Skocz do zawartości

Sx 450,Crf 450,Sx 525 albo Sx 520


Rekomendowane odpowiedzi

No ale Ty masz 27 lat i pewnei masz jako taka posture :P Ja taki potezny nie jestem mam raczej szczupla sylwetke i daltego szukam cos lekkiego. Nie wiem czy to 117 nie bedzie za ciezkie dla mnie. Waze tylko 70kg.

Ile waży 300 podejrzewam że podobnie, a jej się nie boisz :) Mam brata w twoim wieku którego czasami sadzam na moim moto i 0 stresu że sobie z nim nie da rady. A nawet gdyby to zawsze jeździmy w dwóch więc spokojnie z większości opresji się wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu zwatpilem. Gadam z kumplami i mi mowila zeby nie brac bo za mocne i sie nic nie naucze na exc 525. Co o tym myslicie ? bo ja juz kurde zwatpilem :wink: :)

Jak chcesz się nauczyć to kup najlepiej setkę i jeździj 2 sezony na torze z czego drugi po zawodach amatorskich. Bo w enduro to na czymkolwiek ciężko Ci będzie się nauczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamiętam wybierałeś pomiędzy CRF 450 a jakimś EXC np. 525? Nie rozumiem więc co tu ma moc

do znaczenia. Oba się piekielnie mocne.

Skoro masz 300 w dwusuwie to moc jest na tym samym poziomie, jeśli jesteś w stanie ogarnąć 300-kę to problemu z 450 CRF bądź 525 EXC miał nie będziesz.

 

Jeśli czujesz że to zbyt dużo i wolisz coś co pozwoli Ci szkolić technikę jazdy to bierz coś mniejszego,

polecam 200 EXC w dwusuwie, moim zdaniem genialny do nauki techniki jazdy enduro (ewentualnie ćwiarę ale to już wyrywa rączki :wink: ) bądź, jeśli musi to być 4T to 250 EXC ale raczej jak najmłodszy model.

 

Jeśli masz zamiar jeździć więcej po torze to EXC odpada - nie ten zawias i nie ta waga, skrzynię pomijam da się z nią żyć :) . Bierz CRF.

Jeśli natomiast większość czasu będziesz spędzał w "lesie" to zdecydowanie przewagę ma tutaj EXC (choćby za rozrusznik, miękko zestrojony zawias i zdecydowanie lepiej do takiej jazdy zestrojoną skrzynię), skrzynia CRF jest typowo zestrojona na tor i to się czuje!

 

Wiem, wiem, wiem, CRF da się jeździć po lesie (i to jak tylko wymaga to sporych umiejętności) a EXC po torze, tylko po co? Moim zdaniem motor trzeba dobrać pod teren w którym będzie się więcej "przebywać"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem, wiem, CRF da się jeździć po lesie (i to jak tylko wymaga to sporych umiejętności) a EXC po torze, tylko po co? Moim zdaniem motor trzeba dobrać pod teren w którym będzie się więcej "przebywać"

EXC 525 na torze sprawuje się wyśmienicie pod warunkiem że umiesz go opanować, w 2006 roku znajomy startował na takim w mistrzostwach strefy zachodniej (100% motocross) to niewielu było kozaków którzy byli w stanie go dogonić. W sumie tak jest do dzisiaj tylko że teraz startuje na SX-F 505, ale podobno chce zmienić na EXC-F 530 bo twierdzi że 505 za słabe :wink:

 

Ja tam jestem za tym żeby każdy komu zależy na technice jazdy kupował setę i uczył się jeździć w motocrossie, a jeśli ktoś potrzebuje sprzętu do enduro i motocross go nie jara to nie ma różnicy czy kupi 125 450 czy 525 techniki i tak się nie nauczy tak jak w motocrossie. W takim wypadki już lepiej kupić coś co wybacza więcej błędów czyli większą pojemność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EXC 525 na torze sprawuje się wyśmienicie pod warunkiem że umiesz go opanować...

 

CRF 450 w lesie sprawuje się wyśmienicie pod warunkiem że umiesz go opanować... :biggrin:

 

w 2006 roku znajomy startował na takim w mistrzostwach strefy zachodniej (100% motocross) to niewielu było kozaków którzy byli w stanie go dogonić. W sumie tak jest do dzisiaj tylko że teraz startuje na SX-F 505

 

Z kolei S. Krywult jeździł w Mistrzostwach Polski enduro SX-F 505 i szło mu świetnie :wink:

 

Takie gadanie nic nikomu nie da. Już pisałem że te maszyny dają radę w "zamiennych warunkach" co nie znaczy że zostały do tego stworzone.

 

W sumie tak jest do dzisiaj tylko że teraz startuje na SX-F 505, ale podobno chce zmienić na EXC-F 530 bo twierdzi że 505 za słabe

 

Aha i 530 EXC nie ma podejścia do 505 SX-F

Edytowane przez neken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem porównywałeś? Jeśli tak to muszę go ostrzec że zostaje jedynie CR500AF :biggrin:

 

Widziałem na torze w akcji oba moto (naraz), prowadzone przez zawodowców. SX-F 505 zdecydowanie szybszy!

 

Pozostaje tak jak piszesz CR500AF bądź ostatecznie ATK 700 Intimidator (700ccm w dwusuwie) :biggrin:

Edytowane przez neken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem na torze w akcji oba moto (naraz), prowadzone przez zawodowców. SX-F 505 zdecydowanie szybszy!

 

Pozostaje tak jak piszesz CR500AF bądź ostatecznie ATK 700 Intimidator (700ccm w dwusuwie) :crossy:

Silnik tylko jest na allegro.

http://moto.allegro.pl/item354747371_zabel...uad_cr_500.html

 

A tak do tematu to sam bym wybrał właśnie crf 4.5 (sam też chyba takie moto kupie). O moc sie nie bój. Będzie dobrze aby z wszystko z głową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...