Gość komandosek Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Siema! od jakiegos czasu troche się motam z wyborem motocykla; chcialem kupic cos, co nadawało by się i do jazdy w terenie i na jezdzenie po miescie(na samą uczelnie mam 15km).jak na razie nie stac mnie na supermoto za 15k; tak więc zastanawialem sie nad crm125 supermoto. Czy nadaje sie on do codziennego, bezawaryjnego uzytkowania? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 A czemu by nie ?? :banghead: Coś pomiędzy DT, KMX a WR, EXC :icon_razz: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 ja nie widze żadnego problemu w jeździe tym moto na codzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 jasne że sie nadaje :biggrin: crm nadaje sie do wszystkiego :notworthy: mocniejsza od kmx 125 czy dt125 cenowo podobnie... ta moc jest najfajniejsza coś koło 35KM więcej od kmx i dt ale mniej od EXC z tą róznicą że w EXC mamy remonty co troche a crm można kilka sezonów na 1 tłoku jeździć ... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 to ja troche bardziej wyjasnie. pytam się, bo crmkę to ja widzialem jedynie na obrazku, tudziez youtube i nie mam zadnego doswiadczenia z nowoczesnymi dwutaktami. trche czytalem o okresowych wymianach, awaryjnosci tego typu silników i zbyt dobrze nie wiem czego moglbym się spodziewać jezdzac takowym na codzien. W sumie jazdy 'z przymusi' mam stosunkowo duzo, robie tak 40km dziennie.a ten pomysl wpadl mi do glowy, bo jak sie okazalo, jezdzac zwyklą yamaszką tw125 a'la supermoto mozna zamknąc opone na 8 hehhe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 to ja troche bardziej wyjasnie. pytam się, bo crmkę to ja widzialem jedynie na obrazku, tudziez youtube i nie mam zadnego doswiadczenia z nowoczesnymi dwutaktami. trche czytalem o okresowych wymianach, awaryjnosci tego typu silników i zbyt dobrze nie wiem czego moglbym się spodziewać jezdzac takowym na codzien. W sumie jazdy 'z przymusi' mam stosunkowo duzo, robie tak 40km dziennie.a ten pomysl wpadl mi do glowy, bo jak sie okazalo, jezdzac zwyklą yamaszką tw125 a'la supermoto mozna zamknąc opone na 8 hehhe ;)Nie są to jakieś drogie sprawy, tłok ok 300zł, jeśli dużo śmigasz to pewnie 1 na sezon, do tego opony, zestaw napędowy itp. Generalnie utrzymanie takiego sprzęta dużo nie kosztuje. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 z tego co wiem crm ma silnik od nsr 125 (tak mi mówił jackuzy) no to mam kumpla co ma nsr i już 3 sezon zaczyna bez zaglądania do silnika a nie oszczędza jej (samo to że mu pali koło 7 mówi jak ją traktuje kręci pod czerwone pole ściga sie z innymi ...)więc normalnie jeżdząc dużo czasu minie nim zajrzysz do silnika... nie chce ci robić sieczki z pomysłu ale jeśli nie potrzebujesz ścigać się ze wszystkim co napotkasz to możesz 125 4t ?? dr 125 xlr125 ?? nie wiem dokładnie na czym polega supermoto(2 takie same koła i opony szosowe czy jeszcze jakieś róznice w stosunku do enduro??)4 t to 4t lepszy do jazdy po mieście bo elastyczniejszy do tego pali średnio 2x mniej (dr 125 3/100 trasa 70km/h 1 osoba a kmx 125 5.5/100 70km/h trasa 1 osoba)4t jest zawsze bardziej żywotny od 2t wymiane oleju robisz rzadz\iej niż w wlewasz do dozownika 4t ma fajniejszy dźwięk ... ale jak uważasz chyba że zależy ci na mocy ;) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 chce kupic supermoto do zabawy, nie musze sie scigac z kazdym kogo napotkam na drodze. najlepiej przejade sie do handlarza i sam ocenie czy dobrze sie czuje na 125, czy tez poczekac i kupic cos wiekszego.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 (edytowane) pozdrawiam nie wiem dokładnie na czym polega supermoto(2 takie same koła i opony szosowe czy jeszcze jakieś róznice w stosunku do enduro??) Supermoto ma mniejsze koła od enduro i o ile sie nie myle to grubsze. pozdrawiam Edytowane 1 Maja 2008 przez ziomek91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 hamulec przedni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 że co ???z reguły supermoto to juz nazywane są tak enduro po prostu na szosowych oponkach na 17 bądz 16(żadko spotykane rozwiązanie). Z fabryki sprzęty sm i enduro rużnią się chociażby zawiechą. hamulec przedniw sensie że co ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Chodzilo mu zapewne o to iz tarcza hamulcowa w supermoto jest o wiele wieksza niz w motocyklu do jazdy terenowej...tak samo jak zawieszenie ma twardsze nastawy :clap: Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kover Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 jasne że sie nadaje :D crm nadaje sie do wszystkiego :D mocniejsza od kmx 125 czy dt125 cenowo podobnie... ta moc jest najfajniejsza coś koło 35KM więcej od kmx i dt ale mniej od EXC z tą róznicą że w EXC mamy remonty co troche a crm można kilka sezonów na 1 tłoku jeździć ... No nie ... do 35 kucy to CRMie daleko :] Jeśli chodzi o różnice miedzy enduro - supermoto to jest ich sporo ... te najważniejsze zostały już wymienione: heble koła zawieszenie. Do jazdy na co dzień w zupełności wystarczy zmiana kół na "siedemnastki" bo do jakiś większych szaleństw CRM i tak sie nie nadaje chociaż byś tam wszystko wymienił :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 na pewno kupil bym juz przerobioną na sm, ostatnio widzialem taką na allegro. zastanawialem sie tez nad mz125 sma tu crm 125 sm w akcji: http://www.youtube.com/watch?v=2pdqqS9_7IU :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Chodzilo mu zapewne o to iz tarcza hamulcowa w supermoto jest o wiele wieksza niz w motocyklu do jazdy terenowej...tak samo jak zawieszenie ma twardsze nastawy :eek:No dokładnei kolego o to mi chodziło :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.