kamilp7 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam jestem tu nowy i chcialem sie przywitac. Wiec tak mam taki problem. Jakies 4 dni temu kupilem Rieju RR rocznik 2001. Kupilem jako uszkodzony7 poniewaz nie chcial zapalic po zimie. Cala zime stal w snigu. Jak go kupowalem to nie chcial zapalic. Ale po przyjechaniu do domu zapalil od 1 kopa. Pobawilem sie 15 min i zobaczylem ze lozyska na tylnim kole padly.Zanim je zalozylem to go sobie odpalalem. Zawsze odpalal od kopa, zimny czy cieply zawsze od lekkiego kopa. Wiec wymienilem te lozyska i zaczolem jezdzic. Pownego ranka jasz szedlem do szkoly to mialem jeszcze czas do autobusu. i pomyslalem ze go zapale. Wiec zapalilem pochodziel z 30 sek i ruszylem. Na 1 biegu jechalem sobie powoli tak z 10 km/t. No i zgasl, i nie zapalil. Po przyjsciu ze szkoly chcialem posmigac i nie zapalil. Grzebalem w nim 6 godzin. Wymienilem swiece. I dalej to ssamo. Na drugi dzien poszedlem do garazu i koplem w kopke i zapalil. Pojezdzilem tak z 30 km. postawilem go w garazu i poszedlem sie napic. Po pszyjsciu spowrotem nie zapalil. To znaczy zalewa go ciagle. Tak zapala i gasnie odrazu. Nie wiem co mam zrobic. Silnik to:Minarelli am6Gaznik: Dellorto 12mm dysza ma 85 na 68 to samo.Prosze o pomoc Pozdrawiem KAMIL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Wyczyść filtr powietrza , gaźnik przeczysc potem wyreguluj . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Wyczysc kranik,zalej go nowym paliwem, dobrze wyczysc i wyreguluj gażnik (tylko pamietaj zeby wyczyscic przed regulacja filtr powietrza) twoj problem tki w tym ze nie dostaje paliwa, odpali na tym co ma w gaźniku poczym zgasnie , jak mowisz po kilku godzinach znowu odpali ...to paliwo zdazyło zleciec do gaznika... ps. a uzywasz ssania?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Nie uzywam ssania. Dzis rozkecilem silnik i ku moin oczon wydobyl sie szry plyn prawie jak woda o zapachu bezyny :biggrin: .Cala podloga w tym gu...., moin zdaniem to simering. Ten szry plyn dostaje sie do paliwa i nie chce palic dlatego. A czy mozna robic szlif w cylindrach od am6 ;) . Ile taki szlif kosztuje i jaki tlok potrzebuje do niego. Cylinder jest orginalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Rozkreciłes silnik? zdjełes cylinder czy co? , jak ściagales cylek to sposciles wode z chłodnicy? PO CO TO RUSZAŁES?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Przed zdjeciem cylindra spuscilem wode z chlodnicy. Nawet jak by sie ten plyn z chlodnicy do silnika wlal to przez 1 minute by sie nie zmieszal. I smierdzi bezynom z tego oleju. Silnik rozkrecam na czesci pierwsze. zeby go wyczyscic i zobaczyc co do wymiany. Bo mieszskam w norwegi i czesci za 5x drozsze niz w polsce. Jak za 2 tygodnie bede w polsce to kupie to co mam kupic. A jak z tym szlifem, ile czsu na niego potrzeba. Bo bede mial tylko jeden dzien na to. Robia go na miejscu?? A moze to byc wina cewki (tego calego modułu). Jeszcze jedno pytanie. Czy simeringi moga byc takie zwykle czy sa jakis specjalne do silnikuw. Bo niegdzie nie znalazlem takich. Ceny wachcja sie miedzy 2.50 a 5.00 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Potrzebujesz simera na wał od strony sprzęgła i prawdopodobnie simmeringu (nietypowy) od pompki wody.Schematy:http://www.easyparts.nl/choosesubmodel.php...th=0-968-1-m422 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 (edytowane) Bede wumienal prawie wszystkie lozyska, Uszczelki, simeringi i bedzie szlif cylindra. ALE CZY MUSI TO BYC JAKIS ORGINALNY SIMERING CZY MOZE BYC TAKI ZA 5 ZŁ. A czy taki uszczelki beda pasowaly do mojego silnika. Bo ja mam pod to przykrywka ggdzie sie swiece wkreca taka jedna uszczelke (kolko z czterema koleczkami po bokach na szpilki) a na zdjeciu takiej uszczelki nie widze. Link do uszczelek http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...0321eadb7c3fac3 Edytowane 20 Kwietnia 2008 przez kamilp7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Jezeli ta uszczelka pod glowica jest ok, to zostaw ale przy skladaniu delikatnie posmaruj smarem. Co do uszczelek to ja w tym samym silniku daje tylko pod gar, a tak to wszedzie silicon , i zero przecieku. Co do simerigna, to sa takie zestawy razem z lozyskami, za 80 zl - dwa lozyska walu i dwa simeringi na wal. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Tylko nie moge znalesc takiego zestawu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Tak czy inaczej najlepiej do takiego sprzęta założyć jakiś markowy simmering. Jak dostaniesz taki wymiar to polecam firme Corteco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.