żubr Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 noo te 10 kilo trzeba doliczyc na enduro-pierdołki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Zubr nie zrozumielismy sie :D CHodzilo mi o exc 525 ;) wyczytalem ze wazy 117kg.117 :P a co powiesz o 126 w moim EXC? Nie narzekam tylko śmigam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 No ale Ty masz 27 lat i pewnei masz jako taka posture :) Ja taki potezny nie jestem mam raczej szczupla sylwetke i daltego szukam cos lekkiego. Nie wiem czy to 117 nie bedzie za ciezkie dla mnie. Waze tylko 70kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillyboy Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 No ale Ty masz 27 lat i pewnei masz jako taka posture :P Ja taki potezny nie jestem mam raczej szczupla sylwetke i daltego szukam cos lekkiego. Nie wiem czy to 117 nie bedzie za ciezkie dla mnie. Waze tylko 70kg.Ile waży 300 podejrzewam że podobnie, a jej się nie boisz :) Mam brata w twoim wieku którego czasami sadzam na moim moto i 0 stresu że sobie z nim nie da rady. A nawet gdyby to zawsze jeździmy w dwóch więc spokojnie z większości opresji się wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Mam pytanko jeszcze. Chyab sie przekonalem do exc. Co ile tak mniej wiecej trzeba wymieniac w nim olej ? I regulacja zaworow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Mam pytanko jeszcze. Chyab sie przekonalem do exc. Co ile tak mniej wiecej trzeba wymieniac w nim olej ? I regulacja zaworow ? Uzyj szukajki było już o tym sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Znowu zwatpilem. Gadam z kumplami i mi mowila zeby nie brac bo za mocne i sie nic nie naucze na exc 525. Co o tym myslicie ? bo ja juz kurde zwatpilem :icon_biggrin: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Znowu zwatpilem. Gadam z kumplami i mi mowila zeby nie brac bo za mocne i sie nic nie naucze na exc 525. Co o tym myslicie ? bo ja juz kurde zwatpilem :wink: :)Jak chcesz się nauczyć to kup najlepiej setkę i jeździj 2 sezony na torze z czego drugi po zawodach amatorskich. Bo w enduro to na czymkolwiek ciężko Ci będzie się nauczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neken Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Jak dobrze pamiętam wybierałeś pomiędzy CRF 450 a jakimś EXC np. 525? Nie rozumiem więc co tu ma mocdo znaczenia. Oba się piekielnie mocne. Skoro masz 300 w dwusuwie to moc jest na tym samym poziomie, jeśli jesteś w stanie ogarnąć 300-kę to problemu z 450 CRF bądź 525 EXC miał nie będziesz. Jeśli czujesz że to zbyt dużo i wolisz coś co pozwoli Ci szkolić technikę jazdy to bierz coś mniejszego, polecam 200 EXC w dwusuwie, moim zdaniem genialny do nauki techniki jazdy enduro (ewentualnie ćwiarę ale to już wyrywa rączki :wink: ) bądź, jeśli musi to być 4T to 250 EXC ale raczej jak najmłodszy model. Jeśli masz zamiar jeździć więcej po torze to EXC odpada - nie ten zawias i nie ta waga, skrzynię pomijam da się z nią żyć :) . Bierz CRF. Jeśli natomiast większość czasu będziesz spędzał w "lesie" to zdecydowanie przewagę ma tutaj EXC (choćby za rozrusznik, miękko zestrojony zawias i zdecydowanie lepiej do takiej jazdy zestrojoną skrzynię), skrzynia CRF jest typowo zestrojona na tor i to się czuje! Wiem, wiem, wiem, CRF da się jeździć po lesie (i to jak tylko wymaga to sporych umiejętności) a EXC po torze, tylko po co? Moim zdaniem motor trzeba dobrać pod teren w którym będzie się więcej "przebywać" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Wiem, wiem, wiem, CRF da się jeździć po lesie (i to jak tylko wymaga to sporych umiejętności) a EXC po torze, tylko po co? Moim zdaniem motor trzeba dobrać pod teren w którym będzie się więcej "przebywać"EXC 525 na torze sprawuje się wyśmienicie pod warunkiem że umiesz go opanować, w 2006 roku znajomy startował na takim w mistrzostwach strefy zachodniej (100% motocross) to niewielu było kozaków którzy byli w stanie go dogonić. W sumie tak jest do dzisiaj tylko że teraz startuje na SX-F 505, ale podobno chce zmienić na EXC-F 530 bo twierdzi że 505 za słabe :wink: Ja tam jestem za tym żeby każdy komu zależy na technice jazdy kupował setę i uczył się jeździć w motocrossie, a jeśli ktoś potrzebuje sprzętu do enduro i motocross go nie jara to nie ma różnicy czy kupi 125 450 czy 525 techniki i tak się nie nauczy tak jak w motocrossie. W takim wypadki już lepiej kupić coś co wybacza więcej błędów czyli większą pojemność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neken Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) EXC 525 na torze sprawuje się wyśmienicie pod warunkiem że umiesz go opanować... CRF 450 w lesie sprawuje się wyśmienicie pod warunkiem że umiesz go opanować... :biggrin: w 2006 roku znajomy startował na takim w mistrzostwach strefy zachodniej (100% motocross) to niewielu było kozaków którzy byli w stanie go dogonić. W sumie tak jest do dzisiaj tylko że teraz startuje na SX-F 505 Z kolei S. Krywult jeździł w Mistrzostwach Polski enduro SX-F 505 i szło mu świetnie :wink: Takie gadanie nic nikomu nie da. Już pisałem że te maszyny dają radę w "zamiennych warunkach" co nie znaczy że zostały do tego stworzone. W sumie tak jest do dzisiaj tylko że teraz startuje na SX-F 505, ale podobno chce zmienić na EXC-F 530 bo twierdzi że 505 za słabe Aha i 530 EXC nie ma podejścia do 505 SX-F Edytowane 7 Maja 2008 przez neken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Aha i 530 EXC nie ma podejścia do 505 SX-FNo nie wiem porównywałeś? Jeśli tak to muszę go ostrzec że zostaje jedynie CR500AF :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neken Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (edytowane) No nie wiem porównywałeś? Jeśli tak to muszę go ostrzec że zostaje jedynie CR500AF :biggrin: Widziałem na torze w akcji oba moto (naraz), prowadzone przez zawodowców. SX-F 505 zdecydowanie szybszy! Pozostaje tak jak piszesz CR500AF bądź ostatecznie ATK 700 Intimidator (700ccm w dwusuwie) :biggrin: Edytowane 7 Maja 2008 przez neken Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Widziałem na torze w akcji oba moto (naraz), prowadzone przez zawodowców. SX-F 505 zdecydowanie szybszy! Pozostaje tak jak piszesz CR500AF bądź ostatecznie ATK 700 Intimidator (700ccm w dwusuwie) :crossy:Silnik tylko jest na allegro. http://moto.allegro.pl/item354747371_zabel...uad_cr_500.html A tak do tematu to sam bym wybrał właśnie crf 4.5 (sam też chyba takie moto kupie). O moc sie nie bój. Będzie dobrze aby z wszystko z głową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Panowie: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.