Skocz do zawartości

Suzuki dr 350


zysio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem przy rozruchu kopka z gaźnika zaczyna wyciekac paliwo srubka spustowa paliwa z dolu gaźnika swieca po dluzszej jeździe robi sie szaro biala .Co moze byc przyczyna motocykl pali z 1,2 kopa nie przerywa itd i zapomnialem napisac ze skacza obroty na biegu jalowym na postoju 1,2tys obr i skoczy na,1300obr i znow spada na 1200 lu zaworowy ok gaźnik czysty ,filtr powietrza tez. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do swiecy to za uboga mieszanka , masz za duzo powietrza do paliwa - musial bys pokombinowac ze skaldme mieszanki , a ze wycieka to pewnie zaworek iglicowy nie trzyma.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://bikepics.com/pictures/1258628/ na zdjeciu jest zaznaczode skad mam wyciek a o to mi chodzi z obrotami wskazowka i nie wiem czy brac to pod uwage czy olac pod koniec sam sie bawilem i podkrecalem na wyzsze:) czekam na pomoc pozdrohttp://pl.youtube.com/watch?v=jkKd4y6JGys Edytowane przez zysio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://bikepics.com/pictures/1258628/ na zdjeciu jest zaznaczode skad mam wyciek a o to mi chodzi z obrotami wskazowka i nie wiem czy brac to pod uwage czy olac pod koniec sam sie bawilem i podkrecalem na wyzsze:) czekam na pomoc pozdrohttp://pl.youtube.com/watch?v=jkKd4y6JGys

 

Wyciek a zaznaczonym miejscu to efekt długotrwałego zaniedbania silnika.

Powinieneś się wstydzić za stan ogólny i korozję na poszczególnych elementach. Jeżeli tak to wygląda z zewnątrz to nie wyobrażam sobie co jest w środku tego gaźnika.

Rozpocznij naprawę od gruntownego umycia całego motocykla i nie zapomnij o silniku a dopiero potem podpowiemy Ci którą śrubką trzeba pokręcić aby równo pracował.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik w srodku calkiem innaczej wyglada nie ma zadnej korozji a motocykl dopiero kupilem wymyje go dokladnie w poniedzialek na gaźniku nie ma korozji tylko mokra glina z cegielni w moich okolicach wczesniej jeździlem a potem robilem foto wiem ze to wyglada jak korozja no ale coz takie tereny robene i czerwonej gliny i reszty mieszanin blota hehe pozdrawiam

Edytowane przez zysio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle to ja wiem ze to kanalik i doszedlem juz co to sie dzieje ze paliwo cieknie byly malutkie syfy prawie nie widoczne i nie moglem poprostu dokrecic srubki do konca i zblokowac wycieku ale co z tymi obrotami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle to ja wiem ze to kanalik i doszedlem juz co to sie dzieje ze paliwo cieknie byly malutkie syfy prawie nie widoczne i nie moglem poprostu dokrecic srubki do konca i zblokowac wycieku ale co z tymi obrotami ?

 

Ja mam dokładnie to samo i tez nie wiem co z tym zrobić, regulowałem gaźnik na tysiące sposobów i nic chyba muszę od początku ustawić na standardowe i dopiero metoda prób i błędów regulować tylko ze ja mam przelotowy wydech i nie wiem jak ustawiać. Teraz mam podniesiona iglice na maksa (m. bogata) a śrubka składu mieszanki około 3,5 obr obroty silnika nadal falują i przy puszczaniu gazu silnik wolno z chodzi z obrotów a świeca po przejechaniu 100 km jasno brązowa przechodzący w szary. Jak opuszczę iglice o rowek to znów przy szybkim dodaniu gazu dławi sie i gaśnie. Jakieś porady, macie przelotówki w swoich DR jakie macie nastawy?? A co do tego wycieku to mógł ci sie przywiesić pływak (wtedy odkręć ta śrubkę spustowa od dołu komory pływakowej i poruszaj pływakiem od dołu czymś tak żeby niczego nie uszkodzić) a jeśli nie to masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku lub tak jak koledzy pisali uszkodzony zaworek. A i jak moja dr ciężko pali za 10 kopem na zimnym i na ciepłym to nie od razu wchodzi na obroty tylko na 1000 i po 2 sek dopiero na 1500, lub czasem trzeba z lekkim gazem na ciepłym palić. Doradźcie mi jak zrobić żeby w końcu dało sie zapalić za 1-2 kopem.

PS. kopać umiem i silnik bez awarii:)

Edytowane przez marekkkk3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak motocykl nierówno pracuje tzn że jest zużyty, może układ tłokowy jest już wyjechany, nie ma takiej kompresji jak trzeba albo coś w tym rodzaju. ciężko będzie Ci ustawić gaźnikiem równe obroty. możesz ustawić płynność przechodzenia na wyższe, reakcje na gaz, poziom obrotów ale nie wiem czy się uda zniwelować wahania obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...