BIL Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 (edytowane) Był 2.8 TD we frocie A. Isuzu silnik to był i był, ze słyszenia wiem, że dobry. Jak mu się coś niepodobało to korbowód wychodził bokiem :evil: Trzeba dbać o ten silnik. Mało kto wie, ale ISUZU jest liderem na świecie w produkcji silników do ciężarówek. tzn. robi dobre diesle ! Jak chcesz się dowiedzieć czegoś więcej to http://www.rajdy4x4.pl/ - forum Edytowane 3 Maja 2008 przez BIL Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawn311 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 wersja A nie ma silnika 2.8d . tylko 2.3 z omegi . jesli auto ma tylko jechac i malo palic to moze byc . do niczego wiecej sie nie nadaje. jesli chcesz pojezdzic to szukaj z jak najwiekszym [np. 3.2l ]benzynowcem i zagazuj dziada. wyjdzie ci w miare tanio jazda a i mocy bedzie pod dostatkiem jesli juz uparles sie na diesla to zdecydowanie lepszy bedzie nissan terrano l z silnikiem 2.7 d. sa wersje 5cio drzwiowe . w teren super i zdecydowanie mocniejsze od opla. ja jestem pasjonatem jeepa . mam wranglera , ale mialem cherokee z silnikiem 4.0 z lpg. nie ma bata na te auta. w miare tanie , czesci sa i w sumie najlepsze do modyfikacji wszelkich no i w terenie spoko. zapraszam na www.jeep.org.pl tam sie dowiesz wszystkiego o jeepach. o innych mozesz poczytac na www.rajdy.4x4.pl ;) To jak wytłumaczysz fakt, że Frontera A '96 z silniczkiem 2.8 TDI stoi na moim podjeździe do garażu?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 fakt, zle to powiedzialem . zasugerowalem sie pierwszymi latami produkcji :)jakos tak mi sie skojarzylo ze A to bylo do 95r. sorki ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afish Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 na forum podanym przez was juz troche poczytalem .... spawn311napisz mi jak mozesz jakie masz spalanie w miescie i na trasie bo w terenie to i tak malo kto liczy :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
typeR Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Kiedyś złapałem przejściową fazę na autko terenowe i wgryzłem się w temat. Na początku opel był jedną z opcji, ale bardzo szybko odpadł. Oto dlaczego: 1. Mały wybór wersji silnikowych i w ogóle słabe silniki (115 km w tak dużym samochodzie to porażka!)2. Słaba blacharka3. Samochód nie nadaje się do offroad'u - ewentualnie do pomykania po polnych drogach.4. Na trasę również się nie nadaje, patrz punkt 1 (czyli w zasadzie do niczego się nie nadaje :rolleyes:)5. Bardzo słabe wyposażenie (często spotyka się szyby na gałki, no i ta paskudna tapicerka) W końcu wybór padł na Jeepa Cherokee 4.0 (rzędowa sóstka w benzynie) lub Grand Cherokee 5.2 V8 -> oczywiście z gazem. Moim zdaniem w tym zakresie cenowym (okolice 20.000) nie ma lepszej opcji. Ale w końcu się rozmyśliłem i kupiłem małe sportowe coupe :clap: Cytuj http://lolcats.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Jezdzilem dwa lata fronterą sport rocznik 1993 ( trzy drzwiowe 2.0 benzyna ). - "SPORT" jest dane na wyrost.- silnik nie daje za bardzo rady z ciężkim autem.- auto zdecydowanie nie nadaje się do prawdziwego terenu. Jakieś lekkie wertepki OK, ale nie poszalejesz.- w wersji trzydrzwiowej jest b.maly bagażnik. Ja miałem gaz, więc bagażnik był wręcz motocyklowy.- Ceny części może nie są wysokie jak na terenówkę, ale jak ktoś jeździł osobowym to będzie bolało. wiele części da się wziąc od omegi, ale np. w zawieszeniu każdy bzdet kosztuje 4x wiecej niz powinien. No i opony. Nowe na moje felgi kosztowały od 480zł sztuka. + złego słowa nie mogę powiedziec na blachę, na którą wszyscy w oplach narzekają. Moja była elegancka cały czas.+ fajnie się prowadzi - mnie generalnie się dobrze nią jeździło.+ spalanie na poziomie 14l gazu bez rozkręcania przednich sprzęgiełek uważam za przyzwoity wynik w takim aucie. Jeśli bierzesz benzynę to nie wież nikomu kto bajeruje że to auto łyknie 9l+ możliwośc szybkiego demontażu dachu, chociaż niestety gdzieś go trzeba schowac.+ szukając można znaleźc te auta w stosunkowo dobrym stanie bo wiele jeździło w niemczech jako wóz na weekendy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zastanów się nad Mitsubishi Pajero - nie dość że lepszy od Frontery to i lepiej wygląda (szczególnie w czarnym metaliku).Też miałem kiedyś przejściową fazę na kupno terenówki i oglądałem mnóstwo modeli i dla każdego robiłem podsumowanie punktowe (wygląd, spalanie, koszty utrzymania/ceny części, awaryjność). Finalnie zwycięzcą został właśnie Pajero!A nie kupiłem takiego modelu tylko dlatego, że mojej piękniejszej połowie (łącznie z moją córką) spodobał się Space Star - dwóch na jednego, nie miałem szans :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 kup xj 4.0 i bedziesz przezadowolomy;)jeep to jeep :biggrin: a nie jakies tam polsrodki Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelig Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Froterka jest kompletnie bez sensu. Ani trochę terenowe. Na drogę za to nie nadaje się ...z powodu niby terenowej konstrukcji: sztywny most z tyłu, rama, wysoki środek ciężkości. Jeżeli szukasz samochodu, który byłby terenówką, to:- bardziej terenową: disco- bardziej drogowo-uniwersalną: szeroki (choć również dostosowywalną do terenu) Oba nie wymagają udowadniania swoich właściwości, są solidne, duża dostępność tanich (!) części zamiennych i akcesoriów terenowych etc. Są również w tym kraju ludzie, którzy potrafią je przyzwoicie serwisować. Oczywiście jedyną prawdziwą terenówką pozostaje Defender :biggrin: Zelig (LR Defender 90) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 (edytowane) Oczywiście jedyną prawdziwą terenówką pozostaje Defender smile.gif ja jednak mysle ze wrangler ;) Edytowane 5 Czerwca 2008 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Nie no, panowie! temat nie był o prawdziwych terenówkach ( w tej kwestii moje zdanie- defender w 8 sytuacjach na 10 objedzie zakopanego wranglera :P. Dalej na liście przydatnych sprzętów jest stary patrol. Oczywiście z założeniem ze mówimy o klasie średniej gdzie nie klasyfikujemy unimoga ). trzymajmy się kwestii frontery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandziorka400 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Panowie a jak z zywotnoscia silnika diesla 2,5 ?? fronterka po '97 r, albo ktory z diesli cechowal sie najmniejsza bezawaryjnoscia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 ja mialem doczynienia tylko z benzyna, wiec o dieslu wiem tylko z rozmow np. z mechanikiem. Zasiegnij opini o omegach z tych rocznikow. Aut jest znacznie wiecej, wiec latwiej sie dokopiesz a silniki te same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 a to nie przypadkiem 2.4 TDS z BMW ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.