie wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 (edytowane) Teraz to żeś ładnie wymyslił kacpextreme :) Wiesz co bartek może wina jest w tym mechanicznym uszczelnieniu, można to dokupic jako zestaw naprawczy pompy wodnej ale kosztuje to koło 100zł w sklepie klasa szukaj pod mtx 80r2 ale pewnieości nie ma ze to pomoze :icon_mrgreen: A jeszcze powiem ze nawet paliwo sie może dostać z olejem do płynu chłodniczego jak masz uszczelke pod głowica kaput :) Edytowane 15 Maja 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek-wawa Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Teraz to żeś ładnie wymyslił kacpextreme :biggrin: Wiesz co bartek może wina jest w tym mechanicznym uszczelnieniu, można to dokupic jako zestaw naprawczy pompy wodnej ale kosztuje to koło 100zł w sklepie klasa szukaj pod mtx 80r2 ale pewnieości nie ma ze to pomoze :biggrin: A jeszcze powiem ze nawet paliwo sie może dostać z olejem do płynu chłodniczego jak masz uszczelke pod głowica kaput :crossy: Tez zastanawiałem nad tym zestawem naprawczym tylko ze nie ma żadnej pewności ze to coś da a szkoda 100zl wywalać w błoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 jesli jest rozwalony ktorykolwiek zimer to wszystko wylatuje na asfalt a nie przedostaje sie zobacz ze masz taką rurke pod pompą wody - przez nią wylatuje olej lub plyn chl. jesli uszczelniacz przepuszcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziro Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Mialem ten sam problem lecz zrobilem tak ze kupilem 2 zimery i wsadzilem jednego w dobro strone i drugiego w drugo i pyka do dnia dzisiejszego;p;p :D :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 (edytowane) sorki za spam ale przez przypadek podwojnie kliknolem ;/ (to z nerwow na moto) ;) prosze moderatora o usuniecie tego posta Edytowane 23 Maja 2008 przez KarOr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 panowie a co powiecie na moj problem? (niechcialem juz zakladac nowego tematu) otoz robilem szlifa w ojej detce i oczywiste ze jak zakladalem teraz sylinder i tloczek to uszczelki powymienialem. ale dostaje mi sie plyn chlodniczy do korby... :biggrin: :cool: ;/ jak mam sie jego pozbyc z korbowodu? i jak go wyeliminowac z komory spalania??? z gory dzieki pzdr. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 panowie a co powiecie na moj problem? (niechcialem juz zakladac nowego tematu) otoz robilem szlifa w ojej detce i oczywiste ze jak zakladalem teraz sylinder i tloczek to uszczelki powymienialem. ale dostaje mi sie plyn chlodniczy do korby... ;) :evil: ;/ jak mam sie jego pozbyc z korbowodu? i jak go wyeliminowac z komory spalania??? z gory dzieki pzdr. :wink: Nadal męczysz się z tym płynem ? widze trzy opcje 1 Zakładając cylinder rozerwała się którać uszczelka ( są bardzo delikatne to bym się nie zdziwił2 Masz dziure/pęknięcie w karterze przez którą cieknie ( jeśli cylek też gdzieś ma pęknięcie to może puszczać płyn do kanalików a ten sobie spływa na dno komory korbowej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarOr Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 zkrecilem jeszcze reaz motorek i mysle ze bedzie dobrze.ale boje sie ze dalej bedzie sie laloco prawda moto juz chodzi ma wolne kreci sie na 1tyś.zobaczymy co czas pokarze :banghead:dzieki. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 trzeba było sprawdzić dokładnie obwód płynu w cylindrze i ewentualnie cieniutko silikonem technikola posmarowac i złożyć ale czysto i dokładnie i nie ma mowy żeby się gdzieś lało tam... Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.