Aniol Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Pytanie, a w zasadzie dwa pytania. Jakie powinny być prawidłowe obroty dla japończyka na wolnych obrotach?U mnie bywa z tym różnie, na zimnym silniku jest gdzieś ok. 1000 obr/min. A jak się rozgrzeje to ma ok. 2000-2200 obr./min. Niedawno odałem moto do regulacji gaźników za to nic nie pomogło. Objawy są takie jak wcześniej opisałem. Czy to normalne objawy, czy może zasysa lewe powietrze i obroty są ciut przy wysokie? Oprócz tego zauważyłem, że dłuższe proste pokonywane przy mocno odkręconej przepustnicy powodują wysuszenie gaźników. Silnik się dusi i muszę chwilkę odczekać (pewnie aby paliwo spłynęło do komory pływaka), by móc kontynuować jazdę. Jaka może być przyczyna? Zatkany filtr paliwa, czy kranik, a może jeszcze coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamahadt80lc2 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 w silnikach 2T napewno a 4T nie wiem. czasem objawem zbyt małego poziomu paliwa jest to ze jak chodzi dłuższy czas na wolnych to mają tendencje to rośnięcia, nie raz przekonałem sie o tym zaykając kranik na chodzacym silniku. i skoro wysusza Ci gaźniki po jeździ dłuzszej na wyższych obrotach to sam sobie odp na pytanie. sprawdź poziom paliwa w komorach, pewnie jest za mały. albo poprostu masz zapchany kranik albo przewód filtr paliwa (co kolwiek tam masz na drodze do gaźnika), a i jeszcze moze zapchane masz odpowietrzenie baku. Tworzy sie podciśnienie która zatrzymuje benzyne w baku. spróbuj na otwartym korku paliwa. a ogólnie obroty niskie są koło 1200 zwykle średnio. a na ssaniu dajmy na to 2500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniol Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 a ogólnie obroty niskie są koło 1200 zwykle średnio. a na ssaniu dajmy na to 2500 nie no u mnie na ssaniu to obroty dochodzą nawet do 3000-4000 ale to już jak się dobrze rozgrzeje... i na pewno wyłączam ssanie zaraz po nagrzaniu silnika :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 obroty powinny byc na 1300,a na ssaniu to jest roznie ale ok3000-3500 to normalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYRZUTNIA Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 MOżNA SPRAWDZIC POZIOM PALIWA I WYREGULOWAć DOGINAJąC LUB ODGINAJAC MALą BLASZKę PRZY PłYWAKACH NAJLEPIEJ BY TO BYLO ROBIONE WEDLE SERWISóWKI.TAKIM SPOSTRZEżENIEM Z MOJEJ STRONY JEST TEż TO żE GDY UMYJEMY DOKłADNIE GAżNIKI MOżNA TEż NAOLIWIć OSIE PRZEPUSTNIC JA ROBIę TAK W GSX 750 F TAM Są TEż TAKIE MAłE RINGI Z FILCU KTóRE RóWNIEż OLIWIę DZIEKI TEMU NIEWYRABIAJA SIę TAK OSIE PRZEPUSTNIC A CO ZA TYM IDZIE NIE DOCIERA TAMTęDY FAłSZYWE POWIETRZE u mnie obroty według serwisówki 1000+-100obr./min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniol Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 więc wychodzi na to, że mam za wysokie obroty. A jaka może być tego przyczyna? Lewe powietrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 a probowales odkrecic troche srobe od obrotow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Powodem twoich klopotow wydaje mi sie za uboga mieszanka, ktora przy srednich szybkosciach powoduje zbyt wysokie obroty na cieplym silniku, a przy wiekszych "wysuszenie gaznikow".Sprawdz jak paliwo splywa po otwarciu kranika, powinno plynac sporym i szybkim strumieniem, jezeli tak jest to zacina ci sie ktorys z zaworkow komor plywakowych, albo maja zatkane swoje indywidualne filterki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trazymach Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Czy obroty biegu jałowego powinny być ustawione raczej w górnej granicy czy dolnej, wg. tego co sugeruje serwisówka? Bo u mnie w TDM ma być wg. manuala od 1100-1250. I ja mam właśnie 1250. Czasami zahacza o te 1300. Wydaje mi się, że tak jest lepiej dla silnika (większe ciśnienie oleju) i dla akumulatora (alternator wydajniejszy na tych obrotach). Dobrze myślę? Trazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Czy obroty biegu jałowego powinny być ustawione raczej w górnej granicy czy dolnej, wg. tego co sugeruje serwisówka? Bo u mnie w TDM ma być wg. manuala od 1100-1250. I ja mam właśnie 1250. Czasami zahacza o te 1300. Wydaje mi się, że tak jest lepiej dla silnika (większe ciśnienie oleju) i dla akumulatora (alternator wydajniejszy na tych obrotach). Dobrze myślę? Trazyto masz dobre obroty tak zostaw i nic niegrzeb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 MOżNA SPRAWDZIC POZIOM PALIWA I WYREGULOWAć DOGINAJąC LUB ODGINAJAC MALą BLASZKę PRZY PłYWAKACH NAJLEPIEJ BY TO BYLO ROBIONE WEDLE SERWISóWKI.TAKIM SPOSTRZEżENIEM Z MOJEJ STRONY JEST TEż TO żE GDY UMYJEMY DOKłADNIE GAżNIKI MOżNA TEż NAOLIWIć OSIE PRZEPUSTNIC JA ROBIę TAK W GSX 750 F TAM Są TEż TAKIE MAłE RINGI Z FILCU KTóRE RóWNIEż OLIWIę DZIEKI TEMU NIEWYRABIAJA SIę TAK OSIE PRZEPUSTNIC A CO ZA TYM IDZIE NIE DOCIERA TAMTęDY FAłSZYWE POWIETRZE u mnie obroty według serwisówki 1000+-100obr./min. A Tobie co się stało z kompem, wylałeś kawę i tylko duże literki daje ?Pisz normalnie bo dużych liter używamy tylko w wyjątkowych sytuacjach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.