michoa Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 zróbmy to tak żeby miał nogi d..e i piersi (czyli najważniejsze ) 1.czemu wymieniłes tłok ?? tak celowałeś w jakąs usterke czy wymieniłeś na chybił trafił ??2.co to znaczy gaźnik cały mokry ??leje sie gdzieś z niego czy po prostu jest wilgotny ?? uszczelki ma ??3.moto pali normalnie czy za dużo ??4.mocno dymi ??5.próbowałeś regulować gaźnik ??6.pływak wyciągałeś i moczyłeś np w jakimś pudełku czy nie nabiera paliwa i nie tonie ??7.jaka świeca (model marka) objawt wskazują że niepotrzebnie ten tłok ruszałeś ona sie po prostu zalewa tylko narazie nie wiemy dokładnie czemu ........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprilia rx 50 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 on nie ma regulacji... Tłok wymienilem bo sprezanie bylo jakies male... Ale po wymianie to samo... Swieca oryginalna do am6. Juz z gaznikiem jest wszystko ok. mali 5litrow na 100 ale jest bez blokad to wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 a simer na wale moze polecial ?mocno dymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprilia rx 50 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 prawie wcale nie kopci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Mam coś podobnego w mojej DT, lata normalnie, ale czasami szarpnie i nie ma takiego "powera" na górze jak to powinno być w 2T. Tłok miał już 14,500 km więc wymieniłem, po dotarciu przez tydzień było ok, i znowu to samo, do tego v-max to 85 km/h, na 6 biegu praktycznie zwalnia, a nie przyspiesza. Gaźnik regulowany w serwisie. Za stratę v-maxa obwiniałem szeroką oponę (120/90), ale na starej oponie (110) nic się nie zmieniło. Motocykl poszedł do serwisu znowu (ach ten brak czasu na dłubanie przy sprzęcie...). Obstawiam zawór wydechowy, zasyfiony wydechm a w najgorszym przypadku zapieczony pierścień (to raczej odpada, bo moto śmigał "w kratkę" - raz lepiej, raz gorzej). Widać coś się zatkało. Napiszę niedługo o co chodziło, problem może być ten sam co u autora tematu. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aprilia rx 50 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Witam... Dzisiaj czyscilem wydech i juz jest wszystko ok... czyscilem tak jak tylko moglem bo nie mam dobrej spawarki zeby go rozebrac i dokladnie wyczyscic ale narazie jest spoko.. Dzięki za info i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.