zysio Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Witam mam taki problem przy rozruchu kopka z gaźnika zaczyna wyciekac paliwo srubka spustowa paliwa z dolu gaźnika swieca po dluzszej jeździe robi sie szaro biala .Co moze byc przyczyna motocykl pali z 1,2 kopa nie przerywa itd i zapomnialem napisac ze skacza obroty na biegu jalowym na postoju 1,2tys obr i skoczy na,1300obr i znow spada na 1200 lu zaworowy ok gaźnik czysty ,filtr powietrza tez. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 co do swiecy to za uboga mieszanka , masz za duzo powietrza do paliwa - musial bys pokombinowac ze skaldme mieszanki , a ze wycieka to pewnie zaworek iglicowy nie trzyma. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) http://bikepics.com/pictures/1258628/ na zdjeciu jest zaznaczode skad mam wyciek a o to mi chodzi z obrotami wskazowka i nie wiem czy brac to pod uwage czy olac pod koniec sam sie bawilem i podkrecalem na wyzsze:) czekam na pomoc pozdrohttp://pl.youtube.com/watch?v=jkKd4y6JGys Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez zysio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 spradz czy masz dobrze ustawiony poziom paliwa w gazniku u przez to wasnie moze ci wariowac na obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 http://bikepics.com/pictures/1258628/ na zdjeciu jest zaznaczode skad mam wyciek a o to mi chodzi z obrotami wskazowka i nie wiem czy brac to pod uwage czy olac pod koniec sam sie bawilem i podkrecalem na wyzsze:) czekam na pomoc pozdrohttp://pl.youtube.com/watch?v=jkKd4y6JGys Wyciek a zaznaczonym miejscu to efekt długotrwałego zaniedbania silnika.Powinieneś się wstydzić za stan ogólny i korozję na poszczególnych elementach. Jeżeli tak to wygląda z zewnątrz to nie wyobrażam sobie co jest w środku tego gaźnika.Rozpocznij naprawę od gruntownego umycia całego motocykla i nie zapomnij o silniku a dopiero potem podpowiemy Ci którą śrubką trzeba pokręcić aby równo pracował. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) Gaźnik w srodku calkiem innaczej wyglada nie ma zadnej korozji a motocykl dopiero kupilem wymyje go dokladnie w poniedzialek na gaźniku nie ma korozji tylko mokra glina z cegielni w moich okolicach wczesniej jeździlem a potem robilem foto wiem ze to wyglada jak korozja no ale coz takie tereny robene i czerwonej gliny i reszty mieszanin blota hehe pozdrawiam Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez zysio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) miejsce zaznaczone przez zysia to kanalik do spuszczania paliwa z komory pływakowej... a ta śrubka własnie zamyka ten kanalik. wystarczy spojrzeć do serwisówki. Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Tyle to ja wiem ze to kanalik i doszedlem juz co to sie dzieje ze paliwo cieknie byly malutkie syfy prawie nie widoczne i nie moglem poprostu dokrecic srubki do konca i zblokowac wycieku ale co z tymi obrotami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekkkk3 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 (edytowane) Tyle to ja wiem ze to kanalik i doszedlem juz co to sie dzieje ze paliwo cieknie byly malutkie syfy prawie nie widoczne i nie moglem poprostu dokrecic srubki do konca i zblokowac wycieku ale co z tymi obrotami ? Ja mam dokładnie to samo i tez nie wiem co z tym zrobić, regulowałem gaźnik na tysiące sposobów i nic chyba muszę od początku ustawić na standardowe i dopiero metoda prób i błędów regulować tylko ze ja mam przelotowy wydech i nie wiem jak ustawiać. Teraz mam podniesiona iglice na maksa (m. bogata) a śrubka składu mieszanki około 3,5 obr obroty silnika nadal falują i przy puszczaniu gazu silnik wolno z chodzi z obrotów a świeca po przejechaniu 100 km jasno brązowa przechodzący w szary. Jak opuszczę iglice o rowek to znów przy szybkim dodaniu gazu dławi sie i gaśnie. Jakieś porady, macie przelotówki w swoich DR jakie macie nastawy?? A co do tego wycieku to mógł ci sie przywiesić pływak (wtedy odkręć ta śrubkę spustowa od dołu komory pływakowej i poruszaj pływakiem od dołu czymś tak żeby niczego nie uszkodzić) a jeśli nie to masz za wysoki poziom paliwa w gaźniku lub tak jak koledzy pisali uszkodzony zaworek. A i jak moja dr ciężko pali za 10 kopem na zimnym i na ciepłym to nie od razu wchodzi na obroty tylko na 1000 i po 2 sek dopiero na 1500, lub czasem trzeba z lekkim gazem na ciepłym palić. Doradźcie mi jak zrobić żeby w końcu dało sie zapalić za 1-2 kopem.PS. kopać umiem i silnik bez awarii:) Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez marekkkk3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Jak motocykl nierówno pracuje tzn że jest zużyty, może układ tłokowy jest już wyjechany, nie ma takiej kompresji jak trzeba albo coś w tym rodzaju. ciężko będzie Ci ustawić gaźnikiem równe obroty. możesz ustawić płynność przechodzenia na wyższe, reakcje na gaz, poziom obrotów ale nie wiem czy się uda zniwelować wahania obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 u mnie doszedłem co bylo linka gazu sie zacierała a poroblem z paleniem tez mialem wystarczalo zmienic swiece z dobra cieplota :)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.