samolot Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Fabryka podaje ciśnienie dla nowego egzemplarza motocykla ciśnienie w przedziale 11-15. Pojawia sie pytanie skąd te widełki i czemu aż takie? Rozumiem np ze mogą różnic sie np grubością uszczelki pod głowica ale wtedy różnica będzie niezauważalna przeciecz.......Od ciśnienia sprężania zależy moc silnika wiec jak ja w tym samym modelu będę mieć 11 a kolega 15 to wtedy kolega będzie mieć w przybliżeniu 40% więcej mocy czy nie ma takiej prostej zależności a jest jakaś inna.A istotni fakt który powalił mnie na kolana to to ze ciśnienie w cylindrze do jakiego można eksploatować silnik to zaledwie 8 przy początkowych 15 ( czy tam 11). Wydaje mi sie ze taki pojazd będzie już przy 9 jechać resztkami sił... Jak to jest? O odpowiedz proszę najchętniej MECHANIKA lub INŻYNIERA MECHANIKA. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Wartość ciśnienia sprężania podawana jest przez producenta do wiadomości serwisu silnikowego i nie powinna interesować kierującego pojazdem. Na naszym forum jest za mało miejsca aby dokładnie wyjaśnić ten temat.Dla Twojej wiadomości : kilka osób już się doktoryzowało w tym kierunku i w archiwach politechniki rzeszowskiej leżą tony prac na ten tematwszelkie próby przeliczania na procenty są z góry skazane na niepowodzenie ponieważ moc oddawana przez silnik tylko w znikomym stopniu zależy od ciśnienia sprężania. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Słyszałem o motocyklu z bardzo nsikim ciśnieniem, odpalał z po pychu i tylko po zagrzaniu silnka farelką! ale jak odpalił jeździł nie mal jak w 100% zdrowy egzeplarz. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Dla Twojej wiadomości : kilka osób już się doktoryzowało w tym kierunku i w archiwach politechniki rzeszowskiej leżą tony prac na ten temat to zwykły zbieg okoliczności o politechnice rzeszowskiej czy może prawda ??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 To aż tak mocno zaawansowane jest to zagadnienie? Mimo wszystko chetnie bym posłuchał. Najwyżej nie wszystko muszę zrozumieć Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 to zwykły zbieg okoliczności o politechnice rzeszowskiej czy może prawda ??pzdr Tysz prawda,szczera prawda a może ta trzecia w/g ks.Tischnera.Właśnie tam kilka lat temu studenci mechaniki przez cały rok budowali silnik do motolotni Trabant boxer i wyszła jakaś paskuda. W moim warsztacie leży na takich podzespołach Trabi boxer sterowany membranami z RD250 i zajęło mi to całe dwa tygodnie.Ale bez urazy z teorii Ci panowie są naprawdę dobrzy i potrafią na każdu temat silnikowy napisać kilkaset stron. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.